GÜLBEN ERGEN OGUZHAN KOÇ DÜETİ

Giden günlerim oldu
Seni anmadım yola bakmadım hala
Dile gelmeden düşlerim yanlızlığa
Susmanda yeter di son vermem için hayatıma
Tüm güllerim soldu
Sana atmadım taraf olmadım asla
Dize gelmeden düşlerim yanlızlığa
Gülmende yeter di geri gelmem için hayata

Beni alsalar ipe koysalar
Dayanamaz yine kadere salsalar
Gönlüm arıyor titriyorum bak
Sıra gelmeden gidemem ki ben
Tutmaz ellerim seni görmeden
Zaman geçiyor bekliyorum bak

Giden günlerim oldu
Seni anmadım yola bakmadım hala
Dile gelmeden düşlerim yanlızlığa
Susmanda yeter di son vermem için hayatıma
Tüm güllerim soldu
Sana atmadım taraf olmadım asla
Dile gelmeden düşlerim yanlızlığa
Gülmende yeter di geri gelmem için hayata

288 Yorum "GÜLBEN ERGEN OGUZHAN KOÇ DÜETİ"

  1. bence bu şarkı ikisinede çok yakışmış tebrik ediyorum en çokta oguzhanı

    YanıtlaSil
  2. bencede ama sadece oğusan söylese daha güzel olurrrrrr

    YanıtlaSil
  3. ya kesin sesinizi glbnde var bu düette sadece oğuzanım ylk

    YanıtlaSil
  4. tek kelimeyle süper

    YanıtlaSil
  5. salakmısınız siz bence sadece gülben söylese daha iyi olur

    YanıtlaSil
  6. çokk qüsel ama gülbn oğuzhanımn sesini çok bastrmş çok duyulmuo oğzhana dha çok yer verlmesi gerkiodu

    YanıtlaSil
  7. oğuzhan senin sesin mükemmel bayıldım gülben ergende süper ama sen başkasın seni çok seviyorum izel fatma ve dilaraya selamlar onları çok seviyorum bb

    YanıtlaSil
  8. aşıkım lan herkese sömlüyom sölemilimiydim acaba neseee bos veyyyyyy

    YanıtlaSil
  9. Gerçekten çok güzeL bir şarkI....

    YanıtlaSil
  10. bence süper bn sana aşıgım oguzhan:D gülben de süper be :D:D

    YanıtlaSil
  11. seni dürtüyomu kızım oguzhan sölicek tabi:D:D:D

    YanıtlaSil
  12. insanı alıp başka yerlere götürüo süper olmuş yha oğusanın sesi tülerimi diken diken yapıo

    YanıtlaSil
  13. daddy daddy coooooooooool harry harry cooooooooooooool

    YanıtlaSil
  14. Tek keLimeyLe harika!

    YanıtlaSil
  15. 10 numara şarkı beğenmeyen atsın kendini denizden aşağı:P

    YanıtlaSil
  16. süper tek kelimeyle hayranıyım zaten.........

    YanıtlaSil
  17. oguzhan'ı seni çoooooook seviyorum ve barışalarının devamını diliorum gülben ergenin de sesi çok yakışmış şarkıya ama oguzhanın sesi fazla duyulmuo keşke sadece o söyleseydi çok tatlı ya

    YanıtlaSil
  18. of of bi tane yok ki onun gibi sevgili

    YanıtlaSil
  19. ya valla çok güzel bi şarkı solemişler ama tek oğuzhan solese daha güzel olur

    YanıtlaSil
  20. tek kelimeyle süper harika bişi gercekten bayıldım bu şarkıya

    YanıtlaSil
  21. büşra 6 oğuzhan27 Nisan 2009 21:31

    oğuzhann çok tatlısın yha , sen çok ama çok şekersinn

    YanıtlaSil
  22. olyom bu şarkıya super

    YanıtlaSil
  23. güzelmiş hakkaten, ama tam unutmak üzereydim iyi olmadı bu şarkıyı buluşum :(

    YanıtlaSil
  24. valla süper şarkı tebrikler gülben ergen ve oğuzhan koç.

    YanıtlaSil
  25. valla mı tek oğuzhan ın sesi güzel değil gülben ergenın de sesi süper

    YanıtlaSil
  26. ayy oguzhan cok yakisikmsn
    seni çok seviyorm...............sarki super ..sarkiçlar super

    YanıtlaSil
  27. ay super yha cok guzel bır sarkı tabı soyluyenlerde onemlı

    YanıtlaSil
  28. harika şarkıyı iki uyumlu ses iki harika ses birleşmiş şarkının sözleride harika dikkatli dinleyin

    YanıtlaSil
  29. süperrrrrrrr olmuş ellerinize sağlık sadece gülben ergen soylese daha guzel olurdu???:d

    YanıtlaSil
  30. bayılıyorum bu şarkı yhahastasıyım (oğuzhn koç

    YanıtlaSil
  31. sprr şarkıymıs anlamlı bn şarkının anlamlı olmasına bakarım çok anlamlı tutdum ama tabi söyleyenlerde şarkının hakkını vermişler onlara bundan dolayı TEŞEKKÜRLER....

    YanıtlaSil
  32. inanılmaz zaten herşey bana seni hatırlatıyor bu şarkıyla birlikte içim daha çok yansa ne olur valla emeğinize sağlık bizim gibi gariban aşıklar dinler dinler ağlar

    YanıtlaSil
  33. oquzhanN tekLimeYLe süpeR süpeR bi Düet quitaRst ßeRkin pc_mania_ksk@ imzax))))))

    YanıtlaSil
  34. yha manyak bi şarkı oğusanın söylediği yerler daha güzel bayıldım yha çok güzel bi şarkı ma oğusanın söylediği yerleri daha çok begendim damardan girio:)

    YanıtlaSil
  35. evet gerçekten mükemmel bir şarkı =) e oğuzhanda şarkılaryla yıkıor ortalıği;)

    YanıtlaSil
  36. çok güzel olmuşş dinlemeye doyamıyorum sesler, müzik söylenecek söz bulamıyorum müthiş

    YanıtlaSil
  37. **nazlıcan**3 Mayıs 2009 21:51

    BUŞARKIYA BAYILIYORUM DAHA NE OLSUN SÖYLENECEK Bİ SÖZ YOK
    OĞUZHAN ABİ SANA BAYILIYORUM

    YanıtlaSil
  38. bu şarkıya bayılıyorum süperrrrrr!!!! oğuzhana aşığım

    YanıtlaSil
  39. bu sarkı saolsun ilk cıkma teklifimi bu sarkıyla aldım :)

    YanıtlaSil
  40. harika ya bayıldım melis yalan atmasn:d

    YanıtlaSil
  41. tek kelimeyle süperrr

    YanıtlaSil
  42. oğuzhan sana asigım seni cooooooooooooook seviyorum sarkınız bmükemmel ne olur msn kaydet yalvarıyorum zeynep sana hıc mam hıc yakısmıyor

    YanıtlaSil
  43. MerSiin.quzeLii.336 Mayıs 2009 00:25

    eLLiinizee saqiiLiiq ben bu sarkiyi dinleyiincee basqa dünyada oluyorumm..herkezii aklimdan cikartiip bir teq askimi düsünyorummm...!! bu bana yeterLii..

    hersey güzel olmus hayata basarilar dileriim..

    YanıtlaSil
  44. eğer bi iNsaN aŞksa bu ŞarkiYİ DİLEMemLi :-)))))))))))

    YanıtlaSil
  45. gerçekten çok güzel bir şarkı ve düet olmuş dinlerken aklımda bir sürü şey oluşuyor ve dilime dolandı inan bu şarkı teşekkürler

    YanıtlaSil
  46. bence süperrr olmuş cok güzel bir şarkı oğuzhan ve gülben ergen çok ii bir şarkı söylemişler oğuzhanın sesi çok güzelllll gülben ergene uymuş. çok güzel bir şarkıııııııııııı

    YanıtlaSil
  47. oğuzhan koç6 Mayıs 2009 22:51

    teşekkürler herkese çok çok teşekkür ediyorum bütün hayranlarıma fanlarıma beni sizler yarattınız internette gezinirken gördüm yazılanlara hayranlarımı geri çevirmeyim dedim hepiniz çok sağulun ... BENİ ALSALAR İPE KOYSALAR DAYANAMAZ YİNE KADERE SALSALAR GÖNLÜM ARIYOR TİTRİYORUM BAK ... SIRA GELMEDEN GİDEMEMKİ BEN TUTMAZ ELLERİM SENİ GÖRMEDEN ZAMAN GEÇİYOR BEKLİYORUM BAK ...

    YanıtlaSil
  48. oğuzhan koç6 Mayıs 2009 22:54

    sağol canım bende bana aşık olanlara aşığım ... beni sizler yarattınız hepinize teşekkür ederim ...

    YanıtlaSil
  49. tek GüLbn söLese dHa ii oLRdu SanRm..eskimeyeN seS i$teee...HeR $arKı yaKı$ıo gülBnme..

    YanıtlaSil
  50. sude tekaslan7 Mayıs 2009 16:40

    sizinle gurur duyuyoruz bencede cok güsel bir şarkı tebrik ederim başarılarınızın devamını dilerim

    YanıtlaSil
  51. gülben ergen batırmış ya gülben bi videosunda oynayan manken daha güzel die yüzünü bile gösermio burdadad oğuzhanın sesini bozmuş kıskanç gıcık.... tek oğsan söleseydi daha da çok severdim...

    YanıtlaSil
  52. oğuzhan koç superrrrrrrr söylüyo

    YanıtlaSil
  53. RIzElI PaÇi eLiF8 Mayıs 2009 17:43

    cok guzel sarkıı yaa bayıldum harıkasununzzz:))

    YanıtlaSil
  54. gülben ergen ve oğuzhan çok süpeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrr bir düet olmuş ikinizde şarkıyı çok güzel yorumlamışınız ikinizi de çok seviyorum oğuzhan seni çooooooooooooooookkkkkkkk seviyorrrrruuuuuuuuuuuummmmm
    AŞKIMSIN

    YanıtlaSil
  55. bence oğuzhan koçun sesi bu şarkıya yakışmamış yavaş müzikler daha çok yakışıoo ama güzel yani (BENCEEE)

    YanıtlaSil
  56. slm düet çok güzel

    YanıtlaSil
  57. şarkı çokk güseı çok beyendim gerçekten ğuzhanınsesi çok güsell:

    YanıtlaSil
  58. şarkı çok güsell çok beyendim oğuzhanın seside çok süperrrrrr:)

    YanıtlaSil
  59. güzel olmuş ercan demirel ona bin çekeeeeeeeer kuzum

    YanıtlaSil
  60. güzel bir şarkı ama keşke gülben ergen söylemeseydi resmen şarkı finish

    YanıtlaSil
  61. DÜETİNİZİ ÇOK BEĞENDİM İKİNİZİNDE SESİ SÜPERRR SİZİ ÇOOOOOK SEVİYORUM

    YanıtlaSil
  62. ya zaten oğuzhan süperrrrrrrrrrrr ötesi gülben ergende gelince iyiiiiiiiiiiiice süperr olmuşş oğuzhan aşkımmmmm çok yakışıklı yawwwwww

    YanıtlaSil
  63. bnce süperya byıldım hayranıyım oğuzhani çokkk sevioru aşkımmmmmmm

    YanıtlaSil
  64. oğuzhan bence tek başına o şarkıyı söyle sen daha çok güzel söylüyorsun senin sesin çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo güzelllllllllllllll

    YanıtlaSil
  65. çok güzel bir sarkı ztn oğuzan koça bayılıyorum.gülben ergende güzel söylüyo ama oğuzan koç kada rdeğil

    YanıtlaSil
  66. tek kelime il mükemmel

    YanıtlaSil
  67. OĞUZHAN ÇOK TATLISIN ÇOK GÜZEL SÖYLEDİN SÜPER HARİKASIN KİM NE DERSEDESİN ALDIRMA SANA AŞIĞIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

    YanıtlaSil
  68. ----Theatre----Girl-----11 Mayıs 2009 20:19

    ßnce yakısmıs ama oguzhan oyunculuguna dwm etsin..bıraksın sarkıcılıgı....

    YanıtlaSil
  69. çok süper bir düet yapmışsınız tebrik ediyorum başarılarınızın devamını diliyorum

    YanıtlaSil
  70. YA BENCE İKİSİDE SÜPER. BENİM SESİM KALINLAŞSA AYNI GÜLGEN ERGENİN SESİNE BENZİYOR İKİNİZİDE ÇOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK SEVİYORUM BAY BAY...

    YanıtlaSil
  71. ben malatyadan gonca ve asiye nabersn seni sewiyorum oguz çok yakışıklısın çok tatlısın şekercimi baban senin birkerede malatyaya gel be abicim

    YanıtlaSil
  72. meraba ben malatyadan asya şu an okuldayım ve bilgisayar dersindeyim seni çok seviyorum lütfen birkere malatyaya gelin konsere ya nie fazla nmalatyaya konsere gelmionuz malatyanın neyiş var be abicim gelin lütfennnnnnnnnnnnnn


    not:::ayrıca şeyma arkadaşım bence ercan demirel daha güzel hem ercan demirelle oğuzhanın ne alaka edioki öyle birlaf söyledin kendini bir bok sanma tamammı şekerim hem oğuzhan koç daha yeni çıktı ne çbk karar verdin cicim

    YanıtlaSil
  73. meraba ben malatyadan şeyma mehmet emin bitlis ilköğretim okuluna gelmenizi istiyoruz seni çok seviyorum ve destekliyorum I LOVE YOU I LOVE YOU SEVGİLİMİ ÇOK SEVİYORUM

    YanıtlaSil
  74. ya gülben ergenin sesi zati çok güsel bu sarkıda ona cok yakısmış oğuzhan koç süper söylüyo zati...:)

    YanıtlaSil
  75. bayılıorum bu şarkıya helal olsun !!! bu araDA bu şarkıyı mert e hediye ediorum !!!...

    YanıtlaSil
  76. süperrrrrrrrrrr bir şarkı ya oğuzhan mühteşemmmmmmmsöylüyor ya mükemmmmellllllllllllllllllll tbrk ya çok güzel bir şarkı

    YanıtlaSil
  77. oğuzhan koç süper söylüyor ya tabi gülben ergende ama yinede oğuzhan koç süper bi şarkı yapmışlar helal olsun

    YanıtlaSil
  78. süpe bi $arkı hpsi spr ama oğuzhan ba$ka tabi bnde gitar clorm ama oushan gibi olmuo nie yaww bu sarkıı gitarda çldm oldu ama oushan kdr olmuo ikisinin de sesi gsl bu arada eer bu yrmları grçktn oushan okuosa söliorm ona mersin de knserim var bkliorm o sölesin bana bn adresi vrrim

    YanıtlaSil
  79. süpe bi $arkı tabi oushan daha spr bnde gitar calıorm ama onun gibi olmuo bu $arkıı gitar da cldm ama onun gibi olmuo bu arda bu yrmları grçktn oushan koc okuosa söliorm ona mersin de knsrim var eer gelirim drse bn adr€$i v€rirm ok

    YanıtlaSil
  80. şarkı çok süper oğuzhan bana kendini çok kasıo ondan sesi bebeksi çıkıo ama şarkı süper olmuşşşşşşşşşşşşşşşşşş oğuzhan abi zeynep ablayla ilişkinizi bn anlamıştım zaten
    inş. ayrılmazsınız

    YanıtlaSil
  81. süper bi şarkı yha bayıldım resmen. ztn oğuzhana hastayım o ayrı bi konu :D

    YanıtlaSil
  82. Çooook güzel yani oğuzhan bravo ben 13 yaşıma girdim ''Oğuzhan ''seni çook seviyordum...Bu şarkıyı duyduktan sonra bir daha aşık oldum...Gülben ablanın hakkını yememek lazım yani çook seviyorum ''Gülben ''ablacım sesin süper...

    YanıtlaSil
  83. ikiside mükemmel söylüyor ama oguzhanın sesi bir baska yani

    YanıtlaSil
  84. valla spr olmus bn sewmektren vazgectım ama siz gecmeyin

    YanıtlaSil
  85. süüppeerr bir düet gülben ergeende güsel söylemiş oğuzhanda başarılar diliyorum!!!

    YanıtlaSil
  86. oguzhan süpersin bayıldım ya sen birtanesin bide gülben ergen le düetin süpr olmuş zaten gülben ergenin ses,ne kimse gelemez oguzhan seni çokkkkkkkkkkkk seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmm aşşşşşşşşşşşşşşşşşşşkııııııııııımmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  87. ya oguzhan sen bitanesin süpersin ya

    YanıtlaSil
  88. çok güzel olmuş.hem oğuzhan hem de gülben ergen çok güzel söylüyorlar.bayııııılllllldıııımmmmmm!!!!

    YanıtlaSil
  89. bence tek kelimeyle süper yha oğuzhan abi süersdin her zamnki gibi yine gelcem bkm'ye merak etme

    YanıtlaSil
  90. çok güzel bi düet olmuş gülben ergenin sesi zaten güzeldi oğuzhanla dahada güzel olmuş tebrikler

    YanıtlaSil
  91. süper bir şarkı gülben ergene bayılıyorum oğuzhanda çok yakışıklı gülben ergene ve oğuzhana başarılar dilerim

    YanıtlaSil
  92. gülben ergene laf söyletmem gülben ergenin sesi daha güzel sibele katılıyorum.oğuzhanında güzel ama gülben ergenin daha güzel

    YanıtlaSil
  93. çoooooooooooooooooook süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  94. oğuzhan çok handsome sın ama sesin var ama kullanamıyon bu şarkıa bu şarkıyı gülbenle daha güzel söylüyorsun

    YanıtlaSil
  95. yha şarkı çooook güsel ikisinin seside güzel ama bi fark var oğushan şarkıyı yorumlayamıo gülbende oyunculuğu başaramıo bu ikili birbirini tamamlamışlar ama sadece gülben sölese daha güsel olur gibi gelio oğushancım sende üzülme çok yakışıklısın seni çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkk seviorum sen tam gaz bkm.....

    YanıtlaSil
  96. mürvet merve beyza14 Mayıs 2009 17:26

    hepimiz beğendik sebni çok güze hareketler bunlardada sölemeni istiyoruz lütfennnnnnnnnnnnnnnn süperrrrrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  97. oguzhan a bayılıorum ya sufer bı cocuk hele o sesı bızı olduruyoo hatta okulda oguzhan ıcın kavga ettıkk cok tatlı sesıne kurban olsunlar senın

    YanıtlaSil
  98. ya oguzhan sufer bır sesın var ya bayılıorum onasıl bır gıtlak gulben abla cok sanslı olmalı böle bır sese sahıp oldugu ıcın
    sEnI sEvIYoRum OgUzHaNnNn:D:D:D:D

    YanıtlaSil
  99. oGuZhAnIn sEsı SupEr yA koNSEr vERıcEM YaLovAdA GeLMesINı ıStIOrUM Onun ıCn bu SArkıYı SöLıceMm

    YanıtlaSil
  100. gülben ergene bayılıyorum çok güzel hamilelikde ona ayrı bir güzellik vermiş oğuzhanda çok yakışıklı şarkı süper olmuş ezberledim artık gülben ergen seni seviyorum

    YanıtlaSil
  101. zeynep sana yakışmıyo diyen her kimse hyr bnce çok yakışıyolar şarkı da hariqa sözleri hele çok mantıklı mantıklı olmasını geç başta etkileyici=))

    YanıtlaSil
  102. süper olmuş bu şarkı aşkıma mithatıma gitsin

    YanıtlaSil
  103. süper bi şarkı çok güzel olmuş teşekkürler OĞUSAN KOÇ teşekkürler GÜLBEN ERGEN bu şarkı aşkımın parçası mithatıma gitsin...

    YanıtlaSil
  104. ya süperrrrrrrrrr olmuş oğuzhan koç süper söylemiş ya ikiside muhteşem söylüyoooooooooooooooooo

    YanıtlaSil
  105. süper bi şakı olmuş tebrikler

    YanıtlaSil
  106. çok güzel olmuş oğuzhan beni duyuyorsan beni yanına al buşarkıyla çalışalım senin hayranın ben

    YanıtlaSil
  107. HARİKAAA BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİM:):):)

    YanıtlaSil
  108. dilara türkmen16 Mayıs 2009 01:37

    abi parça müthiş yani ritim soleyiş çok ii bence ikisinin çalışması ii olmuş parça çok tutuldu zaten başarılar dinlerim onlara gülben oğuzhanı az daha çalıştır x)

    YanıtlaSil
  109. SÜPERRRRRRRRRRRR BİR ŞARKI OLMUŞ BEN BUNDAN DAHA GÜSEL BİR ŞARKI DUYMADIM ARTIK DUYSAMDA FAYDA ETMES ÇÜNKÜ BU ŞARKI TAN BENİM HİKAYEMİ ANLATIYOR :) :(

    YanıtlaSil
  110. şarkı süper devamını bekliyoruz

    YanıtlaSil
  111. çok güzel olmuş hepinize kucak dolusu slmlar

    YanıtlaSil
  112. süpeeeeeeeessssssssssssiniz oğuzhana bayılııııııyyyyyyoorum onaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  113. süper bir şarkı oğuzhana bayılıyorum.

    YanıtlaSil
  114. gerçekten çok güzel olmuş ama oğuzhanın sesi çok ince olmuş ama yinede çok güzell

    YanıtlaSil
  115. şarkı çok güzel arkadaşlarla hergün internetde dinliyoruz oguzhanıda sizide seviyoruzşarkı ssssssüüüüüüüpppppppeeeer
    rrrrrrrr

    YanıtlaSil
  116. gülben abla seni çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum şarkı çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  117. yha gülben ablam seni çok seviyorum sesin de çok güzel seni görmeyi çok istiyorum oğuzhan abimi de çok seviyorum ikiniz beraber çok güzel iş becerdiniz şarkı da manyak bişey yhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :) :D sizi seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  118. hayatımda dinlediğimiz en hoş şarkı oğuzhan sana hayranım gülben abla sen süpersin ikiz çocukların olacakmış hayırlı olsun.mucukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk oğuzhan

    YanıtlaSil
  119. selamlar süpersiniz oğuzhaan sesin çok güzel

    YanıtlaSil
  120. Sizi çok seviyorummm . şarkınız süperrr olmuş bayılldıımmmm!!!!! (* BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLİYORUM*)

    YanıtlaSil
  121. oguzhan sesin insanı büyülüyor süppppppppper

    YanıtlaSil
  122. çokkkkkkk güzel süpersinizzzzzzzzzzzz zaten OGUZHANA AŞIGIMMMMMMMMMMMMMM CANIM YAAAAAAAAAAAAAAAA HAYATINDA NİCE BAŞARILARA İMZA ATACAGINDAN ŞÜPHEM YOKKKK Başarılar!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  123. oğuzhan koç ve gülben ergen sizi cok seviyorum oğuzhan koç sana asığım zeyneplede birbiirinize yakısıyosunus mutluluklar dilermi.

    YanıtlaSil
  124. TEBRİK EDERİM gülbenicm

    YanıtlaSil
  125. bence bu sarki muthis ben cooooook begeniyorum dinlemeyenlerin dinlemesini isterim

    YanıtlaSil
  126. şarkı süper olmuş bayıldım

    YanıtlaSil
  127. süper çok güzel

    YanıtlaSil
  128. parça süper tek kelimeyle bayıldım

    YanıtlaSil
  129. sana seviyorum

    YanıtlaSil
  130. süper süper süper ben çok beğendim mükembel:d::D:D:D

    YanıtlaSil
  131. çok güzel bir şarkı ya aynı zamanda oğuzhana bayılıyorum çok YAKIŞIKLI, çok tatlı. Süperrrrrrrrrrrrrrrrr bir şarkı,SENİ SEVİYORUM OĞUZHANNNNN---CANIM---

    YanıtlaSil
  132. Çokkkkkk güzel bir şarkı olmuş.Aynı zamanda oğuzhana bayılıyorum yazdığı şarkı ve seside çok güzel .özellikle ÇOKKKKKKKKKKKKKKKKK YAKIŞIKLIIIIIIIIII SENİ ÇOK SEVİYORUM OĞUZHAN ----------- CANIM-----------------

    YanıtlaSil
  133. süperrrrrrrrrrrrrrr bir şarkı ikinizde çok güzel söylüyorsunuz. özellikle sana sesleniyorum oğuzhan çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk YAKIŞIKLISIN.çok güzel yazmışsın şarkıyı sana yeni şarkılarında ve çok güzel harektler bunlar da başarılar dilerim. ------------------------CANIM------------------------ (SENİ ÇOK SEVİYORUM) ^^ASLI^^

    YanıtlaSil
  134. ya süper süper bişi olmuş yawww.böle bi şarkı yokkk resmen gülben abla ve oğuzhan abi düeti müthiş olmuş yawwwwwwww

    YanıtlaSil
  135. sesiniz çok uyunlu çhok güsel olmuş çok beğendim her gün dinliyorum eurovision a katılsanız birinci olursunuz wallahi bayıldım çok güsel muhteşem bu arada öbür şarkınız için başarılar:):):):):):):):):):):):):):):):)

    YanıtlaSil
  136. şarkı çok berbat sizi asarım geçmişler oraya kafam aradı okey ay love you

    YanıtlaSil
  137. çok güzel bayıldım teşke öguzanla soylesem

    YanıtlaSil
  138. ben oğuzhana hastayım benim aşkım ya onun için ölürüm

    YanıtlaSil
  139. benim tek aşkım vardı kutsi ama oğuzhan onun yerini aldııııııııııııııııııııııııı

    YanıtlaSil
  140. bence oğuzhanın sesi gülben ergenden daha güsel hatta çok güzel gülben ergene binçeker oğuzhanın sesi

    YanıtlaSil
  141. kübra yıldırım26 Mayıs 2009 10:58

    bu yazın kraliçesi be süper hayran kaldıml

    YanıtlaSil
  142. gülben ergen ile oguzhan koç çok güzelbir biliktelile yapmışlar gülben ergeni çok seviyorum

    YanıtlaSil
  143. tek kelimeyle harika olmus çoq hoşuma gtti xD

    YanıtlaSil
  144. oğuzhanın sesi o kadar da gzel değil sadece yakışıklı

    YanıtlaSil
  145. ama bu şarkıda iki ses birleşince güzel olmuş

    YanıtlaSil
  146. şarkı süper yhanı bişey diyemem tek kelımem süper

    YanıtlaSil
  147. vallah ben bu şarkıyı çk ama çok beğendim ama bi türlü ezberleyemiyorum

    YanıtlaSil
  148. AY BENCE ÇOK GÜZEL OLMUŞ BEN OĞUZHANDAN BÖYLE BİŞEY BEKLEMEZDİM ÇOK GÜZEL DÜET OLMUŞ

    YanıtlaSil
  149. bnce cok güzellllll asqommm oğuzhanımmmm seni seviyorummm

    YanıtlaSil
  150. süper yha muhteşemmmmmmm bayıldımm öbür şarkınızı dört gözle bekliyorummm:)ikinizin seside şarkı muhteşem

    beni alsalar ipe koysalar-dayanamaz yine kadere salsalar...

    YanıtlaSil
  151. oğuzhan sewgilim boşuna haweslenmeyinn

    YanıtlaSil
  152. parca zaten müthiş,ayrıca,OĞUZHAN benim kimse ona göz koymasın.aşkım okız sana yaramaz.gülbenciğime gelince onun şarkılarını çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  153. oğuzhan koç çok tatlısın canım benim ona sulanmayın
    seniseviyorummmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  154. bence de cook süper bravo oguzhanda sçs

    YanıtlaSil
  155. oguzhana bayılıyoummmmmmmmmmmmm şarkı süper olmuşşşşşşşşşşşşşş

    YanıtlaSil
  156. OGUZHANA BAYILIYORUMMMMMMMMMMMMMMMM ŞARKI SÜPER:)

    YanıtlaSil
  157. bu şarkı bir başka oğuzhan sesinin bu kadar mütiş oldugunu bilmiyordum gülben sen zaten süpersin devamını bekliyoruz

    YanıtlaSil
  158. bence süperrrr iki ses birleşince şarkı dahada güzel olmuş deniz sana katılmıyorum bence oğuzhan'ın sesi kendisinden daha güzel

    YanıtlaSil
  159. oğuzsan aşkım seni çok seviyorum gülben ergenide çok seviyorum ikisinede ömür boyu başarılar....

    YanıtlaSil
  160. bence süperrrrrrrrrrrrrr ooooooooollllllmmmmmmuuuuuuşşşşş bence eurovisyona bu şarkının ingilizcesiyle katılmalılar kesin türkiye kazanır gülben ve oğsana bayıldım

    YanıtlaSil
  161. kübra YİĞİT28 Mayıs 2009 13:36

    klibinizi çok beğendim sizi cok seviyorum yeni klibinizi bekliyorum sizi çok seviyorum oğuzzzzzzzzzzzhan

    YanıtlaSil
  162. harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... allahım bu kadar güzel bir şarkı olamaz

    YanıtlaSil
  163. yha muhteşem bir parça 2 ses çok güzel birbirlerine uymuşş

    YanıtlaSil
  164. bu parça çk müthiş ama hadisenin dümtektek daha güzel & kolbastıda tabi

    YanıtlaSil
  165. oğuzhan çooooooookk tatlı zaten...çok yakışmış şarkı onun diline...gülbenciğimi de tebrik ederim!!!o da çok güzel sölemiş ya...bu arada ikizlere de selamlar yani,sağlıklı yaşarlar inşaalah...

    YanıtlaSil
  166. oğuzhan sana aşığımm hayatımsın seni çok ama çok seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm. gülben abla seni de çok seviyorumm çok güzreel gönlün ve yüzün var seni çok seviyorumm lütfen bana cvp yaz

    YanıtlaSil
  167. bnce çok güzel bir parça.düm tek tek ve kolbastıdan daha da guzel bnce...

    YanıtlaSil
  168. yha çok güzel bir parça hayatımda dinlediğim en güzel şarkılardan biri zaten gülben ergenin sesi çok güzel oğuzhana gelince onun ki zaten benim için müthiş çok uyumlu bi çift olmuşlar.bu şarkıya bayılıyorum...

    YanıtlaSil
  169. çok güzzzzzzzzzzzzzzzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllll
    hele hele oğuz koça beğendim tabibki gülben ergeni seviyorum

    YanıtlaSil
  170. bence şarkı çok güzel de herkez oğuzhan a seni seviyorum yazmış oğuzhan sizi seviyomu?neyse gülben ergen ve oğuzhan ın sesi güzel ama oğuzhan ın sesi biraz ince o yüzden şarkı daha iyi oluo.siteye mail atan arkadaşlarım lütfen düzgün yazın okunmuo yazınız bazen.şey şarkının başında tak die bir ses geliyor o sese sinir oldum ama çok güzel şarkı hayatlarının sonlarına kadar böyle güzel şarkılar yapmaları dileğinde bulunuorum 13 yaşındayım ama çook zekiyim

    YanıtlaSil
  171. süpeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrr yyyyyyyyaaaaaaaaa çok beğendim herzaman dinliyorum

    YanıtlaSil
  172. inanılmaz güzel .....tek kelimeyle 'harika' düet................... SiZi ÇOK SEWİYORUM İİKİ WARSINIZ
    BAŞARILARINIZIN DEWAMINI DİLERİM.....!!!!

    'YASEMİN'

    YanıtlaSil
  173. oguzhan koç sayesinde gülben ergeni daa çoq sewmeye başladm oquzhana hastaym yea am qerçekten süüüüüüüperrrrrrrrr olmuş hata oldummmm

    YanıtlaSil
  174. ya şarkı süper bende hergün bunu dinliyorum bu şarkıya bayılıyorumm.ABİ SENİN SESİN ÇOK GÜZEL YAAA VEDE ÇOK YAKIŞIKLISIN BUNU BİLİYOMUSUN SÜPER BİRİSİN BENDE EVLENİRSEMSENİN GİBİ YAKIŞIKLI BİRİYLE EVLENECEM BYBYBY

    YanıtlaSil
  175. oğuzhan aşığı31 Mayıs 2009 18:36

    oğuzhana hastayım......gülben ergene hastayım.......bu şarkıya aşığımmm.....

    YanıtlaSil
  176. Ben özgür. sizin şarkınızı çok beğendim.oğuzhan abime başarılar dilerim.gülben ablam benim için çok önemli.siziiiiii çokkkkkkkkkk seviyorummmmmmmmmmm.

    YanıtlaSil
  177. süper olmbuş oğuzhan inşallah seninle tanışırız

    YanıtlaSil
  178. oğuzhan bende seni çok seviyorum sesin çok güzel...

    gülben abla senide çoooooooooooooooook seviyorum seninde

    çok güzel en sevdiğim sanatçılardan biriside sensin...

    ikinizide çok seviyorum cevap bekliyorum bay bay...

    YanıtlaSil
  179. oğuzhannnnnnnnnnnnnnnn çok tatlısın sesin süper BKM yi her zaman İZLİYOM SESİN HARİKA KEŞKE BÜTÜN ŞRKIYI SEN SÖYLESEN.söz -müzik seninmiş çok şaşırdm mükemmelsin
    şarkılarının devamını getirrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  180. bence süperrrrrr olmuşşş.başka bişi söliemiormmm.................harbi MANYAKK olmuşşş..

    YanıtlaSil
  181. FATMA VE EMİN1 Haziran 2009 20:47

    çoq güzel bir şarkı helal olsun

    YanıtlaSil
  182. bnde çoq sewiyorm saden gğlben ergenin hasatsıyım çoq başarılıbi düyer ikisininde başarılarını dewamını diliyorm sayqılarımla

    YanıtlaSil
  183. QĞUSAN KOÇ'A AŞIK OLDUM RESMEN ONU ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM O BENİM BEBEİM MİNİK AŞKIM:)

    YanıtlaSil
  184. SENİNLE EVLENMEK İSTİOM

    YanıtlaSil
  185. bu şarkı tam uzun yol için ikisinin sesi çok güzel uymuşl
    ,

    YanıtlaSil
  186. ilayda nilüfer2 Haziran 2009 22:53

    gülben ergeni zaten seviyoduk.oğusanıda seviyorduk zaten ikisinide bir arada görmek bizi mutlu etti ve çok güzel olmuş.teprik ederim.

    YanıtlaSil
  187. bu şarkıdan eurovision a girsek kesin birinci olurduk

    YanıtlaSil
  188. bence şarkı çok güzel ben ezbere biliyorum oğuzhan abi çok güzel şarkı yazmışsın sesinde çok güzel tebrik ederim gülben abla seninde sesin güzel hepinizi tebrik ediyorum başarılar

    YanıtlaSil
  189. bu şarkıyla eurovisiona girsek kesin birinci olurduk valla hadisede birinci olamadı ama seneyede bu şarkıyı koyarlar inşallah SENİ SEVİYORUM OĞUZHAN KOÇ:XP:XP:XP:XP

    YanıtlaSil
  190. bence oğushan koç ve gülben ergen in sesi çok uyumlu ayrıca en çok oğushan ın sesi güze gülben ablacım üzülme ama doğru oğushannnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  191. gerçekten parça hariiika şuana kadar en çok dinlediğim şarkılardan biri ben aslında rep dinliodum oğushanın hayranı olduma ramen ama artık rapide bıraktım OĞUSHANI ve GÜLBEN ERGENİ çok SEVİYORUM!...

    YanıtlaSil
  192. OĞUSHAN seni çok seviyorummmmmmm!...

    YanıtlaSil
  193. oğushan çok güzel hareketlerin yıldızı sensiiiiiin bu şarkının da yıldızısın gülben ergen de öle

    YanıtlaSil
  194. beni alsalar ipe koysalar
    dayanamaz yine kadere salsalarr
    VAVVVVV BEAA SUPER OLMUSS;)

    YanıtlaSil
  195. oğusan benimle evlenirmisin aşkımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  196. ii gibi ama anlmsz szlr ./

    YanıtlaSil
  197. Giden günlerim oldu
    Seni anmadım yola bakmadım hala
    Dile gelmeden düşlerim yanlızlığa
    Susmanda yeter di son vermem için hayatıma
    Tüm güllerim soldu
    Sana atmadım taraf olmadım asla
    Dize gelmeden düşlerim yanlızlığa
    Gülmende yeter di geri gelmem için hayata

    Beni alsalar ipe koysalar
    Dayanamaz yine kadere salsalar
    Gönlüm arıyor titriyorum bak
    Sıra gelmeden gidemem ki ben
    Tutmaz ellerim seni görmeden
    Zaman geçiyor bekliyorum bak

    Giden günlerim oldu
    Seni anmadım yola bakmadım hala
    Dile gelmeden düşlerim yanlızlığa
    Susmanda yeter di son vermem için hayatıma
    Tüm güllerim soldu
    Sana atmadım taraf olmadım asla
    Dile gelmeden düşlerim yanlızlığa
    Gülmende yeter di geri gelmem için hayata

    YanıtlaSil
  198. oğuzhan seniç ok görüyorum sna hastayım bebşşim lütfen mail yaz nfewyvb xzgewg

    YanıtlaSil
  199. çoooooooooooooook güzel yaa bayılıyorum bu şarkıya

    YanıtlaSil

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri