Oğuzhan Koç - Unutulmazki Sevgilim

Unutulmazki sevgilim
unutulmaz ki gözlerin
hani verdiğin sözlerin
Tutacaktınnnn


Unutulmazki sevgilim
o güzel mavi gözlerin
hani verdiğin sözlerin
hani benim olacaktın

7 Yorum "Oğuzhan Koç - Unutulmazki Sevgilim"

  1. duygu ile umut7 Aralık 2010 16:12

    seni çooooooooook seviyorum.birgün vana gelsene llllllllllllllüüüüüüüüttttttttfffffeeeeennnnnnnn
    SENİ ÇOK SEVİYORUM

    YanıtlaSil
  2. WOW harcaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Ilove you

    YanıtlaSil
  3. sana bayılıyorum harikasın

    YanıtlaSil
  4. seni cok sewiyorum

    YanıtlaSil
  5. çooooooooooooook güzel oğuzhan senin hayranınım


    :))

    YanıtlaSil
  6. hande yener ve sinan akçal,ın şarkı sözünü çok beğeniyorum

    YanıtlaSil

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri