Duman - Sarhoş

keyfim kaçar, ben kaçırmam
elimde olsa hiç takılmam
yalancı dünya, kaygılanmam
kederle dolsam da yıkılmam
hayale daldım, hiç uyanmam
harcandım, harman kaldım
gündüz soldum, akşam açtım

haydi babam coş
burada müzik hoş
gerisi bomboş
olalım yine sar-sar-sarhoş

onlar üzer, ben üzülmem
elimde olsa hiç düşünmem
ölümlü dünya, derde girmem
sevince boğsa da değişmem
hayale daldım, hiç gerilmem
harcandım, harman kaldım
gündüz soldum, akşam açtım

haydi babam coş
burada müzik hoş
gerisi bomboş
olalım yine sar-sar-sarhoş

5 Yorum "Duman - Sarhoş"

  1. bayıldım yaa özellikle nakaratı çok güzel şarkılarınızı çok beğeniyorum batuhann çok tatlısınnnn:))

    YanıtlaSil
  2. Haydi babam ccoooşş burraaddaaaa müzik hoş gerisi bomboş olalım yine sar sar sarhoş ya ben sevigili şirin Kaan en iyi söz yazarı Türkiye'nin sarhoş güzel ama en ANLAMLI SÖZÜ olan dibine kadar çünkü sevgili şirin Kaan neredeyse tüm hayaını anlatio o şarkıda sözlerinde Amerika'ya filan gittiğinde.. Kaaaannn seni seviyorum sana sarılmak güzel hemde ÇOK güzel bi duygu...

    YanıtlaSil
  3. yaw batuhan bizim komşumuz bazen gidiom onlarda gitar filan çalıyoz.. o söyledi, memet diyo bunlar varya diyo kaç ayda yazılıyo bilion mu diyo bende bilmiom dedm 3-4 ?
    dedi ki, 5-6 dedi bnde he tmm o zmn dedim eve koştum.NAsı kan ter içinde kaldım görcen..
    hemen anneme yetiştirdim anneeee duman 5 ayda yazıyomuş dedim oda dedi ki nabiim dedi sora kapak oldu oturdum yerime, o zamandan beri bu şarkıyı dinliom.

    YanıtlaSil
  4. adamım be hayranım bizde senle sarhoşuz be abim sen rock kralısın helal olsun vallah herkez seviyor ben de eskiden seni hiç sevmiyodum ama bende size hayranım yaşa rockkkk yaşa dumannnnnnn yaşa kaannnnn ve arkadaşlaro off parayonanın ilerdeki rock sözleri çok iyi ben duhan helal olsuna yazmıştım işte ben rock adamıyım yaw bende yakında şarkıcı olcam eh artık birde beni dinlersiniz xd

    YanıtlaSil
  5. yaşamaksorunoldu 60F!R@R!4 Aralık 2009 02:03

    bi yüzlük rakım olsun yanımda sevdiğim olsun sabaha kadar içmezsem anam avradım olsu..! süper sevdim ben bu sözü

    YanıtlaSil

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri