Sibel Can & Soner Sarıkabadayı - Son Vapur

Geri Dönersen Dön Ben Burdayım

Karşıdan Karşıya Son Vapurdayım

Yerim Belli, Yurdum Belli

Biraz Gururda Biraz Mağrurdayım

Değişmedi Hiç Birşey Bu Gönülde

Eskiden Nasılda Şimdide Öyle

Özledin mi Benim Kadar Haberin Yok

Değişiyor Ama Gizliyor Gönülün işi Böyle

Şimdide Olacak..

Sana Hala Veda Edemedim

Ben Gönülsüz istedim..

5 Yorum "Sibel Can & Soner Sarıkabadayı - Son Vapur"

  1. ayşegül asi13 Nisan 2011 18:36

    soner seni herkes seviyor ama ben senin için canımı verebilirim.hayatta tek dileğim seni görmek. seni seven meryem her zaman mutlu ol

    YanıtlaSil
  2. ouffffffffffffffff

    YanıtlaSil
  3. bu şarkıları çpk guzel dinlerken çok zevk alıyorum

    YanıtlaSil
  4. neda abediyan4 Şubat 2012 14:59

    sibel ve sonercim cok guzel bi sarki sizlere tebrik diyorum ben iranli bi kizim turk dili cok seviyorum ve 10 yasindan sonra turk muzigi dinliyorum

    YanıtlaSil
  5. neda abediyan4 Şubat 2012 15:01

    aysegulcim insallar gorursun banada dua et azeri gunele seviyorum

    YanıtlaSil

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri