Duman - Sor Bana Pişman mıyım?

kimseyi beklemedim
kimseden istemedim
hiç kimseye soramazdım
o beni bağlar
ben yine durmam
sor bana pişman mıyım

anlamadan geçilmesin
başka yöne çekilmesin
yanlışım yok sanılmasın
o beni bağlar
ben yine durmam
sor bana pişman mıyım

doğruyu söyler
hiç bana gülmez
sor bana pişman mıyım

herkesin günahı boynuna
öyle bir adım atarsın
yenilmeden gelirsin oyuna
anlarsın

o beni bağlar
ben yine durmam
sor bana pişman mıyım
doğruyu söyler
hiç bana gülmez
sor bana pişman mıyım

kimseyi beklemedim
kimseden istemedim
hiç kimseye soramazdım
o beni bağlar
ben yine durmam
sor bana pişman mıyım

doğruyu söyler
hiç bana gülmez
sor bana pişman mıyım

herkesin günahı boynuna
öyle bir adım atarsın
yenilmeden gelirsin oyuna
anlarsın

o beni bağlar
ben yine durmam
sor bana pişman mıyım
doğruyu söyler
hiç bana gülmez
sor bana pişman mıyım

o beni bağlar
hiç bana gülmez

7 Yorum "Duman - Sor Bana Pişman mıyım?"

  1. Kimseyi beklemedim
    Kimseden istemedim
    Hiç kimseye soramazdım
    O beni bağlar
    Ben yine durmam
    Sor bana pişman mıyım..

    Lil wayne
    DMX
    Jay'-z
    Rihanna
    Shakira
    Vsvs DiNliy0rum d.

    YanıtlaSil
  2. Duman akaaarrrrr

    erkesin günahı boynuna
    öyle bir adım atarsın
    yenilmeden gelirsin oyuna
    anlarsın

    YanıtlaSil
  3. Şule Delibaş20 Mart 2012 00:15

    Yaaaaaaa bayılıyorummmm. Bu şarkıyla her şey yak ı kendi sesimle söyleyerek kaydettm. güzel oluyor ama ben tabki yine de dumannnnnnnnnnnnnnn :)) :)) :) solist falan lazımsa xD

    YanıtlaSil
  4. Şule Delibaş20 Mart 2012 00:16

    fardon ya yanmlış yazım oldu yanlış yer yani. senden daha güzeli ve her şeyi yakı kaydetmiştim :D

    YanıtlaSil
  5. Dumaaaannn öLürem sana şarkıLrna qeßeryoRm sesıne yaaa (: nasLbı ses var sende heLe o Herşeyi yak'ısöyLyrsn yaa .sen onu soyLrknben kendmden qecRyrmmm ! (: Dumaaaaaannn!
    SeksendöööRtttt!
    Şeßnem feRahhhh !
    YükSek SAdakt
    YeTr amk Ammmada saydım :D

    YanıtlaSil
  6. çok güzel yla hemen bir şarkı ilk okuuma hemen ezberledim kafiyeler çoooooooooooooook uyumlu :D

    YanıtlaSil

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri