Mustafa Ceceli - Bir yanlış kaç doğru

Yaralandığımı görmüyor musun?
Düşmanız gibi davranıyorsun
Bir yanlışım kaç doğrumu götürüyor?
Gururun arkasına saklanıyorsun

Ardına kadar açık gönülden sevene bu gönül
Bize bir adım gelene biz koşarız bir ömür

Bir anlık öfkeyle karar verme ne olur
Hatasız kul olmaz bir hata ettim kabul
Sana imkansız bir şey vadettim mi söyle
Benim aşkım sensin inan artık ne olur

10 Yorum "Mustafa Ceceli - Bir yanlış kaç doğru"

  1. nuray huseynova16 Mart 2013 01:16

    ay cok tatlisin yaaaaaa.....

    YanıtlaSil
  2. nuray huseynova16 Mart 2013 01:19

    seni coook seviyorum. Bir cevap ver lutfen bu arada ben seni Azerbaycanda konser vermen icin bekliyorum. Insallah beni kirmazsin. Butun sarkilarini ezbere biliyorum

    YanıtlaSil
  3. nuray huseynova16 Mart 2013 01:20

    sen kimsin yaaa

    YanıtlaSil
  4. nuray huseynova16 Mart 2013 01:21

    burada birisi varmi?

    YanıtlaSil
  5. Mustafa'abimizin'kıymetlisi7 Mayıs 2013 02:16

    Yaa çok tatlı <333

    YanıtlaSil
  6. mustafa cecelinin hayranıyım ve bütün şarkılarını biliyorum

    YanıtlaSil

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri