Demet Akalın - Aşk

Aşk Aşk Aşk
Aşk herşeyi geride bırakır
En sevdiğim yanı hep önüne baktırır
Düşünmeden geçmişi sildirir
Bir bakmışsınki iki yüzük seçdirir
Düşünmeden yeni sevtirir
Bir bakmışsınki gelinlik giydirir
Mutlu olan herkes el kaldırsın
Kutla kutla kutla
Çekemeyen aramızdan ayrılsın
Hızla hızla hızla
Oyna Oyna Oyna
Mutlu olan herkes el kaldırsın
Kutla kutla kutla
Çekemeyen aramızdan ayrılsın
Hızla hızla hızla
Oyna Oyna Oyna

84 Yorum "Demet Akalın - Aşk"

  1. Manyaq sarkı süper bayıldım harikasın number one

    YanıtlaSil
  2. hiç beğenmedim baştan iyi nakarat berbat ötesi kutla kutla kutla derken ağzına bır tane ındıresım gelıyor

    YanıtlaSil
  3. bence çok kötü hiç hoşuma gitmedi ve bu şarkı benim tipim değil olamazda başka bir şarkı yazsa çok iyi olur

    YanıtlaSil
  4. kötüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüü

    YanıtlaSil
  5. senin dediklerine bayıldım süper yazmışsın

    YanıtlaSil
  6. ya niye beğenmiyosunuz bnce süperin ötesi siz zaten şarkıdan ne anlarsınız

    YanıtlaSil
  7. tek kelimeyle süper demet abla

    YanıtlaSil
  8. harika bir müzik ben bu kılipte yonayacam gerçek ben demet akalın teyzesinin çocuğum beni kılipte göre bilirsiniz

    YanıtlaSil
  9. demet akalın ı çok seviyorum

    YanıtlaSil
  10. bu şarkı çok güzel
    bence herkese tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  11. yaaa bn seni yerim aynen yaaa bnde aynısını yazacaktım :D

    YanıtlaSil
  12. bncee çoookk güzel bir şarkıı beğenmeyen utansın kendindenn

    YanıtlaSil
  13. her kes sarkmibegenmiyorsa busayfaya gelmesin...

    YanıtlaSil
  14. şarkıyı sewdim30 Haziran 2011 21:37

    müthiş ötesi ya her şarkısı güzel bnde üzlü olamk istiom ne yapmak gerekir?

    YanıtlaSil
  15. süper yaaaaaaaaa bayıl buşarkıya

    YanıtlaSil
  16. demet akalın zaten çok güzel ve aynı zamanda da çok sexy böyle güzel şarkılar yazmasına şaşmamak lazım yani ben hiç şaşırmıyorum '߀߀ĞİM ߀NİM YÆÆÆÆÆÆÆÆ !!!!!!!

    YanıtlaSil
  17. hic beyenmedim yaz girmezdi demetin sarkilari guzel olmayincaa

    YanıtlaSil
  18. canım benim klipi izledim ben ama sen orda yoktun betül.ne iş?

    YanıtlaSil
  19. Fosforlu Köfte18 Temmuz 2011 21:00

    bende demet akalının baldızının yeğeniyim glipte benide görebilrsiniz dans ediyom

    YanıtlaSil
  20. mükemmel bi sarkı bayıldım yaa:)

    YanıtlaSil
  21. demet akalını cok yakından tanıyorum
    bence çok tattlı ben onu cok seviyorum kendisi halamın kızı olur.:):)

    YanıtlaSil
  22. demet super sarki suuuuuuuuuuuuuuuuuuuper/

    YanıtlaSil
  23. bencede çok güzel beyenen begensin çekemeyen antel taksın bu sözler arkadaslar vidosunu izleyin bakın ne kadar güzel sölüyor helel olsunnnn:))))

    YanıtlaSil
  24. demet abla seni çooooooooooook seviyorum ve beğeniyorum çooook güzelsinn bütün sarlılarında çok güzel ablaçimm....:):):):)

    YanıtlaSil
  25. demet abla byıldım çok güzel

    YanıtlaSil
  26. harikaaaaaa bu şarkıyı çok seviyorum ama seni daha çok demet abla

    YanıtlaSil
  27. demetabla senin şarkilarini beğeniyorum severek dinliyorum.

    YanıtlaSil
  28. AY DEMET ABLA BU ŞARKIYI ABLAMDA BENDE ÇOK SEVİYORUZZ ÇOK GÜZEL BİR ŞARKI AMA SİZ DAHA GÜZELSİNİZ

    YanıtlaSil
  29. demet şarkıların süper

    YanıtlaSil
  30. bence çok güzel öyle deme

    YanıtlaSil
  31. canlarım bi sonraki albümümü kaycam sözünü oldumu canlarım

    YanıtlaSil
  32. demet abla senin evli mutlu çouklu şarkını çok seviyorum

    YanıtlaSil
  33. demet abla ben senin bütün şarkılarını çok seviyorummm...

    YanıtlaSil
  34. demet akalını çok seviyorummmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  35. Demet akalın sana bayılıyorum hem şarkıların hemde kendin güzelsin senin güzelliğin diğerlerinin yanında önce gelir şarkıların kıpır kıpır insanı coşturuyor seni seviyoruz

    YanıtlaSil
  36. Demet abla süpersin sahneye çıktığında şarkılarınla ve fiziğinle yakıp geçiriyorsun

    YanıtlaSil
  37. Şarkıların çok güzel

    YanıtlaSil
  38. demet akalın sana bayılıyorum hele bu şarkına bitiyorum fiziğine kendine şarkılarını çok seviyom seni 4 yaşımdan beri seviyom :D

    YanıtlaSil
  39. siz demet akalın mısınız

    YanıtlaSil
  40. öyleyse süper olur yeni albüm yaparmısınız demet hanım ben sizi çokkkkk sevio

    YanıtlaSil
  41. demet akalın5 Mart 2012 21:30

    çocuk yakında yeni albüm çıkartıcam bende sizi seyorum özellikle eda yı

    YanıtlaSil
  42. şarkıların güzel sen daha güzelsin demet abla senin bütün şarkılarını dinliyorum süper şarkıların varya adamı bayıltır :D <(")

    YanıtlaSil
  43. niye bu sayfaya
    gelmiyelim

    YanıtlaSil
  44. şarkılar çok güzellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  45. şarkılar güzellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
    çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

    YanıtlaSil
  46. demet abla ben seni şarklarına bayılıyorum ve seni çok seviyorum

    YanıtlaSil
  47. süpersin ve çok güzelsin süperrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  48. Demet Akalında başka şarkıcı tanımam çok seviyorum Demet Akalının şarkılarından başka şarkı dinlemem

    YanıtlaSil
  49. Demat abla seni çok seviyorum ve çok güzelsin :D

    YanıtlaSil
  50. ufak atda civcivler yesin-

    YanıtlaSil
  51. bu şarkı süper ...:-)......;-)

    YanıtlaSil
  52. demet abla seni çok seviyorum şarkılarını çok seviyorum özellikle afedersin ve deliyim onları çok seviyorum bir gün senin konserlerine gitmek istiyorum seni seviyorum seni öpüyorum... <3

    YanıtlaSil
  53. gamze kama 5.C7 Nisan 2012 17:02

    aşk çok güzelllll

    YanıtlaSil
  54. ben demet akalın dan başka şarkı dinleyemem

    YanıtlaSil
  55. demet abla bütün şarkıların çok güzel hepsini çok beğenerek izliyorum

    YanıtlaSil
  56. çok güzelsıniz toz pembe şarkınızı seviyorum

    YanıtlaSil
  57. o kadar güzelsiniz ki güzelliğinize hayran kalıyorum

    YanıtlaSil
  58. demet abla bizi neden sevmiyosun

    YanıtlaSil
  59. evet çok güzel en çok da evli mutlu çocuklu

    YanıtlaSil
  60. çok harıka güzel

    YanıtlaSil
  61. ama herkez beğenir

    YanıtlaSil
  62. demet abla inşallah ödülü den alırsın

    YanıtlaSil
  63. demet abla seni çok seviyorum şarkılarına bayılıyorum yeni şarkın rotayı çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  64. zehranur seven17 Nisan 2012 23:03

    bu şarki çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook güzelllllllllllllllllllll

    YanıtlaSil
  65. demet abla çok sexy sin .P

    YanıtlaSil
  66. guney tatli kiz29 Nisan 2012 15:58

    guzell..ama..biraz..hacili hehehe?

    YanıtlaSil
  67. guney tatli kiz29 Nisan 2012 15:59

    guzell

    YanıtlaSil
  68. süper bir şarkı çok beğeniyorum:))

    YanıtlaSil
  69. hepinize teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  70. özlelikle edayı çok seviyorum

    YanıtlaSil
  71. sen demet akalınsan bende madonnayım :))

    YanıtlaSil
  72. demet'in giderli şarkılar klibine bayılıyorum

    YanıtlaSil
  73. demet abla seni çok seviyorum.inşallah bir gün
    konserine gelirim

    YanıtlaSil
  74. bence demet ablanın bütün şarkıları güzelllllllllll

    YanıtlaSil
  75. demet abla gercekde çok güzelsiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  76. demet benim en iyi arkadaşım

    YanıtlaSil
  77. ben diğer arkadaşlarımdan daha
    güzel

    YanıtlaSil
  78. ama şarkılarının bazıları güzel değil<3<<<<<<3

    YanıtlaSil
  79. GüNeYy_-_-GaZi-AnTeP...:::...1 Temmuz 2013 18:57

    benCe ouz-han hepsinDen güzel SöylüYoR...::::..

    YanıtlaSil
  80. GüNeYy_-_-GaZi-AnTeP...:::...1 Temmuz 2013 18:59

    BenCe ouz-han hepSinDeN güzeL SöylüyoR...;;;

    YanıtlaSil

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri