Oğuzhan Koç - Bilmiyorum

Bilmiyorum bilmiyorum
Söylesem mi
Söylemesem mi
Ben bilmiyorum

25 bin lira çok güzel para
Hayatım değişir kalmaz hiç yara
Paylaşmazsam eğer hep benim olur

Öte yandan Eser çok zor durumda
Açlıktan çocuğun ağzı kokuyor
Kareli bir gömlek var hep o sırtında
15 yıldır hep aynı donu giyiyor

Ahhhhh

Bilmiyorum bilmiyorum
Söylesem mi
Söylemesem mi
Ben bilmiyorum

Yalnız bırkın beni
Rahat bırakın beni
Düşünmek istiyorum
Gidin diyorum

Yalnız bırakın beni
Beni bir rahat bırakın be beni
Düşünmek istiyorum
Gidin diyorum
La bi gidin diyorum...

5 Yorum "Oğuzhan Koç - Bilmiyorum"

  1. cook komiksnn. bkm de rolünü ckk ii oynuyosunn. yılbasında tek coo k güzel hareketler bunları izledim . cok zevk aldım. bi de sen coook tatlısınn...

    YanıtlaSil
  2. doğru dsöylüyorsun bencede çok komik

    YanıtlaSil
  3. cohen’in gelişi kesin de, kimin gieertceği belli değil. organizatörler birbirleriyle kapışıyormuş getirmek için. metallica’da gelecekmiş, bu da önemli. başka birileri daha gelecekti lakin hatırlayamıyorum.dino’ya ve mahir’e ve tüm ekibe de ayrıca selam ederim.

    YanıtlaSil
  4. That was asellutboy beautiful. I wish you would consider transferring this lullaby to cd so that we your followers could purchase it. I would love to purchase a copy. I have always had trouble getting my daughter to sleep, soft soothing music always does the trick. She just sat in my lap and listened to your lullaby and wanted me to play it again and again. :-) Your family is very talented and your daughter is just beautiful.

    YanıtlaSil
  5. bencede çok tatlısın

    YanıtlaSil

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri