Soner Sarıkabadayı - Seveni Arıyorum

Gönlüm Nerde Olursa Olsun
Kalbim Kimde Durursa Dursun
Saygın Yetmezmi Bana
Sevgin içilmezmi Kana Kana
Seven Olmasaydın Solmasaydında
Beni Sarsmasaydın Yakmasaydın
Şartmı Sanki Başa Kakmasaydın
Seveni Arıyorum Gören Söylesin
Gidene Yanıyorum Gelen Gitmesin
Aşkı Tanıyorum Uzak Durmasın
Ele Kanıyorum Tuzak Kurmasın

8 Yorum "Soner Sarıkabadayı - Seveni Arıyorum"

  1. naber millet duyan duysun lan ben bu şarkıyı çok beğendim.hey erkekler ben size çok güzel bir oyun tavsiye ediyorum.ı can football.HADİ MİLLET CÜMLETTEN HOŞÇAKALIN....

    YanıtlaSil
  2. kankalar kuzenler18 Şubat 2011 15:38

    kurşun çok güzel,,,,,

    YanıtlaSil
  3. SuPpI COOOK BEGENDIM

    YanıtlaSil
  4. inanmaz süperrrrrr

    YanıtlaSil
  5. bayılıyorum bu sayfaya.

    YanıtlaSil
  6. anildim SANA KATİLİYORUM GERCEKTEN SEN BENİ GÖRDÜN MÜ YAZDİGİM Mİ GERCEKTEN FUTBOOL GÜZELLLLLLLLLL

    YanıtlaSil
  7. ÇOK GÜZEL ULANNNNNNNNNNNNNNNNNN

    YanıtlaSil
  8. harika
    man iranliyim ama tuk sarkilarini cok seviyorum

    YanıtlaSil

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri