Arsız Bela - Hal bırakmadın

Duman çöktü dağlara Hasret kaldım ben yara
Yollar yare götürün Duramam bu diyarda

Oyy yanam yanam yanam Ben burada nasıl duram
Yüreğimde bir ateş Hangi derde ağlayam

Şimdi şöyle anlatayım Dert bende bin çeşit
Hayatım bir film gibi gider hep kesit kesit
Epeydir yazmıyorum unuttum sanıyorsun
Bende bu yürek oldukça unutmam biliyorsun

Rastgele salladım bugün mutluluk külahlarını
Kafam öyle bir olmuş ki dengesiz satırlarım
Hangi kolda unutun be söyle yorma halsizim
Kendimi düşünmedim hiç ölmüyorsam sebebi var

Bir çiçek büyüttüm hasretinle su verdim bir tek
Sevdamın tohumları var güneşsiz biraz ürkek
Nerde sende geri gelecek bekleyecek bir yürek
Yazın kar oldun başıma yağdın öyle sen demek

Hal bırakmadın bu canda gülmedin mi gözün kanda
Diyorlar seven gelir sevmiyor ki be usta
Neyleyim diyar diyar dolaştım aklım hep onda
Yollara yalvardım ulan gelmedin ya ne fayda

Oyy kara gözlüm off dertli başım Sen yazın kar bilir misin?
Dilerim sende çekesin Bir gün, bir gün sende öleceksin

Kimse kalmadı artık ne dostum arkadaşım
Uzaklarda bir deli var unuttular sormayın
Geçer bu günler bir bakmışın etraf dolar taşar
İstemem yakın olmayın ben tekim lan anlayın

Yar dediğim sevmiyorsa eğer yanımda yoksa
Dost dediğin paran varsa dünya oyun bozansa
Ben bu çarkı dönderirim unutmayın bekleyin
Son sözüm çekin gidin ve bende harcarım bilin

Duman çöktü dağlara Hasret kaldım ben yara
Yollar yare götürün Duramam bu diyarda

Oyy yanam yanam yanam Ben burada nasıl duram
Yüreğimde bir ateş Hangi derde ağlayam

2 Yorum "Arsız Bela - Hal bırakmadın"

  1. şarkıya bayıldım

    YanıtlaSil
  2. ARSIZ DELİSİ19 Nisan 2013 21:06

    AKSARAYdan selamlar.arsızım seni çooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorummmm...*-*

    YanıtlaSil

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri