Zakkum - Her Gün Sonbahar

Ne Çok Sevenin Varmış Senin Hep Hatırlatan Biri Çıkar

Sen Misin Sahibi Bu Şehrin Sokaklar Hep Mi Sana Çıkar

Ne Çok Sevenin Varmış Senin Hep Hatırlayan Biri Çıkar

Sen Misin Sahibi Koca Şehrin Sokaklar Hep Mi Sana Çıkar

Bu Sokaklar Sana Çıkar Hatıran Sormaz Nasıl Halim

Her Gece Nöbet Yazar Görmedim Ben Başka Mevsim

Burada Her Gün Sonbahar Hatıran Sormaz Nasıl Halim

Her Gece Nöbet Yazar Görmedim Ben O Başka Mevsim

Bana Her Gün Sonbahar Senle Uyur Gezerim

Hep Uyandıran Biri Çıkar Sen Misin Sahibi Gecelerin

Sabahlar Hep Mi Sana Çıkar Bu Sabahlar Sana Çıkar

Hatıran Sormaz Nasıl Halim Her Gece Nöbet Yazar

Görmedim Ben Başka Mevsim Burada Her Gün Sonbahar

Hatıran Sormaz Nasıl Halim Her Gece Nöbet Yazar

Görmedim Ben Başka Mevsim Bana Her Gün Sonbahar

0 Response to "Zakkum - Her Gün Sonbahar"

Yorum Gönder

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri