Murat Boz - Vazgeçmem

Aşkın yazanı çok, geride hep yalanı
Kalpsiz olanı tok bu mu bunun kuralı
Nerde soranı çok niye ki yok bulanı
Bitmez sananı ah yaşıyor mu talanı
Haydi dön bir bak yüzeme
Var mı, kaldı mı aşktan eserin
Kalbi çarptın en son sözüme
Kan olsan damarıma da keserim
Vazgeçmem yine sevmekten
Yüreğim ateşe döner sönmekten
Sen gibi yaşamak kalpten hep ırak
Bilirim beter ölmekten,
Kaç git koş ve bırak
Sondur bu durak korkmam yine bitmekten
Sen gibi yaşamak kalpten hep ırak
Bilirim beter ölmekten
Aşkın yazanı çok, geride hep yalanı
Kalpsiz olanı tok bu mu bunun kuralı
Nerde soranı çok niye ki yok bulanı
Bitmez sananı ah yaşıyor mu talanı
Haydi dön bir bak yüzeme
Var mı, kaldı mı aşktan eserin
Kalbi çarptın en son sözüme
Kan olsan damarıma da keserim
Vazgeçmem yine sevmekten
Yüreğim ateşe döner sönmekten
Sen gibi yaşamak kalpten hep ırak
Bilirim beter ölmekten,
Kaç git koş ve bırak
Sondur bu durak korkmam yine bitmekten
Sen gibi yaşamak kalpten hep ırak
Bilirim beter ölmekten

11 Yorum "Murat Boz - Vazgeçmem"

  1. Murat boz çok iyi okudun ben iranda bu sarkiyi dinledim ve bayildim seni çok seviyorum ve yeni sakilar bekliyorum .ben seni okadar seviyorumki senin için sarkigi olmayi karar vardim omarim 10yil sonra gorusuruz beni bekle Hayranin: Elaheh 13 yasinda irandan

    YanıtlaSil
  2. bence mukemmel zaten murat ne yapsa yakisir

    YanıtlaSil
  3. Şarkın çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  4. çok güzel aşkımmm

    YanıtlaSil
  5. Çok beğendm çok güzel olmuş bebegm yaa <3

    YanıtlaSil
  6. murati murattan daha çok seviom zaten butn şarkilari gzl

    YanıtlaSil
  7. şarkıda klipte süper olmuş tebrik ederim

    YanıtlaSil
  8. süper olmuş yyaa şu an şarkı okadar güzel ki ne diyeceğimi blmiyorum

    YanıtlaSil
  9. ben ayşe şarkın çok güzel inşallah tanışırız.seni çok seviyorum.benden küçük 4 kardeşim var hepside seni çok seviyor.öptüm görüşürüz.seni çokseviyorum.muck.

    YanıtlaSil
  10. süper olmuş hakkaten

    YanıtlaSil
  11. varmı böyle popçu :)

    YanıtlaSil

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri