Ferhat Göçer - Avare Martılar

Yaban ve yalnız ruhuma
Senden çabuk alıştılar
Avare martılar
Ne düş kurmaya gücüm
Ne de yeniden sevmeye
Cesaretim var
Yaban ve yalnız ruhuma
Senden çabuk alıştılar
Avare martılar
Ne düş kurmaya gücüm
Ne de yeniden sevmeye
Cesaretim var
Yalan karışmış söze
Yeniden doğmak istiyorum
Yalın ve taze
Gördüm nasıl akıp gider zaman
Yıllar izlerini siler
Öylesine güzel ki yalnızlığım
Vazgeçtiğim her şeye değer
Gördüm nasıl akıp gider zaman
Yıllar izlerini siler
Öylesine güzel ki yalnızlığım
Vazgeçtiğim her şeye değer
Yaban ve yalnız ruhuma
Senden çabuk alıştılar
Avare martılar
Ne düş kurmaya gücüm
Ne de yeniden sevmeye
Cesaretim var
Yalan karışmış söze
Yeniden doğmak istiyorum
Yalın ve taze
Gördüm nasıl akıp gider zaman
Yıllar izlerini siler
Öylesine güzel ki yalnızlığım
Vazgeçtiğim her şeye değer
Gördüm nasıl akıp gider zaman
Yıllar izlerini siler
Öylesine güzel ki yalnızlığım
Vazgeçtiğim her şeye değer
Öylesine güzel ki yalnızlığım
Kaybettiğim her şeye değer

Söz - Müzik: Ferhat Göçer

0 Response to "Ferhat Göçer - Avare Martılar"

Yorum Gönder

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri