Sinan Emin - Yenile Maskeni

Elimde elimde elimde askerim
Hayat alıp götürecek uzağa bak seni
Yenile yenile yenile maskeni
Ve onlar kapatacak üzerine mahseni

Ahmet Can Verse :

Ben aslında git diyorum biraz kalsa olmuyormu
Mikrofonumu aldığımda bitirmiştim ilk okulu
Ailemse dışlıyordu bol giyinen her insanı
Kuş bakışı derdi dayım bende hayal kurmuyordum

18 im olaydı eski bir kaç dost kapısı
Gelişi güzel değil hayat babamı şimdi anlıyorum
Vurmuyordu gider yapan hiç bir adam kavgasında
Ben de evin yolunu yine nefretimle boyluyodum

Kapıyı açan kardeşimin gözlerinde endişe ve
Anneminse kurduğu sofrasında huzur yoktu
Ellerime baktığımda her bir gücü buluyordum da
Gözlerine baktığımda bir boşluğun ortasında

Kaldığımın resmi dimi mutlu eder kadın seni
Sen düşünce kolunu kapan bir samimi dost gibi
Edildi tonla yemin biraz daha sür gidelim
Arkamızda kaldı evim şimdi sokak boş güzelim

Nakarat :

Elimde elimde elimde askerim
Hayat alıp götürecek uzağa bak seni
Yenile yenile yenile maskeni
Ve onlar kapatacak üzerine mahseni

Sinan Emin Verse :

Gitti gitti habersiz aniden
Yedi senede çöktü oda gariban validem
Ama tek bir kaide yazdıkca sahiden
Bilki fazla uğraşamam gerek yok bir tarife

Mutsuz da değilim ama kimseyle aram yok
Yinede şükrettim diyemesem de param bol
Düşündükce özledim nerede beni saran kol
Bekleyeni olmayan hayatımsa fiyasko


İstersen sağlam git nasılsa karambole
Umutlarım ceset şimdi kahbe bir şarampole
Savaşmam da gereksizdi arama gerçeği
Salladım herşeyi hemde herşeyi

Öyle bir gün geldi ve ne yapıyorum dedim ben
Döndüğümde arkamı yalana kurulu sevgiler
On sekiz yaşında sanki yolun sonundayım
Başındayım bu hayatın neyse sizde kaşınmayın

Nakarat :

Elimde elimde elimde askerim
Hayat alıp götürecek uzağa bak seni
Yenile yenile yenile maskeni
Ve onlar kapatacak üzerine mahseni

0 Response to "Sinan Emin - Yenile Maskeni"

Yorum Gönder

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri