TÜRKİYE Eurovision 2009 Moskova Hadise - Düm Tek Tek Şarkısı

Baby you’re perfect for me
you are my gift from heaven
this is the greatest story of all times
we met in like in a movie
so meant to last forever
and what you’re doing to me
feels so fine

angel I wake up
and live my dreams
endlessly
crazy for you

can you feel the rhythm in my heart
the beats going Düm Tek Tek
always out it like there no minute
feels like there’s no way back
can you feel the rhythm in my heart
the beats going Düm Tek Tek
always out it like there’s no minute
feels like there’s no way back

baby i read all answers
in your exotic movements
you are the greatest dancer of all times
you make me feel so special
no one can kiss like you do
as it is your profession
feel so fine

angel i wake up and live my dreams
endlessly
crazy for you

can you feel the rhythm in my heart
the beats going Düm Tek Tek
always out it like there no minute
feels like there’s no way back
can you feel the rhythm in my heart
the beats going Düm Tek Tek
always out it like there’s no minute
feels like there’s no way back

can you feel the rhythm in my heart

can you feel the rhythm in my heart
the beats going Düm Tek Tek
always out it like there no minute
feels like there’s no way back
can you feel the rhythm in my heart
the beats going Düm Tek Tek
always out it like there’s no minute
feels like there’s no way back

always out it like it no minute
feels like there’s no way back
always out it like there’s no minute
feels like Düm Tek Tek

---------------------------------------------------

Hadise Düm Tek Tek Türkçe Sözleri

Bebeğim sen benim için mükemmelsin
Cennetten hediyemsin
Bu tüm zamanların en iyi hikayesi
Filmlerdeki gibi buluştuk
Sonsuza kadar süreceğini düşündüm
ve bana yaptığın şey
çok iyi hissettiriyor

Meleğim uyanırım
ve rüyalarımı yaşarım
sonsuza dek
çılgın senin için

kalbimdeki ritmi hissedebiliyor musun
vuruşlar düm tek tekliyor
her zaman sanki limit yokmuşcasına yüksek sesli
geri dönüş yokmuş gibi hissettiriyor
kalbimdeki ritmi hissedebiliyor musun
vuruşlar düm tek tekliyor
her zaman dakika yokmuş gibi çıkıyor
geri dönüş yokmuş gibi hissettiriyor

bebeğim bütün cevapları okudum
ekzotik hareketlerindeki
sen tüm zamanların en iyi dansçısısın
kimse senin öptüğün gibi öpemez
sanki mesleğinmiş gibi, tadı çok güzel

Meleğim kalkarım
ve rüyalarımı yaşarım
sonsuza dek
çılgın senin için

31 Yorum "TÜRKİYE Eurovision 2009 Moskova Hadise - Düm Tek Tek Şarkısı"

  1. HARİKA BİR ŞARKI HADİSEYE BAYILIYORUM BAŞARILAR

    YanıtlaSil
  2. turkler ve azeriler 1 qardasdir. turkun uguru azeri uguru, azeri uguru turkun ugurudur. her ikisi cox gozel mahnidir ve insallah ilk 2ni ikisi paylasar.

    YanıtlaSil
  3. hadiseye başarılar diliyorum kesinlikle 1. yizz

    YanıtlaSil
  4. kesinlikle 1.olcaz hadise sana inanıyoruz şarkın harika diğer şarkılar sönük kalır bunun yanında ayrıca azerbaycanın şarkısıda çok güzel onlarada başarılar diliyoruz hadise tüm türkiye senin arkanda BAŞARILAR DİLİYORUZ...HEP DESTEK TAM DESTEK:)

    YanıtlaSil
  5. harika bi şarkı ama hadisenin yüm sarkıları cok guzel

    YanıtlaSil
  6. harika bi şarkı ama hadisenin tüm sarkıları cok guzel

    YanıtlaSil
  7. hadiseyi çooooooooook seviyorum

    YanıtlaSil
  8. süper şarkı ı love you hadise

    YanıtlaSil
  9. canım canım canım

    YanıtlaSil
  10. bir kere beni gormeden cevap yazmaaaa.... gerizekalı manyak okuzmal aftall.......

    YanıtlaSil
  11. efet elifçim hadisenin tum sarkıları çok guzel canım benim))))))

    YanıtlaSil
  12. evet crazz doru diyonnnn.....

    YanıtlaSil
  13. evet cemreee.............)))))))))))

    YanıtlaSil
  14. bende medinee hadiseyi çok seviyorum canımmm......

    YanıtlaSil
  15. bencede ipekkk .....)))

    YanıtlaSil
  16. canlar benim hadisen,in bu sarkısıs ve tum sarkısı cok guzel ve herkesin açmasını tavsiye ederim saygılar.....

    YanıtlaSil
  17. ya bn hadiseyi çok seviyorun şarkısı çok güzel ezberledim süper bi şarkı

    YanıtlaSil
  18. hadise süpersin harikasın

    YanıtlaSil
  19. seni çok seviyorum harikasın

    YanıtlaSil
  20. seni seviyorum eurovision'harikaydın

    YanıtlaSil
  21. bu hadise varya muhteşem abi yaaaa

    YanıtlaSil
  22. çok güzel bence erevizyona evlenmeliyizle katılsaydı bence kazanırdı.hadiseyi çok seven bir hayranıyım

    YanıtlaSil
  23. bence güzel şarkı değil

    YanıtlaSil
  24. fizik olarak mı ?yoksa ses molarak

    YanıtlaSil
  25. hadise sen birinci gelebilirdin diğerleri omasaydı ama ben seni 1. seçtiiiiiim

    YanıtlaSil
  26. hadise seni çok seviyorum.senin tüm şarkıların şarkıların harika
    sen muhteşemsin. byyyyyyyyyy

    YanıtlaSil
  27. hadise yine yıkıyosun ortalığı sana bayılıyorum arkadaşım tuçede seni çok seviyooooooooooooooooooooooooor

    YanıtlaSil
  28. hadise sen erovizyonda 1.olmasanda gönlümüzün 1.sisin

    YanıtlaSil
  29. Meet me in coming to turkey on holiday hadiseben nolur

    YanıtlaSil

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri