Sibel Can - Şükran

Sibel Can - Şükran


Baktım baktım göremedim aslını
Çok uğraştım eremedim sırrına
Ayna ayna iyi ne kötü ne söyle
Hala uzun mu yol çok var mı daha

Günahıyla sevabıyla gelene şükran
Gidene şükran sevene şükran
Bugünüme yarınıma dünüme şükran
Ölene şükran sövene şükran

Elbette bir gün bir yerde
Kalkar gözlerdeki perde
Yeter ki aşk bitmesin
O deva her türlü derde

Günahıyla sevabıyla gelene şükran
Gidene şükran sevene şükran
Bugünüme yarınıma dünüme şükran
Ölene şükran sövene şükran


Aman sende diyerek geçemem ki
Tamamlanmadan benliğimi biçemem ki
Kimim kimdim kim olacağım çok mühim
Kızgın kumda yürümekten kaçamam ki

Günahıyla sevabıyla gelene şükran
Gidene şükran sevene şükran
Bugünüme yarınıma dünüme şükran
Ölene şükran sövene şükran

SÖZ-MÜZİK : SEZEN AKSU

0 Response to "Sibel Can - Şükran"

Yorum Gönder

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri