Nez - Dönemezsin

Neredesin sen kiminlesin sen
Beni böyle bırakıp da gidemezsin sen
Uydun eller sözüne beni öksüz bıraktın
Kimler aldattı seni hangisine inandın
Kimler aldattı seni hangisine inandın
Bu sözlere aldanıp gitmezsin sandım
Kim bilir ki nerdesin hangi yaban eldesin
Seni nasıl seni nasıl özledim
Olamazsın başkasıyla olamazsın başkasıyla
Yapamazsın başkasıyla neredesin sen kiminlesin sen
Bilemezsin sen dönemezsin sen
Kabahatin çoğu sende dönemezsin sen
Uydun eller sözüne beni öksüz bıraktın
Kimler aldattı seni hangisine inandın
Kimler aldattı seni hangisine inandın
Bu sözlere aldanıp gitmezsin sandım
Kim bilir ki nerdesin hangi yaban eldesin
Seni nasıl seni nasıl özledim
Olamazsın başkasıyla olamazsın başkasıyla
Yapamazsın başkasıyla neredesin sen kiminlesin sen

0 Response to "Nez - Dönemezsin"

Yorum Gönder

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri