Cem Adrian - Sen Ağlama

Cem Adrian - Sen Ağlama


Karanlığın ortasında
Güneş açtım senin için
Sen üşütme ellerini
Bir kış yanar, senin için
Çıkmaz denen sokakları
Bağlıyorum bizim için
Sen hiç dökme, yaşlarını
Ben ağlarım, bizim için
Gün gecenin ölümüdür
Aşk kalbimin düğümüdür
Ve bu yalan dünyada
Tek gerçek bir sözündür
Gün gecenin ölümüdür
İsmin aşkın mühürüdür
Ve bu yalan dünyada
Tek gerçek bir sözündür

Sen ağlama
Sen çevirme yüzünü
Sen gülümse
Ben dökerim yüzümü

Sen ağlama
Sakın eğme yüzünü
Ben bırakmam
Sen unutma sözünü

Sen ağlama
Sen çevirme yüzünü
Sen gülümse
Ben dökerim yüzümü

Sen ağlama
Sakın eğme yüzünü
Ben bırakmam
Sen unutma sözünü

Güneşimdir gözlerin
Gölgesi kirpiklerin
Saçlarında bir cennet
Dolaşırken ellerim
Esirgeme güneşimi
Sakın çekme ellerini
Bir anda cehennem olur cennet
Sakın
Sen kapatma gözlerini
Gün gecenin ölümüdür
Aşk kalbimin düğümüdür
Ve bu yalan dünyada
Tek gerçek bir sözündür
Gün gecenin ölümüdür
İsmin aşkın mühürüdür
Ve bu yalan dünyada
Tek gerçek bir sözündür

0 Response to "Cem Adrian - Sen Ağlama"

Yorum Gönder

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri