Mustafa Ceceli - Alametifarika Şarkı Sözleri

Seen… Aşkı şahikasın teksin harikasın
Kalbime nakşedilmiş alametifarikasın
Been… Canana kul köle ruhum bir çöle
Ebedi hapsedilmiş unutulmuş biçareyim
Been bir değil bin kere yanmışım sana ben
Seni seviyorum deme sev beni
Per perişan et aşkına yor beni
Rüyaları hep sana yormuşum
Gel de bul beni
Seni seviyorum deme sev beni
Per perişan et aşkına yor beni
Deli divane olmuş yolunda kaybolmuşum
Etme bul beni
Seen… Aşkı şahikasın teksin harikasın
Kalbime nakşedilmiş alametifarikasın
Been… Canana kul köle ruhum bir çöle
Ebedi hapsedilmiş unutulmuş biçareyim
Been bir değil bin kere yanmışım sana ben
Seni seviyorum deme sev beni
Per perişan et aşkına yor beni
Rüyaları hep sana yormuşum
Gel de bul beni
Seni seviyorum deme sev beni
Per perişan et aşkına yor beni
Deli divane olmuş yolunda kaybolmuşum
Etme bul beni
Oooooof oooooooof
Seni seviyorum deme sev beni
Per perişan et aşkına yor beni
Deli divane olmuş yolunda kaybolmuşum
Etme bul beni

0 Response to "Mustafa Ceceli - Alametifarika Şarkı Sözleri"

Yorum Gönder

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri