Sinan Akçıl - Atma

Sinan Akçıl Atma Şarkı Sözü ft. Hande Yener

Elindeki kalbi tutamadın gitti
Bunun nesi garip?
Bitti dedin bitti
Ama şunu bil ki,
Yine yanıma gelip
Söylediğin sözler bana biraz eski


Hani bir süre sonra
Her şey düzelirdi
Biraz nefes almak bize en güzeliydi
Güzelliğim aynı, aldım da nefesi
Bana yanlış yerlerinden atma
Atma, atma, atma

49 Yorum "Sinan Akçıl - Atma"

  1. mı neler yani hadiseye laf ATMMAAAAA ATMAAAAAA anladınızmı

    YanıtlaSil
  2. bravoooo böyle devam bende kızım ama hadişeden nefret ediyorum

    YanıtlaSil
  3. Ne Dion Kızım Sen Mal Mısın??

    YanıtlaSil
  4. süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr sin sinan

    YanıtlaSil
  5. cook güzel sinan seni seviyorum........aşkımm

    YanıtlaSil
  6. gerçekten hande yenerin atma şsrkısını beğendim........ bu arada merak etme ceyda arkadaş hadiseye laf atan yok edenler karşılarında bizi bulurlar zaten...byyyyyyyy

    YanıtlaSil
  7. benim şarkılarım kadar olmasada idare eder

    YanıtlaSil
  8. şarkılar çok güzel beğenerek dinledim dinliyorum sinan akçıla başarılarının devamını dilerim düetler şahane ağzınıza sağlık

    YanıtlaSil
  9. çhatlak kısss30 Mayıs 2011 16:27

    çok güsel bih şhey dhemihi

    YanıtlaSil
  10. çok güzel atma

    YanıtlaSil
  11. cooookk guzel bi musuiqi ben bayiliyorum hele azerbaycanda kaliyorum ve cok beyeniyorum

    YanıtlaSil
  12. ya burdan sinan akcila selamlarimi bildiriyorum ve onu cok seviyorum

    YanıtlaSil
  13. ay süper bir şarkı ya bayılıyorum bu şarkıya...

    YanıtlaSil
  14. ay bu şarkı süper bu şarkıya bayılıyorum...

    YanıtlaSil
  15. bu şarkıya bayılıyarum süper bir şarkı yaa...

    YanıtlaSil
  16. allahım herkes yerini bilsin sesin güzelse söle diilse ne işin var bu sektörde ya sinan yavrum sen sadece şarkı yaz yoksa vallahi bünyem kaldırmıcak bi daha sesini duymayı....ve seni ekranda görmeyi(hiç yakışmıyooo)

    YanıtlaSil
  17. şarkıyı iki gnde ezberledim çokk spr bi şarkı....

    YanıtlaSil
  18. en cok sevdigim sarkılar şebnem ferahın sil baştanı ve sinan akçılın atmaaaaaaaaaaaaa şarkısı

    YanıtlaSil
  19. SİNAN AKÇIL A BAYILIYORUM

    YanıtlaSil
  20. sizinle uğraşacak vaktim olsa VETERİNER olurdum...

    YanıtlaSil
  21. aynen bacim ATMAAAAAAAAAAAAAAAA sınlar

    YanıtlaSil
  22. allahım bu gibi insanlara akıl fikir ver

    YanıtlaSil
  23. bu şarkı çalıntıymış:)hande yenerdende bu beklenir daha önce sinan akçılıda hiç duymamıştım bu alemde yeni mi?

    YanıtlaSil
  24. bu şarkı ya bayılıyorum

    YanıtlaSil
  25. buna bayılıyorum

    YanıtlaSil
  26. deli biz hadiseyimi diyoruz delibilip bilmeden konuşma

    YanıtlaSil
  27. atma şarkısını çok beğendim bana kötü yerlerden atmaaaaaaaaaaaaa atmaaa atmaa

    YanıtlaSil
  28. Bu şarkıyı ilkkez ablamdan duydum çok hoşuma gitti evde boş zamanlarımda bunu söylemekten zevk alıyorum.

    YanıtlaSil
  29. çokkkkkkkk güzel yaaa bayılıyorum

    YanıtlaSil
  30. bayanlar bunlarla ugraşacagınıza siz öncelikle yazında şarkı onu besteleyin sonrada insanlarda dalga geçersinizzzz :=))))))

    YanıtlaSil
  31. bana yanlış yerlerinden atmaaa atmaaa atmaa atma süper ya

    YanıtlaSil
  32. bence çok güzel hiçde bile bu çalıntı deyil:( çok salakça bi cevapnbence çok bilmiş ne olcak kendini beğenmiş çok bilmiş bence şarkı çok küzeldi paylaşım için teşekkür :):):):)
    ............ :)

    YanıtlaSil
  33. bu sözlerin sahibi kimse onun alnında öpmek gerek harika sözler özellike sinanın giriş sözleri güzel

    YanıtlaSil
  34. bu sözlerin sahibi kimse onun alnında öpmek gerek harika sözler özellike sinanın giriş sözleri güzel..

    YanıtlaSil
  35. super bi sarkı bayıldım Elindeki kalbi tutamadın gitti
    Bunun nesi garip?
    Bitti dedin bitti
    Ama şunu bil ki,
    Yine yanıma gelip
    Söylediğin sözler bana biraz eski

    Hani bir süre sonra
    Her şey düzelirdi
    Biraz nefes almak bize en güzeliydi
    Güzelliğim aynı, aldım da nefesi
    Bana yanlış yerlerinden atma
    Atma, atma, atma

    YanıtlaSil
  36. ya sen ne pıs birisin gamze bukadar terbiyesis birisini görmedim utan biraz nasıl konusma o bi sora bilirmiyim nasıl konusma o utanmaz rezil baban yasında adama dedin laflara bak

    YanıtlaSil
  37. sinan akçıl çok yakışıklı kendisinin başka şarkı çıkarmasını istiyorum

    YanıtlaSil
  38. sinan akçıl çok yakışıklı başka şarkı çıkarmasını istiyorum

    YanıtlaSil
  39. sana katılıyorum ceyda terbiyesiz işte ama güzel şarkı dime

    YanıtlaSil
  40. her kimsen sana kimse hadiseyi sevip sevmediğini sormadı

    YanıtlaSil
  41. sana katılıyorum nisa terbiyesiz işte ama güzel şarkı dime

    YanıtlaSil
  42. git at kendini camdan aşağıya yada daha yüksek bir yerden sizin tipanlayışınıza ne buyaa kafayımı yeiniz siz o adamda tipin t si bile yok ıyk yani sinan akçılı beğenen kızları kınıyorum bu kadar !!!

    YanıtlaSil
  43. lutfen bana fotorafini gonder

    YanıtlaSil
  44. VALLAH ÇOK GÜZEL BEN HANDE YENERİN ŞARKILARININ HEPSİNİ ÇOK SEVİYORUM

    YanıtlaSil
  45. sana katılıyorum

    YanıtlaSil
  46. çalıntı bir şarkı ...

    YanıtlaSil
  47. bence bu şarkı fark atıyor şakısın dan daha güzel değil ! sinan abi süper şarkı tebrikler

    YanıtlaSil

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri