Hüseyin Kağıt - Gülom

Ateşten Zehrini Tattım Sevgilim

Yaralı Gönlümü Nasıl Avutam

Ya Hiç Anlamadın Ya Hiç Sevmedin

Ne Yapsamda Seni Gülom Gülom Gülom

Gülom Gülom Bir An Unutsam

Çekip Gitsem Sevdam Dünyada Kalsa

Sensiz Kainata Gurbet Diyerek

İnanki Ölümüm Sevdandan Olsa

İçmeyen Namerttir Gülom Gülom Gülom

Gülom Gülom Şerbet Diyerek

İçmeyen Namerttir Gülom Gülom Gülom

Gülom Gülom Şerbet Diyerek

Dilerim Tanrımdan Sende Sevde Gör

O Zaman Aşk Neymiş Anlarsın Elbet

Neler Çektiğimi O Gün Görürsün

Beni Hatırlaıp Gülom Gülom Gülom

Gülom Gülom Anlarsın Elbet

Çekip Gitsem Sevdan Dünyada Kalsa

Sensiz Kainata Gurbet Diyerek

İnan Ki Ölümüm Sevdamdan Olsa

İçmeyen Namerttir Gülom Gülom Gülom

Gülom Gülom Şerbet Diyerek

İçmeyen Namerttir Gülom Gülom Gülom

Gülom Gülom Şerbet Diyerek

Şiir

Kötü Hayat Kement Takmış Gönlüme

Çilelerden Çilelerden Kaçamadım Gülüm Oy

Kaleleerin Kalelerin Kapısını Açtımda

Yar Gönlünü Açamadım Oy

Güllerim Güllerim Kurudu Gönül Bağımda

Senin için Çoktan Geçtim Canımdan

Hep Hasretin Dolanırdı Kanımda

Bir Tek Senden Cayamadım Gülüm Oy

Bir Tek Senden Cayamadım Gülüm Oy

Bir Tek Senden Cayamadım Gülüm Oy

0 Response to "Hüseyin Kağıt - Gülom"

Yorum Gönder

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri