Duman - Helal Olsun

geceler zehir, geceler kara
uçasım gelir kanadım yorar
yaralar derin seneler kadar
açılın geri

sabah olmuş gün doğmuş
heryerimde karlar
doymadım dönülmüş deliye
helal olsun aşkolsun
gözlerimde yaşlar
durmadım dönülmez geriye

geceler benim geceler bana
unutun beni ...

sabah olmuş gün doğmuş
heryerimde karlar
doymadım dönülmüş deliye
helal olsun aşkolsun
gözlerimde yaşlar
durmadım dönülmez geriye
ah ah ...

92 Yorum "Duman - Helal Olsun"

  1. hastayız bu şarkıya ya

    YanıtlaSil
  2. dehşet bi parça olmuşşşşş dillerine sağlık dumaaannnn....

    YanıtlaSil
  3. süpper yha çoq gzel olmuş gerçktn...

    YanıtlaSil
  4. durmak yok yola devam :) süpersiniz....

    YanıtlaSil
  5. helal olsun .. Kaan abime.. Bu Şarkı herşeyi bitirdi...

    helal olsun a$k olsun gözlerimde ya$lar,durmadım dönülmez geriye...

    YanıtlaSil
  6. Sabah olmuş gün doğmuş her yerimde karlar... şarkı budur helal olsun kaan abi

    YanıtlaSil
  7. doymaddımmm döznülmez deliyeeee....

    off kaaannnn offfffff

    YanıtlaSil
  8. dumannnn forever9 Mayıs 2009 17:52

    ya abii bu kadar harika bi prca olablrmiii??iştee gerçekk rockk buu bn ceeee:))

    YanıtlaSil
  9. sper yha Duman sni çoq sefiom aşkım yha

    YanıtlaSil
  10. kesinlikle klibin en güzel şarkısı helal olsun kaan abime

    YanıtlaSil
  11. uçasım gelir kanadım yorar...........

    helal olsun aşkolsun
    gözlerimde yaşlar
    ötesimi var ya

    YanıtlaSil
  12. geceler benim geceler bana
    unutun beni … :(

    YanıtlaSil
  13. n'sarkı yaa...
    Geceler benim geceler bana unutun beni.. we daa neler..

    YanıtlaSil
  14. yha ne diyim suer soliyor helal olsun sana abi yha ezberledim bea

    YanıtlaSil
  15. müthiş herzaman her yerde dumannn

    YanıtlaSil
  16. ugurirem diyor ki10 Temmuz 2009 16:11

    bir numara

    YanıtlaSil
  17. gerçekten dumana helal olsun spr bi şrkı yhaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  18. spr bi şarkı tebrik ederim

    YanıtlaSil
  19. Batuhanım Kaanım25 Ağustos 2009 17:46

    super bir sarkı ozellıkle helal olsun ask olsun her yerımde karlar kısmı cok guzel

    YanıtlaSil
  20. duman adamı duhan5 Eylül 2009 18:34

    en büyük duman ve kaan rockkkkkkkkkkkk yaşa helal olsun aşkolsun

    YanıtlaSil
  21. duman adamı duhan5 Eylül 2009 18:37

    en büyük duman grubu en büyük rockkkkkkk en büyük kkaan en büyükkkkkk helal olsun aşkolsun
    duman grubu senin bütün şarkıların harika vay be ! ben bile böle olamam senin nasıl aklına geldi

    YanıtlaSil
  22. semiramist :D6 Eylül 2009 16:14

    boyle bi ses boyle bi yorum.. baska hc bi grupta yok ya sadece duman dnleyeblrm.. foreva 'dUmAn' ;)

    YanıtlaSil
  23. Helal olsun aşk olsun.. Gözlerimde yaşlar..

    YanıtlaSil
  24. benc ehayko duman manga şebnem ferah harika rock özelliklede haykomun hayranım

    YanıtlaSil
  25. güzellll çok güzel

    YanıtlaSil
  26. hiççççççççççççççççççççççççççççç iyiiiiiiiiii değğğğğilllllllllllllll

    YanıtlaSil
  27. çok güzel çok beğendim böyle ses görülmedi

    YanıtlaSil
  28. dumannnnnnnnnnnn bıtanesın tumm sarkıların sPPr duman .......helal olsun ask olsun .....qozlerımde yaslarrr...000

    YanıtlaSil
  29. Süpper bi şarkı yaa.. :D

    YanıtlaSil
  30. sÜpeer gerçekten :)

    YanıtlaSil
  31. Dumancı olmasam bile cok severdim HARİKA ŞARKI !! Helal olsun ;))

    YanıtlaSil
  32. uçasım gelir kanadım yorar cümlesindeki "yorar" yanlış değil mi? Bence "yara" olacak.uçasım gelir kanadım yara şeklinde gibi

    YanıtlaSil
  33. Mert Taşçıoğlu24 Mayıs 2010 19:06

    mütiş bir şarkı çok seviom sizide seviyorum

    YanıtlaSil
  34. dibine kadar dumaaaaaannnnnnn =)

    YanıtlaSil
  35. Kanadım yorar ne acaba :D Düzgün cevirin sunları ya :)

    YanıtlaSil
  36. kanadım yara olcak o. kanadım yorar degıl !

    YanıtlaSil
  37. işte dinlediğim en güzel şarkı bravoo dumann !!!!!

    YanıtlaSil
  38. tek kelimeyle........HELAL OLSUN

    YanıtlaSil
  39. TEK KELİMEYLE......helal olsun

    YanıtlaSil
  40. hakkatten helel olsun duman çok güzel bir parça olmuş

    YanıtlaSil
  41. tek kelimeyle HELAL OLSUN

    YanıtlaSil
  42. çkkk güzell bi şarkııı
    muhteşemmm

    YanıtlaSil
  43. harbiden helal olsun ya ölürüm ben size muah.k.k.

    YanıtlaSil
  44. TEK KELİMEYLE... helal olsun..

    YanıtlaSil
  45. çok güzel :*

    YanıtlaSil
  46. çok güzel :)

    YanıtlaSil
  47. yürübeeee helal olsun duman

    YanıtlaSil
  48. duman avcıları14 Ekim 2011 22:55

    mutlaka tekrar tekrar dinlenmeli fena bağımlılık yapıyor

    YanıtlaSil
  49. ben bile beğendim helal sana duman

    YanıtlaSil
  50. helal olsun aşk alsun

    YanıtlaSil
  51. Yav yoke böyle bişey sperr

    YanıtlaSil
  52. ehh işdee yetme bebeleere yeeTeR

    YanıtlaSil
  53. bizim servisci bu tür müzik sevmedğinden b kere çalıyo bidaha açmıyo :D süper şarkı helal olsun :D pc indirdim full dinliom ses bayağı açık burdanda okuyom :D

    YanıtlaSil
  54. insanın içine duman gibi
    giriyor bu şarkı,adına yakışmış
    Helal olsun, AŞK olsun.

    YanıtlaSil
  55. Bi şarkı insanı ancak bu kadar etkileyebilir.

    YanıtlaSil
  56. üff aslında dumanı hiç dinlemem ama bu şarkı süper olmuş sürekli bunu dinliom .. Çokkkkkkk güzelll bayıldım

    YanıtlaSil
  57. HeLaL oSsSsUn AsK oSsSsUnNnNn :DD

    YanıtlaSil
  58. şarkı süper :a

    YanıtlaSil
  59. hastayım sabah olmuş gün doğmuş muhteşem

    YanıtlaSil
  60. helal olsun aşk olsun gözlerimde yaşlar durmadım dönulmez geriyeeee (hastasıyız agaaa xd)

    YanıtlaSil
  61. duman gerçektende sana helal olsun aşk olsun

    YanıtlaSil
  62. HaStAsIyIz DeDeEeEe.
    ÖLÜYOM BU ŞARKIYA <3 .D

    YanıtlaSil
  63. şu anda nöbetteyim ve full bunu dinliyorum gerçekten ii geliyo bana ve hastaneye :D

    YanıtlaSil
  64. süper şarkı herkes dinlesin

    YanıtlaSil
  65. HaStAsIyIz DeDe...11 Ocak 2012 00:04

    harika şarkıönerrrimm :D :P :O :) :( -_- )

    YanıtlaSil
  66. HaStAsIyIz DeDe...11 Ocak 2012 00:05

    helal olsun... :D :P :O :) :( -_- )

    YanıtlaSil
  67. süper bir şarkı bence herkes dinlesin dinledikçe mutlu oluyorum bu şarkıyı ezberledim canım sıkıldıkça okuyorum süper geliyo...:):)

    YanıtlaSil
  68. geceler benim geceler kara...
    uçasım gelir kanadım yorar...
    sabah olmuş gün doğmuş her yerimde karlar...
    doymadım dönülmüş deliye...
    helal olsun aşk olsun gözlerimde yaşlar...
    durmadım dönülmez geriye...

    YanıtlaSil
  69. gerçekten güzel.konserde bunu söylemeyi düşünüyorum :D

    YanıtlaSil
  70. güzel helal olsun zaten bnm grubum zaten duman <3 <3

    YanıtlaSil
  71. bize gunlerin hepsi "Duman",,super 1parça)

    YanıtlaSil
  72. TRBZNLUU METEORR8 Kasım 2012 21:24

    Bİ DUMAN Bİ TEOMANN Bİ DE CEM ADRİANN :) HAYATIMM BU KADARR ;) TS BİLEE BU KADAR DİİLL :) DUMANN İLK AŞKIMM

    YanıtlaSil
  73. helal olsun aşk olsunn bee

    YanıtlaSil
  74. Duman ın tüm şarkılarına bitiyorummm <3 <3 <3
    Kaan Tangözee

    YanıtlaSil
  75. çok güzel bir şarkı çok hayranıyım

    YanıtlaSil
  76. olum super ya <33

    YanıtlaSil
  77. HaStAsIyIz DeDe !!!!
    helal olsun kardeşim :D :) artık tüm görevler bizde :P

    YanıtlaSil
  78. Helal Olsun

    YanıtlaSil
  79. çok güzel çok seviyorum bu şarkıyı

    YanıtlaSil
  80. dumandan başka kimse yok hayatımda ♥

    YanıtlaSil
  81. yorar değil yara

    YanıtlaSil

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri