Didar Çalık - Söz

Didar Çalık Söz Şarkı Sözü

İçim yandı söyleyemedim
Hep kendimi kendimi kahrettim
Onu asla affedemedim
Kime sormalı bu hesabı bilemedim
Benim suçum değil aslında
Kader desem yazgı desem ne farkeder
Taşıdım ben bu canı koynumda
Söz verdim binlerce kez tanrıya
Yok ne olursa olsun bunun bedeli
Dağ gibi bu hayatı inleyen benim
Söz bir tek sana söz
Çevirme yüzünü benden ne olur
Sus yalnız sana söz
Dünya döndükçe
Ömrüm yetinceye dek yanındayım
Kimseler senin boynunu eğmesin
Kıyamam sana doyamam sana
Var sebebim bilemezler ki
Nasıl yandığını
İçine akan bu öfkenin sancısını
Söz bir tek sana söz
Çevirme yüzünü benden ne olur
Sus yalnız sana söz
Dünya döndükçe
Ömrüm yetinceye dek yanındayım

0 Response to "Didar Çalık - Söz"

Yorum Gönder

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri