Hüseyin Aydın - Bu Akşam İçeceğim

Söz verdim dostlarıma
Sözümü tutuacağım
Çok zor olacak ama
Seni unutacağım

Bu akşam içeceğim
Bir büyük bir de yarım
Buz koyun bardağıma
Belki söner efkarım

Kız geldim sordum seni
Boşver onu dediler
İnanmadım onlara
Bir de yemin ettiler

Bu akşam içeceğim
Bir büyük bir de yarım
Buz koyun bardağıma
Belki söner efkarım

Çok seviyorum ama
Onursuz yaşayamam
Neler duydum işittim
Bu yükü taşıyamam

Bu akşam içeceğim
Bir büyük bir de yarım
Buz koyun bardağıma
Belki söner efkarım

Şimdi eller ediyor
Yarimin yaylasını
Demek boş yere yandım
Ulan vay anasını

Bu akşam içeceğim
Bir büyük bir de yarım
Buz koyun bardağıma
Belki söner efkarım

Yıllardır bekliyorum
Seni görürüm diye
Ne arar ne sorarsın
Bu kin bu garaz niye

Bu akşam içeceğim
Bir büyük bir de yarım
Buz koyun bardağıma
Belki söner efkarım..

0 Response to "Hüseyin Aydın - Bu Akşam İçeceğim"

Yorum Gönder

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri