Atiye - Soygun Var

Hey Sen Ordaki Yaklaş

Kendinden Uzaklaş

Gel Bana Doğru

Koş Sınırlarını Aş

Sırlarını Paylaş

Gözün Mü Korktu

Uzatma Kur Saatini

Bekliyor Seni Müthiş Yangınlar

Öyle Bir Sevelim Ki

Sorsunlar Bizi Kim Bu Çılgınlar

Şşşşşttttt Eller Yukarı

Hooop Aşkını Sökül

Bu Gece Soygun Var

Teslim Ol Bana

Aç Kalbini Hadi

Her Şeyini Dökül

Bu Gece Soygun Var

7 Yorum "Atiye - Soygun Var"

  1. YA bu şarkı çok mükemmeldir.Bence bu şarkı en favori şarkım ama birkaç tane daha var.Yha zaten güzel bir şarkı olur.Çünkü Atiye çok güzel bir kız.Zaten Atiye'nin bütün şarkıları çok güzel ve bu şarkıları kendine güveneler ve emin olarak yazıp söylüyor ve ben Atiye'nin bu huyuna bayılıyorum.Neyse Atiye ben senin yanaklarından öpüyorum.MUCK MUCK :* :D
    SENİ ÇOOOOOOOK AMA ÇOOOOK AMA ÇOOKKKK AMA ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM...............!

    YanıtlaSil
  2. mencede atiye harika bir kiz

    YanıtlaSil
  3. atiye sana bayiliyorum sen birdenesen en cok dansini seviyorum sen dans yapdigin zaman ben yerimde duramiyorum

    YanıtlaSil
  4. BU ŞARKI ÇOK GÜZEL BİR ŞARKI

    YanıtlaSil
  5. süperrrrrrrrrrrrrrrrr ATİYE SENİ ÇOK SEVİYORUM

    YanıtlaSil

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri