Gülşen - Yatcaz Kalkcaz Ordayım

Gülşen Yatcaz Kalkcaz Ordayım Şarkı Sözü

Bi açıldım bi kapandım
Bi üzüldüm bi de güldüm hahayt
Eserekli durumumdan mütevellit ruh halim berbat
Dile kolay ama zor hasretini bana sor
Bu nasıl bi geri sayım yerinde sayıyor her gün
Bineyim arabaya bi varayım oraya
300 bin yıl gibi geliyor bana şu son 3 gün

Yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz
Hooop ordayım
Dağlar bayırlar o uzun yollar hepsi hikaye firardayım
Yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz
Hooop ordayım
Dağlar bayırlar o uzun yollar hepsi hikaye firardayım
Başlarım ha adetinden aşk bu güçlü her bir şeyden susmam!
Üstesinden gelirim ben ayrılığı döverim ben korkmam
Dile kolay ama zor hasretini bana sor
Bu nasıl bi geri sayım yerinde sayıyor her gün
Bineyim arabaya bi varayım oraya
300 bin yıl gibi geliyor bana şu son 3 gün
Yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz
Hooop ordayım
Dağlar bayırlar o uzun yollar hepsi hikaye firardayım
Yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz
Hooop ordayım
Dağlar bayırlar o uzun yollar hepsi hikaye firardayım
Dile kolay ama zor hasretini bana sor
Bu nasıl bi geri sayım yerinde sayıyor her gün
Bineyim arabaya bi varayım oraya
300 bin yıl gibi geliyor bana şu son 3 gün
Yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz
Hooop ordayım
Dağlar bayırlar o uzun yollar hepsi hikaye firardayım
Yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz
Hooop ordayım
Dağlar bayırlar o uzun yollar hepsi hikaye firardayım
Yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz
Hooop ordayım
Dağlar bayırlar o uzun yollar hepsi hikaye firardayım
Yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz

158 Yorum "Gülşen - Yatcaz Kalkcaz Ordayım"

  1. çok güzel bir şarkı

    YanıtlaSil
  2. super ama türkce de yatcaz yada kakcaz diye bı kelıme yok ammaa yıne de super bır sakı bayıldım agzına ve emgıne saglık :):D

    YanıtlaSil
  3. katılıyorum:):)::):):):):):):):):):):)(:):):):):):):):)

    YanıtlaSil
  4. Güzel bi sarki bayildim bunaaaa beyaz showdada cok iyiydiiii hastasiyiz gulsennnnmn

    YanıtlaSil
  5. Guzel bi sarki bayildm yorumuda muhtesem tam benlik bi sarki agzina saglik bu arada izmirdeki konserinede bilet aldim senin icin izmire geliyorum gulsn abla seni seviyoruzzzz

    YanıtlaSil
  6. çoooooooooooooooooooooooooooook güzel bir şarkı bayıldım.

    YanıtlaSil
  7. gamze ismin gamz diye çıkıyor

    YanıtlaSil
  8. büşra demir1 Nisan 2013 18:36

    yatçaz kalkçaz yatçaz kalkçaz yatçaz kalkçaz hoooppp LAZİO YA koyacaz

    YanıtlaSil
  9. tuba yılmaz3 Nisan 2013 14:35

    bu şarkıya bayılıyorum

    YanıtlaSil
  10. tuba yılmaz3 Nisan 2013 14:36

    ben de öyle düşündüm yatacağız kalkacağız olmalı :D

    YanıtlaSil
  11. varya böyle bir şarkı yook günde 5 kez dinliyom seni coooooooooooook seviyoruzz gtülşen

    YanıtlaSil
  12. bu şarkıya hayranım

    YanıtlaSil
  13. bu şarkı güzel ve sıkıcı bir şarkı deyil

    YanıtlaSil
  14. süperrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  15. süperrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  16. ben bu müziğe bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  17. merve gül merve gül6 Nisan 2013 15:07

    bence bu şarkı süper ötesi

    YanıtlaSil
  18. leyla kılıç10 Nisan 2013 02:08

    harika bi şarkı çok seviyorum bu şarkıyı yaa süper süper süperrrrrr...

    YanıtlaSil
  19. güzel değil bence yatcaz kalkcaz hopp ordayım dcağlar bayırlar olsun yollar hepsi hikaye firardayım

    YanıtlaSil
  20. ben bu şarkıyı dinleyince çok değişik oluyorum
    yatcaz kalkcaz kısmında çıldırıyoruz okulda

    YanıtlaSil
  21. sanki biz bayılmıyoruz
    yaaa çok güzl bir şarkı yaaa bunu miray bana dinlttirdi on açok teşekkür ediyorum canım kankammmm

    YanıtlaSil
  22. buradaki herkezin ismi takmaaa heee ama benim takma değil hahahaybi

    YanıtlaSil
  23. tabi bunu biz bir gurup açtık adı yatcaz kalkcaz ben im de adım takma benim adım büşra ben burdan nurdan canım öğretmenime selam gönderiyorum hee bide burayaam kim yorum yazarsa benim adım geç sin ona göre yoksa külahları değişiriz tamaan nı kim sözünde durmazsa allah onları cezalandırsınbide siz kaça gidiyonuz yorum yazarken onlarıda yazın ben 4e gidiyom
    canım miray kankam ve canım benim ama en sevdiğim öğretmenim nurdan

    YanıtlaSil
  24. ben bu şarkıyı her akşam dinliyom peki siz hiç dinlemiyonuz

    YanıtlaSil
  25. süper ötesi süper :) :):) :) :) :) :)

    YanıtlaSil
  26. yatçaz kalkçaz , yatçaz kalkçaz,yatçaz kalkçaz hooop ordayım. dağlar bayırlar olsun yollar hepsi hikaye firardayım .


    ben böyle sanıyodum :) :D o.O O.o

    YanıtlaSil
  27. benimde takma değil irem inanmıyosan facebooktan bak canım

    YanıtlaSil
  28. keşha tik tok harika bayılıyorum

    YanıtlaSil
  29. ÇOK BEĞENDİM YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    YanıtlaSil
  30. ÇOK İYİ BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

    YanıtlaSil
  31. bu şarkı ben bayıldı teşekkurler abla gülşen

    YanıtlaSil
  32. gamz öle demişsin ama türkçede amma diye bi kelimede yok yani tm şekerim

    YanıtlaSil
  33. gamz öle diyon ama türkçede amma diye bi kelimede yok tamam şekerim

    YanıtlaSil
  34. takma falan değil
    yaa bilip bilmeden konuşma

    YanıtlaSil
  35. erkekler anlamaz :)

    YanıtlaSil
  36. sen turksun tamamı cunku elızabet ole yazılmaz yabancı numarısı yapma

    YanıtlaSil
  37. Bu şarkı iğrenç

    YanıtlaSil
  38. SÜPER SÜPER:):):)

    YanıtlaSil
  39. mükemmel yaa yatçaz kalkçaz yatçaz kalkçaz yatçaz kalkçaz hooop ordayım :)tam uzakta olanlara göre :)

    YanıtlaSil
  40. ben hep dinliyom havanı .......... anladınmı burdaki yorumlara laf atama ....

    YanıtlaSil
  41. yatcaz kalkcaz hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooop ordayım diyorrrrrrrr ama dört günde nasıl başka bir ülkeye sevgilisinin yanına nasıl varır

    YanıtlaSil
  42. HARİKA BİR ŞARKI

    YanıtlaSil
  43. 1. o 4 gun değil 3 gün
    ayrıca gayet doğal 3 gundede 4 gündede gidilir
    sonuçta sevgilisinin nerde olduğunu bilmiyorsun

    YanıtlaSil
  44. çok saçma bir şarkıııııııııııııııı:(

    YanıtlaSil
  45. wonderfull olmasın oooooo

    YanıtlaSil
  46. men bu şağrıyı meğendi meğnce köyzel olmiş ve yağtcaz kağkcaz hop oğrdayım

    YanıtlaSil
  47. yatçaz kalkçaz yatçaz kalkçaz hoop mangal partisindeyiz:D:):))))))))))))))))))))))

    YanıtlaSil
  48. bencede yani hem yabancıysan ingilizce konuşman lazım çok belli ediyosun

    YanıtlaSil
  49. bizde öyle sanıyoduk ama değilmiş dağlar bayırlar o uzun yollar diyiyo işte orada

    YanıtlaSil
  50. yatcaz kalkcazzzzzz hop ordayımmmmmmmmmmmm
    :D ♥

    YanıtlaSil
  51. sensin saçma

    YanıtlaSil
  52. bu şarkının hayranıyımmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  53. bu şarkı çok güzel

    YanıtlaSil
  54. çok güzel bir şarkııııııııııı yatcaz kalkacaz hopp kebp başındayım :)<3

    YanıtlaSil
  55. yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz hopppp sınavdayım sorular paragraflar vız gelir firardayımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  56. Gülşen abla çokkk güzel bi şarkı bu YATCAZ KALKCAZ YATCAZ KALKCAZ HOOOP ORDAYIM :) <3

    YanıtlaSil
  57. A lot of these songs şarkıymış by super Gülşen sister or thank you very much.

    YanıtlaSil
  58. mangal partisine gittiyini niye ortaya atiyosun ki simdi.

    YanıtlaSil
  59. yatdin ve kalkdin git el yuzunu yika niye simdi hooooop orda oluyosun ki gulsen hanim.Guzel sarki ama manasiz.Belki de ben anlamak istemiyorum.Cunki ben de aldatildim.

    YanıtlaSil
  60. Mary o ne demek caim "Gamze".Ne alaka yani

    YanıtlaSil
  61. yatcazkalkcaz.26 Nisan 2013 03:50

    Dile kolay Ama zor hasretini bana sor.
    Ama isyan Başlarım ha adetinden aşk bu güçlü her bir şeyden susmam!

    YanıtlaSil
  62. Bu şarkıyı müzik performansımda söyleyeceğim

    YanıtlaSil
  63. kalbimseninle yatçaz kakçaz

    YanıtlaSil
  64. yatcaz kalkcaz hooooooopppppppppp ordayım :)

    YanıtlaSil
  65. İyyyyyyyy bnce hiç gü ze l de ği l..

    YanıtlaSil
  66. bence çok güzel

    YanıtlaSil
  67. yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz hoooop okuldaaaa firardayızz :) güzel şarkı güzell :)

    YanıtlaSil
  68. :) En sevdiğim bir şarkı diyebilirim.Buraya baktım.Hemen ezberliyiverdim.Benim çocuk olmama rağmen hemen ezberledim.İyiki yazmış.Şarkıyı CD`ye yükledik.Arabadada hep dinliyorum.

    YATÇAZ KALKÇAZ YATÇAZ KALKÇAZ HOOOP ORADAYIM.
    DAĞLAR BAYIRLAR O UZUN YOLLAR HEPSİ HİKAYE FİRARDAYIM.

    YanıtlaSil
  69. hayranım bayılıyorum

    YanıtlaSil
  70. benim en sevdiğim şarkı bu işteeeeeeeeeeeee

    YanıtlaSil
  71. yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz hooooooop sınavdayım
    hepsi zor firardayımm

    YanıtlaSil
  72. cok guzel sarkı bence begenıyorum:)

    YanıtlaSil
  73. yatcaz kalkcaz hooop bi bkmşm sınavdaym offf :(

    YanıtlaSil
  74. aferin GÜLŞENE FISTIK GİBİ ŞARKI YAPMIŞ............YATCAZ KALKCAZ.....,*-03""""""Q@

    YanıtlaSil
  75. sen zeksizsen biz napalım

    YanıtlaSil
  76. o şarkıya bizde hayranız ve ben bakmakla değil bikere dinlemekle ezberledim canım :) :)

    YanıtlaSil
  77. süperrrrrrrrrr yyyyoooooooooooooooooooooop

    YanıtlaSil
  78. yatcaz kalkcaz hoooooooooooop ordayım

    YanıtlaSil
  79. çok güzel ama ben türkçe dinlemem ben NİCKELBACK,TRIVIUM,CAN BONOMO,DAVİD GUETTA DİNLERİM

    YanıtlaSil
  80. BEN HİÇ TÜRÇE DİNLEMEM

    YanıtlaSil
  81. UMUT BENDENSİN(IYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY)

    YanıtlaSil
  82. yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz hoooooop ordayım

    YanıtlaSil
  83. bence güzel olmuş

    YanıtlaSil
  84. bence güzel olmuş harka

    YanıtlaSil
  85. çok haklısınız kızlar hepiniz doğru söylüyonuz

    YanıtlaSil
  86. yatcam kalkcam hoop sınavdayım . . . :/

    YanıtlaSil
  87. yatıyorum kalkıyorum göbek atıyorum

    YanıtlaSil
  88. pardon kardeşim yazmış

    YanıtlaSil
  89. bence süper bir şarkı itiraz edenlerin ne olduğunu bilirim ama bazılarıda biraz terbiyesiz gib yani

    YanıtlaSil
  90. şarkıda klipte çok güzel

    YanıtlaSil
  91. Bu cok güzel bir şarkı çok seviyorum:-)

    YanıtlaSil
  92. ooooooooooooooooooooo cok guzel harika

    YanıtlaSil
  93. prenses nagihan8 Mayıs 2013 17:54

    dünyanın en iyi yatcaz kalkcağı

    YanıtlaSil
  94. Belki de dünyanın en güzel şarkısı GÜLŞEN

    YanıtlaSil
  95. busemm boşuna kendini yorma benim adımda gerçek

    YanıtlaSil
  96. gülşen çok güzel bir şarkı sölemiş kendisini çok sevdiğimi iletirim lütfen sesimi DUYY

    YanıtlaSil
  97. ZATEN YATICAZ KALKCAZ İLE YATCAZ KALKCAZ DERKEN İKİSİ AYNI GİBİ SÖLENİYOR HIZLI SÖLENİNCE AKILLIM O AKLIMLA HEMEN SÜZDÜM İÇERİĞİ HAHAHAHA

    YanıtlaSil
  98. justin bieber fans10 Mayıs 2013 18:16

    Forget it, listen to it That Power

    YanıtlaSil
  99. çok güzel bir şarkı ve beğenerek dinliyorum

    YanıtlaSil
  100. nazlım sana gelsin

    YanıtlaSil
  101. en sewdiğim şarkılardan biri.

    YanıtlaSil
  102. çok güzel bir şarkı hep ama hep dinliyorum

    YanıtlaSil
  103. ÇOK GÜZELLLLL BAYILIYORUM

    YanıtlaSil
  104. HÜRREM_SULTAN16 Mayıs 2013 22:35

    harika şakı bu

    YanıtlaSil
  105. çok hoş bence insanı manyakeder

    YanıtlaSil
  106. bu şarkı harika ya bayılıyorumkadınında sesi çok süprr benim olsun o

    YanıtlaSil
  107. sen kimsin ngüzel kız

    YanıtlaSil
  108. şşşaaaaaaaakkkkaaaaaaaaaa yyyyyyyyyaaaaaapppptttım hhhhhaaaaaaahhhhhaa

    YanıtlaSil
  109. sarkı fazlada guzel deıl

    YanıtlaSil
  110. bence cok güzel

    YanıtlaSil
  111. çok güzel ama çoooooooooooooooooooooook uzun:0

    YanıtlaSil
  112. çok güzel en sevdiğim şarkılarda biri...

    YanıtlaSil
  113. (çok güzel bir klip)

    YanıtlaSil
  114. en sevdiğim bir klip

    YanıtlaSil
  115. ensevdigimsarkı yatcaz kakcaz yatcaz kakcaz yatcaz kakcaz hopp ordayım

    YanıtlaSil
  116. ben de katılıyorum

    YanıtlaSil
  117. Bayıliyorum bu kilipe

    YanıtlaSil
  118. bu şarkıya bayılıyorum yaaaaaa

    YanıtlaSil
  119. yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz hooooooooooop okuldayım

    YanıtlaSil
  120. çooooooooooook güzellllllllll

    YanıtlaSil
  121. ayyyyyyyyyyyyyyyy bu şarkı benim olsun lütfen muhteşem bir şarkııııııııı:):)

    YanıtlaSil
  122. aynen çok güzel bir şakı

    YanıtlaSil
  123. yatcaz kalcaz yatcaz kalcaz yatcaz kalcaz hooop hamile .d

    YanıtlaSil
  124. yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz hop hamile beşikler giyisiler ouzun yaşlar hepsi hikaye cocukluyum

    YanıtlaSil
  125. bence süper şarkı

    YanıtlaSil
  126. Bu şarkı çok güzel ve sıkıcı değil.Sıkıcı olsaydı dinlemezdim yani.Ama dinliyorum.

    YanıtlaSil
  127. buu şarkı çok güzell

    YanıtlaSil
  128. yatcaz kalkcaz hopppp ahiretteyiz

    YanıtlaSil
  129. bence çok güzel

    YanıtlaSil
  130. çOOOOOOOK GZL BİR SARKI HER ZAMAN DİNLİORM AMA HİÇ SIKILMIYORM :* :* :*

    YanıtlaSil
  131. seni seviyorum askım benim

    YanıtlaSil
  132. ayyyyyyyyyyy herkes yatcaz kalkcaz hoooop ordayımmm yazmış niye yazmiş acaba öğreneblimiyim

    YanıtlaSil
  133. biz 23nisan günü açtık bunu bütün okul hem inledi hem de oynadııı

    YanıtlaSil
  134. Yatcaz Kalkcaz Yatcaz Kalkcaz Yatcaz Kalkcaz Hooooooop Okuldayızzzz.

    YanıtlaSil
  135. ayy bayılıyorum bu şarkıya

    YanıtlaSil
  136. ya ben bu şarkıya bayılıyorum<3<3<3

    YanıtlaSil
  137. bu şark çok güzel:))

    YanıtlaSil
  138. öyle güzelki:)

    YanıtlaSil
  139. ewet şarkı güzel ama onu bilende war:) sanki hiç bilen yok mesala ben biliom:) bunda ne war yani bilmeyecek ne var:)..............

    YanıtlaSil
  140. yatcam kalkcam orda olucamm çok güzellllllllllllllllllllllllllllllllll şarkı banaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa göreeeeee ya :)

    YanıtlaSil
  141. bencede çok doğru

    YanıtlaSil
  142. Çooooookkkkk güzzzzzeeel ama. Abartı. Vaar. aMA GÜZEL

    YanıtlaSil
  143. harika ve çılgınca bir şarkı

    YanıtlaSil
  144. çok qüzel bir şarkı ya süper klip de muhteşem olmuş ama arsız beladan daha iyi olamaz tabi o ayrı mesele

    YanıtlaSil
  145. çok güzel bir şarkı ve çılgınca ben bu şarkıyı ezberledim

    YanıtlaSil
  146. berbad bi sarki manasini anlamak mumkun degil
    bence cok kotu

    YanıtlaSil
  147. çok gzel severek dinliyorum

    YanıtlaSil
  148. yattım kalktım yattım kalktım hooooooooooooooooop gülşenin yanındayım ..hhhhhhhhhoooooooooopppppppppp.

    YanıtlaSil
  149. bence sizin ruhunuz kararmış azizim ruhunuzu açın artık muhteşem şarkı neşelenin

    YanıtlaSil
  150. evet benimde bu sarki hosuma gidiyor

    YanıtlaSil

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri