Sıla - Reverans

Sıla Reverans Şarkı Sözleri


Gidemezsin deme ya uçarım ya da yaya,
Buraları dar geliyor.
Düğün evi tefcisi ölüm evi yasçısı,
Halin beni gasp ediyor.

Önüme gelene eğilip reverans
Bende karşılığı arteveran
Üzerim seni çocuk bakmam gözyaşına
Döner bumerang, al sana referans

Hadi öp yanağımdan barışalım mı?
Öpme, beni öpme.
Hem hata senin hem kırışalım mı?
Germe, beni germe.

Hadi öp yanağımdan barışalım mı?
Öpme, beni öpme.
Hem hata senin hem kırışalım mı?
Germe, beni germe.

Birinin verdiğini diğeri görmesin
Senin hesap hep şaşıyor
Düğün evi tefcisi ölüm evi yasçısı,
Halin beni gasp ediyor.

Önüme gelene eğilip reverans
Bende karşılığı arteveran
Üzerim seni çocuk bakmam gözyaşına,
Döner bumerang, al sana referans.

Hadi öp yanağımdan barışalım mı?
Öpme, beni öpme.
Hem hata senin hem kırışalım mı?
Germe, beni germe.

Hadi öp yanağımdan barışalım mı?
Öpme, beni öpme.
Hem hata senin hem kırışalım mı?
Germe, beni germe.

Söz: Sıla Gençoğlu
Müzik: Sıla Gençoğlu & Efe Bahadır
Düzenleme: İskender Paydaş

0 Response to "Sıla - Reverans"

Yorum Gönder

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri