Demet Akalın - Melekler İmza Topluyor

Bize bakıp herkes
İç çekip kıskanırdı
Fazla bakıp eş dost
Hep bizi yakıştırırdı
Sarılıp uyurduk

Her gece aşk bizimle Herkese duyurduk
Bu sevda ölümüne
Üstüne düşeni yaptım

Koymadım yerine
Sevmedim taptım
Sadık kaldım yeminlerime
Biz aşkın cennet haliydik

Bak kader bize kıyamıyor
Artık barışmamız için
Melekler imza topluyor

31 Yorum "Demet Akalın - Melekler İmza Topluyor"

  1. men de azeriyem Azerbaycan mugami yedinkadi!!!!!!!!!!!!! basqa mahnilar yalandi.

    YanıtlaSil
  2. sadece bumu yani demet akalının daha bir çok şarkısı var

    YanıtlaSil
  3. gerçekten süper yaaaaaaaaaaaa bayıldım ikisinede yakışmış

    YanıtlaSil
  4. azerbaycan neresindeysen

    YanıtlaSil
  5. akılım demet akalın nın büsürü şarkısı var altta görmedinmi körmüsün MELİSSSSSSSS

    YanıtlaSil
  6. Bengü seni çok seviyorum.hemde çookkkk

    YanıtlaSil
  7. o kadar güzelki ablamla birlikte söyledik annemle babama çok beğendiler bizi öptüler

    YanıtlaSil
  8. melismisin nesin evet çok var

    YanıtlaSil
  9. oho say say bitmez bende iremin ablasıyım kardeşim doğru söylüyor

    YanıtlaSil
  10. Admin arkadaşlarım şarkı sözleri yanlış yazmışsınız bi gözden geçirin isterseniz.
    Biz aşkın cennet haliydik, Bak bize kader bile kıyamıyor, Artık barışmamız için, Melekler imza topluyor.

    YanıtlaSil
  11. harika bir şarkı demet ablaya selamlar alişanıda unutmamak gerekir

    YanıtlaSil
  12. çok güzel bir şarkı herkeze tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  13. ÇOOOOOOOOK GÜZEL DEMET ABLAYA HADİSE ABLYA VE BENGÜ ablaya burdan selamlar adım

    YanıtlaSil
  14. DEMET ABLAYI ÇOOOOOOOOOK SEVİYORUM 1 DE BENGÜ HADİSE ABLAYI ÇOK SEİYORUMMMMMMMM.

    YanıtlaSil
  15. YAAAAAAA.AAAAAA SÜPER ŞARKILAR SÖYLÜYOR.

    YanıtlaSil
  16. yasemin öztürk17 Ocak 2012 17:34

    süper bir şarkı tamda bana göre

    YanıtlaSil
  17. yasemin öztürk17 Ocak 2012 17:36

    sen neredden biliyosun

    YanıtlaSil
  18. yasemin öztürk17 Ocak 2012 17:37

    senin sesin okadar güzelmi

    YanıtlaSil
  19. süperrr şarkı ya hastasıyım

    YanıtlaSil
  20. bence çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook güzel bir şarkı yaaaaaaa 1000 kere dinlemek lazım
    xd

    YanıtlaSil
  21. bence çooooooooooooooooooooooooooooook güzel bir şarkı 10.000 kere dinlemek lazım xd

    YanıtlaSil
  22. saliha ünsal29 Mart 2012 19:46

    çok güzel çünkü seviyorum

    YanıtlaSil
  23. offfff çok güzelllllllllll

    YanıtlaSil
  24. seni çok seviyorum <3 d <3 e <3 m <3 e <3 t <3<3<3

    YanıtlaSil
  25. istersen sen bir gözden geçir

    YanıtlaSil
  26. sözleri yanlış yazmışsınız

    YanıtlaSil
  27. çok güzel bi parça

    YanıtlaSil
  28. Özlem Ece ßaşak16 Kasım 2012 23:57

    sözleri yanlış yazmışlar ama mükemmel şarkıı

    YanıtlaSil
  29. çok güzel bir şarkı

    YanıtlaSil
  30. yaaaaaaaa çok süperrrr ama sözler yanlış :P

    YanıtlaSil
  31. yaaaaa çok süper ama sözler yanlış :P

    YanıtlaSil

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri