Mustafa Ceceli - Kıymetini Bilemedim

Yağmur ağlıyor ikimiz için
Hem ağlıyor hem siliyor maziyi
Kaderimdin hayal oldum şimdi
Aşkımız bitti masallar gibi
Kıymetini bilemedim bilemedim bilemedim
Seni nasıl çözemedim, çözemedim, çözemedim
Bu gün resmini indirdim duvardan
Duvar ağladı ben ağladım

Kar çiçekleri gibisin temiz
Sende bulmuştum aşkı ben henüz
Son bir buse ver hatıra kalsın
Sen yokken gönlüm yanımda sansın
Kıymetini bilemedim bilemedim bilemedim
Seni nasıl çözemedim, çözemedim, çözemedim
Bu gün resmini indirdim duvardan
Duvar ağladı ben ağladım

25 Yorum "Mustafa Ceceli - Kıymetini Bilemedim"

  1. çok güzel şarkıların

    YanıtlaSil
  2. GERÇEKTEN BU ŞARKI ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK GÜZEL BEN BÖYLE ŞARKILARI ÇOK SEVERİM

    YanıtlaSil
  3. ben mustefanın hayranıyım süper parçaları var ve bir bu birde eksik cok guzel ayrıca elvanın seside çokk hos ve guzell

    YanıtlaSil
  4. bance mustafa cecelinin eksik şarkısı daha güzel mustafa cecelinin sadece o şarkısını seviyorum...

    YanıtlaSil
  5. ben mustafa cecelinin en çok eksik şarkısını seviyorum....
    şarkı kanallarında gördüğüm zaman başka şarkılarını dinliyorum.

    YanıtlaSil
  6. ben mustafa ceceli`nın slov şarkılarına bayılıyorun özelikee kıymetini bilemedim şarkısına hastayım........

    YanıtlaSil
  7. valahibu şarkılaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar çoooooooooooooooooooook güzeeeeeel beeeeeen çoooooook beğendiiiiiiiiiiiiiiiiiiim

    YanıtlaSil
  8. mustafa ceceli nin bütün klipleri muhteşem ama söz veremem şarkısı daha güzel nedeni içten söylemesiheralde o benim tek gerçeğim

    YanıtlaSil
  9. mustafa ceceli nin 4 şarkısını .....e armağan ediyorrum. SENİ HASTALIKTA SAĞLIKTA .. UNUTMADIM .. EKSIK ... YAĞMUR AĞLIYOR bayılıyorum bunlara....

    YanıtlaSil
  10. mustafa celeli9 Haziran 2011 14:06

    arkadaşlar begenen bütün arkadaşlara teşekkür ederim . zaten şarkıları biz sizin için besteleyip, söylüyoruz .

    YanıtlaSil
  11. şarkılarına bayılıyorum senin hayranınım

    YanıtlaSil
  12. mustafa ceceliyi sevmediğim halde şarkılarına bayılıyorum

    YanıtlaSil
  13. bu ne biçim sarkı sözü böyle yha sarkının yarısı var allah askına devamını bulan varsa söylesin çünkü çok aradım yhokkk ..........

    YanıtlaSil
  14. gerçekten mustfa ceceli süpersin ya helal sana

    YanıtlaSil
  15. ben mustafa cecelinin hayranuyım
    onu çok seviyorummmm bütün şarkıları çok güzelllllll

    YanıtlaSil
  16. bu şarkıyı a armağan ediyorum

    YanıtlaSil
  17. AYYYYYYYYYYYY MÜTHİŞSİN CİNİM

    YanıtlaSil
  18. çok güzel bir şarkı devamıda süper bu şarkının gerçek adı yağmu ağlıyor ...


    byyy

    YanıtlaSil
  19. nustafa cecelinin hayranıym kendide çk güzel şarkılarıda onu ÇOK SEVİYORUMMMMMMMMMMMMM...:)

    YanıtlaSil
  20. çok güzellllll

    YanıtlaSil
  21. aynı benim sesim gibi

    YanıtlaSil
  22. aynen ama ,bir şarkı ve es`i de çok seviyorum Mustafa CECELİ`nin hayranıyım

    YanıtlaSil
  23. bende çok beğeniyorum severek dinliyorum sizinde hayranınızım... :D

    YanıtlaSil
  24. sizin şarkılarınızı severek dinlemek çok güzel bişey sizi seviyorum

    YanıtlaSil
  25. ben mustafa ceceliyi o kadar seviyom ki bütün şarkılarını biliyom

    YanıtlaSil

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri