Demet Akalın - Türkan

Kim Bilir Gelen Geçen Ne Diyor Halime
Ben Ben Değişim Bu Günlerde
Yediğim Nanelerin Haddi Hesabı Yok
Şişenin Dibindetim Çok Mutsuzum Çok Çok Çok

Kendiliğinden Gelsen Ne Olur Aramıyorum Yiğitlikten
Sendeki Sabırda Mübarek Paslanmaz Çelikten
Dün Gece Bir Kaç Film Seyrettim
Canım Çıktı Ağlamaktan

O Türkan Yok Mu O Türkan
Yine Öptürmedi Dudaktan
Dün Gece Bir Kaç Film Seyrettim
Canım Çıktı Ağlamaktan

O Türkan Yok Mu O Türkan
Yine Öptürmedi Dudaktan

15 Yorum "Demet Akalın - Türkan"

  1. cooooooooook guzel

    YanıtlaSil
  2. DEMET SENİ ÇOK SEVİYORUMMMMM <3 <3 <3

    YanıtlaSil
  3. DEMET SENİ ÇOK SEVİYORUMMM <3

    YanıtlaSil
  4. bence harika bir şarkı siz şarkıdan anlamazsınız

    YanıtlaSil
  5. en harika şarkı

    YanıtlaSil
  6. çok güzel şarkıya bayılıyorum

    YanıtlaSil
  7. selam kızlar eda ece yani pis yedilideki cimbom eğer merak ediyorsanız gerçek hayata da çok spora bağlıyım

    YanıtlaSil
  8. he he sen cim bom olamazsın lan yalan söleeme lannn olummmm

    YanıtlaSil
  9. hahahahahayyyyytttttt har,iiiiiiiikkkkkkkkkkkaaaaaaaaaaaaa ddddddddeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikkkkkkkkkkkkllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll :::::::::::::::::::)))))))))))))))))))))))

    YanıtlaSil
  10. demet benim buyuk askim

    YanıtlaSil
  11. Super sarki Demetin cok guzel sarkilari var zaten . cok seviyorum demet ablani

    YanıtlaSil
  12. ağır bir şarkı

    YanıtlaSil
  13. möhtesssss :):)

    YanıtlaSil
  14. çok güzel bir şarakır

    YanıtlaSil

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri