Atiye Deniz - Aşkistan

Gezdim tozdum ezberi bozdum
Herkese baktım olmadı geç
Kibriti çaktın gönlüme attın
Yalan yetende yanmadı geç
Yazdım çizdim eline güne kızdım
Halimi kimse sormadı geç
Durdum denedim olur mu bu dedim
Kalbime sordum atmadı geç
Uflaya puflaya ne olacak böyle derken
Ters köşedeydin gönlüme çarptın içimde volkan
Çekilsin aradan aşktan korkan
Paklamaz beni öteden beri hımlama hımlama Hindistan
Yok bi benzeri yakıyor gibi
Kalbin özlemi sen varsan
Söylesin bir daha ne ister hayatında bir insan
Senle gönlümün yerleşim yeri dünya değil aşkistan
Gezdim tozdum ezberi bozdum
Herkese baktım olmadı geç
Kibriti çaktın gönlüme attın
Yalan yetende yanmadı geç
Uflaya puflaya ne olacak böyle derken
Ters köşedeydin gönlüme çarptın içimde volkan
Çekilsin aradan aşktan korkan
Paklamaz beni öteden beri hımlama hımlama Hindistan
Yok bi benzeri yakıyor gibi
Kalbin özlemi sen varsan
Söylesin bir daha ne ister hayatında bir insan
Senle gönlümün yerleşim yeri dünya değil aşkistan
Oynaya, oynaya kalbim var ya
Hop diye çıkacak ay ay ay ay
Kaynaya, kaynaya Allah muhafaza
Herkesi yakacak vay vay vay vay
Paklamaz beni öteden beri hımlama hımlama Hindistan
Yok bi benzeri yakıyor gibi
Kalbin özlemi sen varsan
Söylesin bir daha ne ister hayatında bir insan
Senle gönlümün yerleşim yeri dünya değil aşkistan

169 Yorum "Atiye Deniz - Aşkistan"

  1. çok saçmaladınızzzzz

    YanıtlaSil
  2. çokkkkk güzel atiye seni seviyorum muck<3

    YanıtlaSil
  3. bn atiye yorumlarınız ve beqenileriniz için tşkürler takibçilerim:)bnde sizi seviyorum

    YanıtlaSil
  4. bişe deqil atiye ablacım bnde seni sewiom merag etme sennn muck<3

    YanıtlaSil
  5. he yaa biz de inndık atiyeymiş de teşekkür ediyomuş ;)

    YanıtlaSil
  6. Arkadaşlar bu sitede Atiye felan yok. Bu sitede sadece o şarkıcılarının şarkılarının sözleri var. Lütfen kanmayın böyle şeylere...

    YanıtlaSil
  7. ATİYE ABLA ŞARKILAR FÜZEL ŞARKI ISTIK GİBİ YAĞ BENDE ÇOK GÜZEL ŞARKI SÖYLÜYOM ACABA BENİMDE KLİBİMİ ÇEKERLERMİ ATİYE ABLACIM

    YanıtlaSil
  8. aynen cok sacmaladınız olaya bak bide takip değil takib :D:D:D

    melike eğlendin mi yavrum :D

    YanıtlaSil
  9. Atiye'nin Sesi cook güzel. Tek Kelimeyla BAYILDIM

    YanıtlaSil
  10. SüPer BiR şArKi.........

    YanıtlaSil
  11. ya çok gzl şarkııııııı ya
    aşkistan

    YanıtlaSil
  12. çk güzel şarkıııııııııııı
    sprr

    YanıtlaSil
  13. atiyecim şarkı cok güzel agzına saglık dinlerken ck byuk bir keyifalıyorum klbinde harika bayıldım bayıldım

    YanıtlaSil
  14. saçmalamayın atiye falan burda değil

    YanıtlaSil
  15. ay ne hoşş atiyeciğim sen tabiki de yazmıyorsun kanalım diye başkaları yazıyor ben de buna inandım ha ha haaaaahaaa

    YanıtlaSil
  16. çok müthiş bi şarkı bayıldım. ;)

    YanıtlaSil
  17. atiye 'yi çooooooooooook seviyorum , şarkılarını da çoooook beğeniyorum ama malesef o yorum yazan atiye ' nin gerçek atiye olduğuna inanmıyorum ...

    YanıtlaSil
  18. siz ne diyosunuz bu işe arkadaşlar ????? =I

    YanıtlaSil
  19. yaaa sözlerrii varr şarkısı yokki

    YanıtlaSil
  20. bence en güzel şarkkı atiye ozan doğlu aşkistan şarkısı süperdi yaaa hepinize tafsiye ederim

    YanıtlaSil
  21. saolun arkadaşlar :)

    YanıtlaSil
  22. Süper ben bayıldım.başkalarına da tavsiye ediyorum. Dinlemeyenler mutlaka dinlesin. Ben her dinlediğimde çok keyif alıyorum.Atiye abla sen bence bunun gibi daha çok klip yapacağına inanıyorum.Diğer yapacağın şarkılar için ve bundan sonraki günlerin için iyi şanslar.Ben az önce dediğim gibi çok güzel ve ben bu şarkıyı şu anda ezberliyorum.

    YanıtlaSil
  23. bu şarkıyı tüm sınıftaki kız arkadaşlarımla beraber hergün söylüyoruz :)

    YanıtlaSil
  24. atiyanin şarkısı aşkistan çok sssssssssssüüüüppeeeeeeeeeeeerrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  25. katılıyorum çok gggggüzel bir şarkı

    YanıtlaSil
  26. BAYILIYORUUUUMMMMMM ÇOK GUZELSİNNN

    YanıtlaSil
  27. müthiş müthiş müthiş !! 3 KELİMEYLE MÜTHİŞ BİŞİ

    YanıtlaSil
  28. çok güzel şarkılar

    YanıtlaSil
  29. müthşşşşşşşşşşşş bi şarkı

    YanıtlaSil
  30. oooo tekrar dönene kadar dahada fazla beğeni var(atiye;)

    YanıtlaSil
  31. çok güzelllllllllllllll

    YanıtlaSil
  32. ooooooooooo tekrar gelene kadar beğeniler artmış(atiye;)

    YanıtlaSil
  33. sude naz deniz6 Şubat 2012 12:56

    kmn ablası yyyyyyyyyyyaaaaaaaaaaa ablm bnm

    YanıtlaSil
  34. çağrı ve ilayda6 Şubat 2012 22:00

    ilayda:hadise abla şarkını çok beğeniyorum

    YanıtlaSil
  35. hadise abla şarkıyı çok beğendim

    YanıtlaSil
  36. bu şarkı çok güzel ,i çok beğeniyorum bu şarkıyı ezberleyince okulda yani sınıftra müzik dersinde söyleyeceğim. inşaALLAH çok beğeniyorum b u şarkıyı ay çokkk güzel...

    YanıtlaSil
  37. atiye abla şarkılarım müthiş sesin süper ve çok güzelsin öpüyorum

    YanıtlaSil
  38. çook güzel bir şarkı:)

    YanıtlaSil
  39. tüm hayranlarıma öpücük ben atiye

    YanıtlaSil
  40. bayıldımmmmm bu şarkıya bu arada atiye kendimi söylemek gibi olmasın ama beni sana çokk benzetiyolarr şarkına bayıldımm hayranınım.

    YanıtlaSil
  41. ya atiye abla ben senin resmen fanınım sizi çook seviyorum bunu yazarken aşkistan şarkınızı dinliyorum

    YanıtlaSil
  42. harika bir şarmı

    YanıtlaSil
  43. abla bu şarkına bayılıyorum seni çokk seviyorum yaaaaaaaaaaa senle tanişmak isterim ben 9 yAŞındayım bayyy

    YanıtlaSil
  44. bok pipi atiye

    YanıtlaSil
  45. özür dilerim erkek kardeşim yazmış aslında ben sene çok seviyorum ve hayranınım güzelim şarkısını çok seviyorum bide aşkistan şarkısını çok seviyorum

    YanıtlaSil
  46. atiye şarkını çok seviyorum

    YanıtlaSil
  47. sizin konserinize geldim ve canlı dinledim cok hharika şarkı söylüyorsunuz

    YanıtlaSil
  48. süper bi şarkı

    YanıtlaSil
  49. atiye abla senin bu müziğin dahil diğer şarkılarinida seviyoru bide ozan abi gelin ce süper olmuş diğer sarkilarında güzel mesela salla. BAZEN ben senin sarkılarinla dans bile yapırorum . seninle insallah tanısırız ikinizi seviyorum ve sizi öpüyarum. SENA SEMİZOĞLU

    YanıtlaSil
  50. çok güzel olmuş bayıldım sarkılarını bekliyorum

    YanıtlaSil
  51. saol seni görmek istiyorum bir ara mersie uğra

    YanıtlaSil
  52. her kez yazmis bi de ben yazıyım senin bu sarkina diyecek söz bulamıyorum böyle ses böyle güzellik danslar felan herşey süper senin yerine bazıları yazmış boş ver onlar kendi ni kandırıyor SARKINI EZBERLEDİM
    SENİ SEVİYORUZ

    YanıtlaSil
  53. süper yaaa

    YanıtlaSil
  54. senin hayranınız unutmaki her zaman senin ve şarkılarının arkasındayız

    YanıtlaSil
  55. atiye ablama söz yok

    YanıtlaSil
  56. atiye ablanın şarkılarına bayılıom yaaaa çok güzel şarkılar var ozan abinin de öyle

    YanıtlaSil
  57. nıııı çoh güzıl

    YanıtlaSil
  58. Kızlar merhaba,yorumlarınız çok hoş ama bana abla demeyin,beni arkadaşınız gibi görün.Çoğunuz şarkılarımı beğeniyor ve bu benim gerçekten çok hoşuma gidiyor ama şarkılarımı beğenmiyenler de oluyor.Onlara saygım ve sevgim sonsuzdur.Bu arada hepinizin yorumlarını her siteye girip okuyorum hem de teker teker sıkılmadan çünkü sizler benim güç kaynağımsınız.Hepini seviyorum.ATİYE...

    YanıtlaSil
  59. ırmak tatlı20 Mart 2012 10:39

    vallah bana göre bu şarkı çok süper. yani bayıldım.

    YanıtlaSil
  60. merve dilara atay20 Mart 2012 22:40

    biz valla bu şarkıyı sınıfta arkadaşlarımız 23 nisanda yapıcaklar valla

    YanıtlaSil
  61. bende senin hayranınm. seni çok sevdim canım

    YanıtlaSil
  62. sena ben gerçek atiyeyim. seni gurubuma almak iatiyorum. beni ara 021289560264 sakın unutma yıldız olacaksı.

    YanıtlaSil
  63. siz öyle sanın ben atiye ablamı çok seviyorum
    o dünyanın en güzel şarkıcı hıh canım aiye ablam
    seni çooook seviyorum kıskanlarla çatlasın

    YanıtlaSil
  64. ALEYNA VE ARDA27 Mart 2012 18:47

    ATİYE ABLA HEM ÇOK GÜZELSİNİZ HEM SESİNİZ GÜZEL HEMDE ŞARKINIZ SÜPERSİNİZ BANA LÜTFEN CEVAP YAZAR MISINIZ? ÇOKKKK GÜZELSİNİZ SİZİN YERİNİZİ KİMSE TUTMAZ.

    YanıtlaSil
  65. ALEYNA VE ARDA27 Mart 2012 18:48

    ATİYE ABLA ÇOKK GÜZELSİNİZ VAYY VAY İNŞALLAH OKUYUP CEVAP YAZARSINIZ ADIM ALEYNA YAZAN ALEYNA

    YanıtlaSil
  66. ÇOK GÜZELSİNİZZZ

    YanıtlaSil
  67. SINIF ARKADAŞLARIM ÇOK SEVİYOR SINIFTA 18 KİŞİYİZ ERKEKLERDE DAHİL HEPSİ SEVİYOR

    YanıtlaSil
  68. BEN HADİSE ATİYECİM ÇOCUKLAR SENİ ÇOK SEVİYOR ÇOCUKLAR BENİ SEVİYOR MUSUNUZ

    YanıtlaSil
  69. BEN HADİSE ATİYECİM ÇOCUKLAR SENİ ÇOK SEVİYOR ÇOCUKLAR BENİ SEVİYOR MUSUNUZ???

    YanıtlaSil
  70. noluyo ya bnim yerime geçmiş oynuyosunuz terbisizler

    YanıtlaSil
  71. lütfen bnim yerime geçip oynamayın hayranlarımı çok öpüyorum selamları mı gönederiyorum sizi çoooook seviyprum yakında konserim var bu arada alara teşekkür ederim böyle dediğin için bana

    YanıtlaSil
  72. atiye abla seni çok seviyorum ve şarkılarınıda çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum haaaaaa şarkın aşkistanı ezberledim.

    YanıtlaSil
  73. atiye abla sana saygım ve sevgim sonsuzdur senin tüm şarkılarını dinliom ve beğeniyom en çokta aşkistan adlı şarkıyı çok beğendim.

    YanıtlaSil
  74. atiye abla sana ailece hayranız özellikle ben.





    seni seviyorum <3<3<3<3

    YanıtlaSil
  75. mal lan sen kimi kandrıyosun kendini atiye gibi göstermişsinnnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  76. atiye abla çok güzelsin

    YanıtlaSil
  77. Ruhumun Dilencisi6 Nisan 2012 00:10

    Ye de hicte güzel degil.bu sarkilari dinlemekticin bileu prasi vrenler harbi mal

    YanıtlaSil
  78. gger çekten çok güzel bir şarkı

    YanıtlaSil
  79. Atiye şarkılarına bayılıyorum özellikle bumudura seniiiiiiiiiiiiiiii çoooooooooook seviyorum;)

    YanıtlaSil
  80. ki benmi benim adım betül

    YanıtlaSil
  81. atiye abla maşşallah maşşallah yani boy pos endam çok güzelsin yaaaa

    YanıtlaSil
  82. hadise abla ben seni de atiye ablayıda çok seviyorum:D

    YanıtlaSil
  83. herkes hadise abla ve atiye ablayı seviyor

    YanıtlaSil
  84. evetttttttttttt hadise abla seni çocuk oldsam bile çok seviyyorum

    YanıtlaSil
  85. atiye abla şimdi şarkını dinliyorum ama en çok ta AŞKİSTAN ı dinliyorum size hayranım

    YanıtlaSil
  86. Atiye abla senin şarkıların süper sana ve şarkına diyecek söz bulamıyorum. en çokta güzelim şarkısına bayılıyorum.

    YanıtlaSil
  87. ha ha bizde yedik hadise olduğunu lan az atta civcivler yesin

    YanıtlaSil
  88. ben çok severim

    YanıtlaSil
  89. 25 bölümüü izledim

    YanıtlaSil
  90. meraba atiye arkadasim ben azeriyim seni azerbaycanda cok seviyolar hatta beni sana benzetenler de oluyo bu benim icin qururdur

    YanıtlaSil
  91. ben gercekden onun atiyeabla olduguna inanmak istiyorum amaben yine de yorumumu yaziyim atiye ablasana gercekden bayiliyorum tum azerilere selam

    YanıtlaSil
  92. kız atiye abla ozan abi siz iniminatiymissiniz söylenti var valla iniminatiyseniz bana bulaşmayın ayrıca o kılipteki göz işaretide inin-minatinin işareti

    YanıtlaSil
  93. bu şarkı çok gzl bayılyorum bu şarkıya.atiye seni çok seviyorm:))))

    YanıtlaSil
  94. şarkı güzel değil artı klıpıne dikkat ederseniz göreceksiniz nimeti yere atıyor ilumunati oldoğunu söylüyorlar ki ben bu klibi gördükten sonra inandım

    YanıtlaSil
  95. vallaha dünyada bildiğim en güzel şarkılardan biri bu.atiye abla gerçektende çok güzel şarkı söylüyor.sesinede diyecek laf yok valla

    YanıtlaSil
  96. aşkistan en sevdiğim şarkı

    YanıtlaSil
  97. bencede nimeti yere atıyo töbe töbe ALLAHL'A dalga geçmeye çalışıyorlar

    YanıtlaSil
  98. alara sana teşekkür ediyorum . bana böyle sözlerde bulundurduğun için sizi çok seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm byyyyyyyyyyy

    YanıtlaSil
  99. klipteki tek göz işareti 15 büyük şeytanın birisinyani iliminati nin işareti

    YanıtlaSil
  100. ATİYE ABLA ÇOK GÜZEL ŞARKILARIN VAR. BEN EN ÇOK AŞKİSTANI BEĞENDİM HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA:)

    YanıtlaSil
  101. ATİYE ABLA SENİ ÇOK SEVİİYOORUM:)

    YanıtlaSil
  102. EZBERLADİM:)

    YanıtlaSil
  103. HADİSE ABLA VE ATİYE ABLA İKİNİZDE HARİKASINIZ:)))

    YanıtlaSil
  104. Atiye abla seni çokkkk seviyorum

    YanıtlaSil
  105. atiye abla seni çok seviyorum:D

    YanıtlaSil
  106. evet atiye abla ve hadise ablaya bayılıyorum

    YanıtlaSil
  107. Cok begendim atiye abla seni cok seviyorum

    YanıtlaSil
  108. harika bir şarkı hadise ablaya gıcık oluyorum.sana bayılıyorum ozan abiye yakışmışsın abla hadiseye o kadar gıcık oluyorum hem yorum yazıyorum hem aşkistanı dinliyorum ablam seni çoooooooooooooooooooooo seviyorum hadise abla iyirenç giyiniyorsun atiye abla sen çok güzelsin seni çok seviyorum. nolur cevap yolla

    YanıtlaSil
  109. hadise çok güzelsin macera şarkın çok güzel ben arzu

    YanıtlaSil
  110. arzu ve kenan4 Temmuz 2012 13:10

    güzel bir şarkı

    YanıtlaSil
  111. beni seviyor musun atiye abla.

    YanıtlaSil
  112. güzellik ne demek

    YanıtlaSil
  113. merhaba atiye ben 11 yaşındayım ama ben seni 6 yaşımdan beridir dinliyorum ve ben seni çok seviyorummmmmmmmmm:)

    YanıtlaSil
  114. atiye sana şiir yazdım yaşım 20

    YanıtlaSil
  115. atiye şarı yazmış
    ezberlemiş okumuş
    aşkistan şarkısını
    yalayıp yutmuş
    melisada bu şarkıyı ezberleyip
    aylesine ve arkadaşına okumş

    YanıtlaSil
  116. süper şarkı ve süper sözleri bence süper bir şarkı herkeze tavsiyemdir...
    :)

    YanıtlaSil
  117. bizde sizi cok seviyoruz

    YanıtlaSil
  118. süperrrrr :)))

    YanıtlaSil
  119. atiye abla senin şarkılarının hepsi çok güzel
    bu şarkıları söylediğin için çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  120. atiye abla seni ozan abiyi ve hadiseyi gerçekten çok beğenerek dinliyorum telefonumda zaten hep sizin şarkılarınızla dolu...
    <3

    YanıtlaSil
  121. hadise abla senin hayranınım hep seni dinliyorum atiye abla senide çok seviyorum

    YanıtlaSil
  122. atiye bir gün kayseriye konsere beklerim.... sizleri çokkkk seviyoruuuuummmmmm

    YanıtlaSil
  123. Tatlım bende seni çok seviyorum. :) Canımsın.

    YanıtlaSil
  124. kesin seni de seviyorlardım tatlm

    YanıtlaSil
  125. Teşekkür ederim Ece'cim. Ben Atiye Ablan, Hadise ablan da bende seni çok seviyoruz.

    YanıtlaSil
  126. Bravo sana ezberle şarkılarımı. :)

    YanıtlaSil
  127. Bende seni çok seviyorum canım.

    YanıtlaSil
  128. Kemalist Genç9 Eylül 2012 02:02

    Klipte nimeti ayakla tepiyorlar ve sürekli elleri ile şeytan işareti yapıyorlar.Ayrıca klipteki tek göz deccal i temsil ediyor. Baştan sona illüminati kokuyor. Türkiye de böyle klip çekenlere ve yayınlayanlara yazıklar olsun. Böyle objeler artık heryerde dizilerde filmlerde kliplerde vs.
    Bilinç altı mesaj(süblimimal) veriyorlar ve insanı kendilerine çekmeye çalışıyorlar. Arkadaşlar lütfen bilinçli olalım. Hepsi şeytana tapıyor. Örnek aldığımız kişileri iyi seçelim uyanık olalım.

    YanıtlaSil
  129. atiye abla seni çok seviyoruz

    YanıtlaSil
  130. seni çokkkkk seviyorum atiye abla

    YanıtlaSil
  131. atiye nin olduğu şarkı her halde güzel
    engüzel olan aşkistan dinlemeyen pişman vede kenan doğlu ile süper şarkı olmuş 10 numara
    atiyesiz şarkı olmaz...
    EEEEEEENNNNNN BÜYÜK HAYRANIN GAZİANTEPTEN ECE
    ^^^
    ^^^^^
    ^^^^^^^
    ^^^^^^^^^
    ^^^
    ^^^

    YanıtlaSil
  132. ELİNE AĞZINA YAZAN ELLERİNE SAĞLIK ECE CİM ATİYESİZ ŞARKI VEDE KENAN DOĞLU NUN OLDUĞU ŞARKI DİNLENMELİ...

    YanıtlaSil
  133. ELBETTE SENİDE SEVİYORUZ HADİSE AŞK KAÇ BEDEN GİYER? VE DELİ OĞLANLA REKOR KIRIYORSUN...

    YanıtlaSil
  134. ATİYE SEN BİZİM HERŞEYİMİZZSİN UMARIM BİRGÜN GAZİANTEPE GELİRSİN İMZALI FOTOĞRAFINI ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK İSTİYORUM...

    YanıtlaSil
  135. OZAN DOĞLU DEĞİL KENAN DOĞLU

    YanıtlaSil
  136. atiye abla benide gurubuna alırmısın

    YanıtlaSil
  137. kızlar hepinize teşekkür ediyorum ve bu arada hepinizi çoook seviyorum :))

    YanıtlaSil
  138. kızlar hepinize teşekkur ediyorum ve bu arada bende sizleri çok seviyorum baszılarınız şarkılarımı beğenmiyorsunuz ama size saygı duyuyorum ben hepinizi tek tek öpuyorum hoşça kalın (ATİYE)

    YanıtlaSil
  139. Tesukkur ederim ece'cim ve arkadasım icinde tesekkür edrim :)

    YanıtlaSil
  140. teşekkür edrim (ATİYE)

    YanıtlaSil
  141. bende atiyenin şarkılarına bayılıyorummmm :)

    YanıtlaSil
  142. atiye abla senin şarkını her gün dinliyorum ayrıca çok da güzeliğinizede çok hayranım inşalah yazdığım bu yazıya bir cevap verirsiniz azerbaycana selam

    YanıtlaSil
  143. sizide çok seviyoruz hadise ablada sizin soyadınız ne ve çok güzelsiniz

    YanıtlaSil
  144. yıldız olcaksın unutma

    YanıtlaSil
  145. seni seviyorum sena cım

    YanıtlaSil
  146. zehra yeni şarkı geliyor

    YanıtlaSil
  147. her zaman bu şarkıyı zevkle dinliyorum

    YanıtlaSil
  148. atiye abla benim yazdıklarıma hiç cevap yazmadın ben seni hep televizyonda gördüm gerçek hayatdada görmek istiyorum Ankara'da oturuyorum ve seni çok seviyorum ne olur bir yorum yaz atiye abla SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM ATİYE ABLA'M BENİM

    YanıtlaSil
  149. atiyecim seni çook sewiyoruumm hadisecim senide çoook sewiyorum 2 nizinde 1 numaralı hayranıyım yorummlarıma cewap werirseniz hadisecim weya atiyecim gerçekten çok sewinirim sizlerii çoooooook amaa çoook sewiyorum benden selam herkeze

    YanıtlaSil
  150. ATİYE CEVAP VERMENİ İSTİYORUM. "BUDUR" İSİMLİ ŞARKINDA GİZLİ BİR MESAJ VARMIYDI (İLLUMUNATİ İTRAFI GİBİ) YANİ SEN İLLUMİNATİ ÜYESİ MİSİN? AŞKİSTAN DA ÇOK BELLİYDİ?(KLİBDE)

    YanıtlaSil
  151. benim yorumumu niye sildiniz?

    YanıtlaSil
  152. A PARDON SAYFAYI YENİLEYİNCE ÇIKTI :d

    YanıtlaSil
  153. atiye hayranı :D26 Eylül 2012 17:24

    atiye ablaa senin hayranıyım seni çok seviyoum acayip şekilde

    YanıtlaSil
  154. hadise yi daha cok

    YanıtlaSil
  155. atiye abla seni çok seviyorum şarkılarını hiç kaçır mıyorum hep seni dinliyorum canım atiye ablam

    YanıtlaSil
  156. Atiye abla şarkıların çok güzel biz bu şakıyla okulumuzda konser verdik

    bu şarkıyı yazdın için sana teşekkür ediyorum ♥

    YanıtlaSil
  157. atiye belki seenin en buyuk hayranin benim.seni cok seviyorum

    YanıtlaSil
  158. senin butun sarkilarini beyeniyorum.Ve hepsini ezberliyorrum

    YanıtlaSil
  159. atiye seni cok beyeniyorum

    YanıtlaSil
  160. atiye cep telefonunun numarasini bana versana

    YanıtlaSil
  161. atiye seni beyenmiyorum ama sarkilarin cok guzel

    YanıtlaSil

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri