Ece Gürsel - Güzel Ağlar

Ece Gürsel Güzel Ağlar Şarkı Sözü

Senden Öteye, Tanrı Derim,
Aşka İnancım Kalmadı Benim.
İçimden Kopan Sessiz Çığlık, Göçebe Kuş Gibi
Uçtu Gitti Bak Ümitlerim.
İkimiz De, Suçluyuz Derdin
Benim Seninleydi Bir Bilsen Tek Derdim
Şimdi Yüzüm Yok, Konuşmaya Dokunmaya
İlk Sözü Sen, Son Sözü Ben Söyledim.
Böyle Gelmiş Aşk, Böyle Gider,
Kıskançlık Bak Ömre Keder
Hep Yaşadım Ben Hep Söylerim
Güzel Ağlar, Çirkin Sözler
Böyle Gelmiş Aşk, Böyle Gider
Kıskançlık Bak Ömre Keder
Hep Yaşadım Ben Hep Söylerim
Güzel Ağlar, Çirkin Sözler.
Senden Öteye, Tanrı Derim,
Aşka İnancım Kalmadı Benim.
İçimden Kopan Sessiz Çığlık, Göçebe Kuş Gibi
Uçtu Gitti Bak Ümitlerim.
İkimiz De, Suçluyuz Derdin
Benim Seninleydi Bir Bilsen Tek Derdim
Şimdi Yüzüm Yok, Konuşmaya Dokunmaya
İlk Sözü Sen, Son Sözü Ben Söyledim.
Böyle Gelmiş Aşk, Böyle Gider
Kıskançlık Bak Ömre Keder
Hep Yaşadım Ben Hep Söylerim
Güzel Ağlar, Çirkin Sözler
Böyle Gelmiş Aşk, Böyle Gider
Kıskançlık Bak Ömre Keder
Hep Yaşadım Ben Hep Söylerim
Güzel Ağlar, Çirkin Sözler.

0 Response to "Ece Gürsel - Güzel Ağlar"

Yorum Gönder

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri