Zeynep Casalini - Yanımda Kal (Feat Hakan Girit)

Zeynep Casalini Yanımda Kal Şarkı Sözü



[Hakan Girit]

Yarın bugünden zor

Yıllar gündüz gece gibi

Güller seni özler



[Zeynep Casalini]

Her an aklımda sen

Düzüm gecemde sen

Aynı şehirde ayrı günler

Sonunda hep ağlayan bir ben



[Hakan Girit]

Son kez baktım öylece

Uğraşıyım biter mi diye

Bekle günler geçer

Bekle bu aşk bize yeter

Yanımda kal yanımda kal



[Zeynep Casalini]

Yarın bugünden zor

Yıllar gündüz gece gibi

Güller seni özler



[Hakan Girit]

Bir gün çıkıp gelsen

O gün benim olsan

Aynı şehirde ayrı günler

Sonunda hep ağalayan bir ben



[düet]

Yenildik mi bu sefer bu veda niye

Korkmalıyım ilk kez

Neden sinsice yakar gözyaşlarım

Yıldızlarda bizim yolumuz aynı şehirde

Ayrı günler sonunda hep ağlayan bir ben

Yanımda kal yanımda kal yanımda kal

Son kez baktım öylece

0 Response to "Zeynep Casalini - Yanımda Kal (Feat Hakan Girit)"

Yorum Gönder

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri