Kurtalan Ekspres - Nöbetçinin Türküsü ft. Niyazi Koyuncu & Selçuk Balcı

Kurtalan Ekspres Nöbetçinin Türküsü Şarkı Sözü


Nöbette geceleyin ses geliyor dağlardan

Artık bir dönüşün yok düştüğün o yollardan

Yar beni o yar beni

İlle de yar o yar beni


Dağdan gelen ses değil

Mezara yar koyar beni

Şehirler güler ama

Kurt gibi kapar seni


Hayat güzeldir ama

Sermaye yapar seni

Nöbette geceleyin ses geliyor dağlardan

Artık bir dönüşün yok düştüğün o yollardan


Yar beni o yar beni

İlle de yar o yar beni

Dağdan gelen ses değil

Mezara yar koyar beni


Seni affedemem ki

Çektin gittin yoz oldun

Sana yar diyemem ki

Dile düştün söz oldun


Nöbette geceleyin ses geliyor dağlardan

Artık bir dönüşün yok düştüğün o yollardan

Yar beni o yar beni

İlle de yar o yar beni

Dağdan gelen ses değil

Mezara yar koyar beni


Müzik: Cem Karaca, Cahit Berkay

0 Response to "Kurtalan Ekspres - Nöbetçinin Türküsü ft. Niyazi Koyuncu & Selçuk Balcı"

Yorum Gönder

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri