Tripkolic & Narkis - Söyle Mutlumusun

Ben Gidiyorum Sevgilim Sensizliğimle

Beni Elimle Dinle Ah Beni Bir Anlasan

Bırakmazdın inan Niye Gittin Ellere

Çok Severdin Ya Beni Yalanmış Herşeyin

Herşeyimdin Gitme Kıymetlindin Hani Ben Senin

Kıyamazdın Sevgilim Bizi Yıkıp Gitme

Söyle Söyle Mutlumusun Beni Bırakıp Gittin Ya Helal Olsun

Saçlarımda Şimdi Yoksun Ak Düşürdün Yazıklar Olsun

Narkis

Başkarını Kat Hayata Benim Başka Yok Tadım

İnandığım O insanda Geriye Kalır Hatırası

Bakışlarını Al Üstümden Gördüğün Neyse Söyle

Uzaktasın Başkasıyla Benimle Geçirdiğin O Günller

Lanet Et Hiç Olmazsa Unuttuğun Günleri Geri Gitti Farzet

Bir Başka Dünya Hayalet Hep içimde Kaybet

Kaçıncı Rüyamdasın Söyle Kaçıncı Kabus

Uykularımı Böldün Ya Uykusuz Kaçıncı Kabus

Hiç Olmamış Gibi Değil Ben Eğer Söyle Bana

Bu Defter Kapalı Ardıma Bakıpta Gülme Bana

Tripkolic

Söyle Söyle Mutlumusun Beni Bırakıp Gittin Ya

Helal Olsun Saçlarımda Şimdi Yoksun Ak Düşürdün

Yazıklar Olsun, Söyle Söyle Mutlumusun Beni Bırakıp Gittin Ya

Helal Olsun Saçlarımda Şimdi Yoksun Ak Düşürdün Yazıklar Olsun

1 Yorum "Tripkolic & Narkis - Söyle Mutlumusun"

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri