Gülşen - Saklandım İzlerinde

Duydum ki unutmuşsun beni
Geçmiyormuş adım bile
Demlenmiş her gün başkası
Dinlenmiş sonra göğsünde
Ben hala bitmemiş gibi
Tek bir gün gitmemiş gibi
Gözünden düşmemiş gibi

Saklandım izlerinde
Oralardan duyuyorsan... Dön bana dön bana
Dön bana dön bana
Buraları özlüyorsan... Dön bana dön bana
Dön bana dön bana
Kesmez beni hiç bir hatıra
Yetmez o meşhur zamanda
İlaç değil bu sefer
Dudaklar teni buzdan da soğuk olsa
Tenine sarınca rahatlar anca bu beden
Kesmez beni hiç bir hatıra
Yetmez o meşhur zamanda
İlaç değil bu sefer
Dudaklar teni buzdan da soğuk olsa
Tenine sarınca rahatlar anca bu beden
İmkansız mı tövbe de...
Duydum ki unutmuşsun beni
Geçmiyormuş adım bile
Demlenmiş her gün başkası
Dinlenmiş sonra göğsünde
Ben hala bitmemiş gibi
Tek bir gün gitmemiş gibi
Gözünden düşmemiş gibi
Saklandım izlerinde
Oralardan duyuyorsan... Dön bana dön bana
Dön bana dön bana
Buraları özlüyorsan... Dön bana dön bana
Dön bana dön bana
Kesmez beni hiç bir hatıra
Yetmez o meşhur zamanda
İlaç değil bu sefer
Dudaklar teni buzdan da soğuk olsa
Tenine sarınca rahatlar anca bu beden
Kesmez beni hiç bir hatıra
Yetmez o meşhur zamanda
İlaç değil bu sefer
Dudaklar teni buzdan da soğuk olsa
Tenine sarınca rahatlar anca bu beden
İmkansız mı tövbe de...
Tövbe de... Tövbe de...

0 Response to "Gülşen - Saklandım İzlerinde"

Yorum Gönder

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri