Duman - Bu Aşk Beni Yorar

şarkılar, o şarkılar
övünmek zor, ölüm çok zor
o an gelir sancılar
dayanmak zor, durulmaz

ellerimde kan, dilimden akar
kime ne, banane
bu aşk beni yorar
elimde kan, dilimden akar
kime ne, banane
bu aşk beni yorar

sayfalar, o sayfalar
kapanmazlar, silinmezler
her an içimi parçalar
okunmazlar, yakışmaz

ellerimde kan, dilimden akar
kime ne, banane
bu aşk beni yorar
elimde kan, dilimden akar
kime ne, banane
bu aşk beni yorar

7 Yorum "Duman - Bu Aşk Beni Yorar"

  1. bu aşk beni yorar harika bi şarkı süperrrrr ilk dinlediğimde saçma geldi ama 2. dinleyişte tek kelimeyle harikaa

    YanıtlaSil
  2. maniac_jackass9 Ekim 2009 12:32

    dumanin 1 ve 2 adli albumlerindeki sarkilar ilk basta hosunuza gitmicektir ki bu herkesin basina geldi cunku diger sarkilarini o kadar cok dinledikki bu sarkilari dinlersek dier sarkilara ihanet edicez dusuncesi kafamizda belirdi su anda bu ask beni yorari 3 keredir dinliyorum evden cikana kadar 4 5 6 7 ....:D ha bu arada tum sarkilar mukemmel

    YanıtlaSil
  3. mehmet_brevaheart8 Aralık 2009 20:00

    cok güzel bir beste yapmış cok begendim harika olmuş saol duman

    YanıtlaSil
  4. evet katılıyorum..

    YanıtlaSil
  5. OOOOOOOOFFFFF bu adam süper şarkı yapıo yaaa.

    YanıtlaSil
  6. supper otesi, inanilmaz baglayici. Konserlerinde dinlemesi en zewkli parca. Hele sarkinin sonundaki ray raray raraaaa dedikten sonraki baterili biitis cok guzel. Konserlerde bulususuruz umarim...

    YanıtlaSil
  7. doğru söylüyorsun

    YanıtlaSil

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri