Duman - Dibine Kadar

Yazdım çizdim hayal ettim
Sazla sözden ibarettim
Arkamı döndüm emanet ettim
Anlayamadın ya

Aklım fikrim kaynayınca
Söz müzikle ağlayınca
Kalbimi açtım ibadet ettim
Anlayamadın ya

Ama o anladı
O beni anladı
Dibine kadar
Dibine kadar

Güldüm geçtim genceciktim
Aşk içinde meşke daldım
Kendimi buldum onu kaybettim
Anlayamadın ya

İyisin hoşsun bir yokuşsun
Harbiden baya bi boşsun
Şarkıya türküye lanet olsun
Anlayamadın ya

Ama o anladı
O beni anladı
Dibine kadar
Dibine kadar

73 Yorum "Duman - Dibine Kadar"

  1. yine duman yine muhteşem bi şarkı.. <3

    YanıtlaSil
  2. harika bii şarkı tek kelimeyle mtş

    YanıtlaSil
  3. hangi ayetle dalga geçmişlerki xS

    YanıtlaSil
  4. forever ya super!

    YanıtlaSil
  5. manyak olmus superrr yhaaa offf cooqqq guselll

    YanıtlaSil
  6. Dibine kadar Dumannn !!

    YanıtlaSil
  7. herzamn ki gibi duman dibine kadar şarkıda süpper

    YanıtlaSil
  8. süpeeer ötesiii bi şarkı bu sarkıyı dinledkçe kendimden gçyiormmm DİBİNEEEEEEEE KADAR !!!!!

    YanıtlaSil
  9. süperr yhaa bayılıormm bn bunlaraaa oofff DİBİNEE KADRRRRRR OOOOOOO OO OOO DİBİNE KDRR EE EE EE EEEEEE allahm allahm süper ötesii yha perfectt bi şarkı hadi mileet bb herkese mujkkk

    YanıtlaSil
  10. DİBİNE KDR DUMANIM (SANANEKK) :D18 Mayıs 2009 13:08

    HADİ SÖLE DUMANM SÖLEE DİBİNE KADARRRR ROCKK FOREVEEERRR:!!!! RAP YAPMAYIN LAN :D

    YanıtlaSil
  11. dibine kdarrrrrrrrrrrrrrr duman cnmsın yawww

    YanıtlaSil
  12. harbi güsel yapmışın okumuşun şarkıyı diinledikçe kendimden geçiyom valla süper :DD rock ın büyük starı beaa

    YanıtlaSil
  13. bu şarkı süper bir şey ya bu şarkı ile aram açıldı bak bu şarkıyı şimdi ben hep dinleim ya bu dinlemeyen neyse by

    YanıtlaSil
  14. valla benim adımda duman onun gibi dibine kadar girdim valla süpppper olmuş duman dinlemeyen ne olsun yhani

    YanıtlaSil
  15. şarkı süper.birde duman söyleyince...

    YanıtlaSil
  16. harika bi şarkı duman dinlemeyen.... dibine kadar duman

    YanıtlaSil
  17. TeK GerçeK DumaN Gerisİ YalaN ..!!! ne diim ki böle bi şarkı dinlenmez de ne yapılır..!!!

    YanıtlaSil
  18. diğer bÜtün şarkıLarı gibi buda SPr...!!

    YanıtlaSil
  19. duman yha eşi benzeri yok 16 yaşındayım kendimi bildi,m bileli RoCk sinliorum rock diyince aklıma ilk duman gelioo gerisi boşş her zaman ki gi,bi süper bi eser ...

    YanıtlaSil
  20. sprrr yaa DİBİNE KDR sprrr

    YanıtlaSil
  21. abicim bu muhteşem bişey şimdi 18 yaşındayım kendimi bildim bileli rock dinliyorum dinlediğim şarkıcıların en başında duman var dumanı çoooooooooook seviyorum

    YanıtlaSil
  22. tek kelimeyle muhteşem bi şarkı..
    zatn dumanın hayranıyım ya,hemde dibine kadar:):)

    YanıtlaSil
  23. abiiii süpersin yhaaa bi sen daha gelmez dünyaya

    YanıtlaSil
  24. rockçı_kız_yıldız14 Temmuz 2009 18:57

    ya tek kelime ile müthiş bayıldım valla.ya abicim harbiden süper zaten duman yapacakta pis mi olur hiç şaşarım yani.sizi çokkk seviyorum duman grubu.hastayım abicim ya neyse uzatmıyayım bye

    YanıtlaSil
  25. Harika bi şarkı harika

    YanıtlaSil
  26. müthişş <3 SENİ SEWİYORUM O_ _ _N !!! :(

    YanıtlaSil
  27. hani emocular biraz hırçındır diye bakılır ama bende emocuyum hemde manyak ama alakası yok bu şarkı banyak olmuş abicim süper zaten dumanda yamuk olmaz abicim SÜPER

    YanıtlaSil
  28. yHa DuMaN saNa bayıLıoRum yHa .) büDün saRqıLaRı süPeR aLammm yHa <3

    YanıtlaSil
  29. abicim be sen bitanesin nerden bulucaz benden aynısın bende nisanda doğdum ilk sizden hoşlanmıyordum ama sanki şarkılarınız büyülü sonra bir kaç kez daha dinledim büyülü şarkılar şimdide hayranınızım be abim sizin adamları çok seviyorum kaan abi sein küçüklük resmini gördüm zaten aynı burçayız bende koçum abim bneim

    YanıtlaSil
  30. yaw vay be abim süper bak ben seni ççok seviyorum anıyız bende fenerliyim bende nisanda doğdum ve bende koç burcuyum ya abi senin en büyük hayranınım nasıl kurdunuz bbüyümü yaptınız naptını xd önceden hiç beyenmiyordumm sanki biri bana büyü yapmış şarkıyı bi kaçkez daha dinnledim çok memlun kaldım bence en büyük rockçu sizziniz keşke g.antepe gelseniz gelmenizi çok istiyorum ben duhan inanın ki sizi izlemek için en ön koltukta oturacağım yanı çok istiyorum nolur imza verirmisiniz verirseniz sevinirim okuldaki bütün arkadaşlarıma gösteririm yani üçünüzdende imza almak istiyorum xd ben duhan 3.sınıf öğrencisiyim abi nolur gel be hadi abim nolur ya ölüyorum sizi görmek için be abi mütüşsiniz şarkılarınız sarhoş parayona ve helal olsun harika yani benbile bölegüzel bişey yapamazdım bakın dilim tutuldu yani geldiğinizde knkam atiye de sölerim oda g.antep e gelir yada siz birde istanbulda konsere gidersiniz mesela ben hiç konsere gitmedim sizi görürsem çok sevinicem
    bende gitar çalmayı çok istiyorum kaan abi nolur gel keşke yanımda olsan

    YanıtlaSil
  31. eylül deniz görd8 Eylül 2009 16:38

    seni seviyorummmmmmmmmmmmmmmmm
    cnm dumanım sana bayılıyorum dibine kadar şarkınada sanada bayılıyorum

    YanıtlaSil
  32. DUMAN KADAR İYİ Bİ ŞARKICI OLAMAZZZZZZZZZZZZZZ

    YanıtlaSil
  33. rock=eylül deniz gördü8 Eylül 2009 16:44

    duman sana bayılıyorum seni ççok seviyorum dibine kadar şarkınada bayılıyorum
    bide şarkınızdan bir söz aldım =şarkıya türküye lanet olsun= o sözü sevdim bide kendi uydurduğum bi söz=hayat boş eğlen coş=ben 10 yaşınddaayım nevşehirdee yaşıyorum lütfen nevşehire konsere gelin lütfen nevşehir küçük die kimse gelmio
    bari siz gelin yeter :):):):)

    YanıtlaSil
  34. dibine kadar şarkıyı çok seviyorum saçını kestirse duman daha yakışıklı olur şarkının tümünü ezberledimmm daha çok başarılar diliyorum

    YanıtlaSil
  35. Batuhan KoLikkkk18 Eylül 2009 02:44

    kendimi BiLdm BiLeLi Bu Grubun Hastasıyım. Ayrıca Duman Seni Çok Seviyorum Die saçma CümLeLer Kurmayın Duman Bi Kişi DeğiL Grup.. Ve de 3 Kişi DeğiL Artk 4 KişiLer Cngsde Gruba KatıLdı .. Ama Ben Batuhanı Tek Geçerim .. Son aLbümde BaLık AdLı Şarkınında Söz + Müziği Kendisine Aittir. Bu Şarkıda 2009 KnserLerinin AçıLış Şarkısı oLdu Dikkatimi Çekti :) Son aLbümLer (duman I, duman II ) Süper oLmuş (Y) Bide İstanbuL Die Bi ŞarkıLarı Var .. Çok Büyük Anısı Var Bnde Sevdigim ÇocukLa Tanısmama Sebep oLan Bi Şarkıdırda DiebiLirim :) YorumLarda Biri En Önde oLurm BeLki İmza aLırım Demiş Ama En FazLa Bagt ve Pna atıoLr .. Ben KonserLerinde KuLise Gtmek Vea İmza aLmak İçin Kendimi Yırtmıştm Resmen Batuhaaannn Die ÇığLık Atmaktn Sesim KısıLmştı .. :D Pena Vea Bgette aLamadım Ayrıca En Öndeydm Ama ArkaLara attıLr :( Uzun oLdu Sanırsam Daha SöLicek Çok Şey Var AsLında BU Gruba 10 Syf Yorum YazabiLrm.. Hee Bide BiLmyn Varmı BiLmyrm Ama Batuhanın Çocugu Var Adı Batu Luca MutLugiL.. Ama Batuhan Hç EvLenmemiş SevgiLisndenmiş Çocugu SevgiLiside Fransızdı YanıLmıosm .. Batuhan şuan GeL EvLeneLm Dese Yasıma vede Onun Yasına Bkmam EvLenrm VaLLa :D Ben 15 O 35 Ama oLsn NoLcekki :D Dmi Ama :D Nse Çok yazdım Sanırsam :D Duman Hakkında Bi Sorunuz Vrsa Yardımcı oLbLrm ..

    YanıtlaSil
  36. duman grubu dünyanın en iyi rock grubudur kesin dibine kadar gurbet seni kendime sakladım süper be abiler

    YanıtlaSil
  37. lisede hayranınızdım sona üni falan dibine kadaar yanii...kim ne derse desin bn senn sesinde elektro gitarında kendimi buluyorum gerçekten süperr...harikasınızz!!!!!!

    YanıtlaSil
  38. duman kadar harika bi grup yoq yha sarkılar kaan herse sper....

    YanıtlaSil
  39. Cok guzel bu sarkı wuu

    YanıtlaSil
  40. mustafa kaptan12 Ekim 2009 15:37

    kaan tangöze seni ve grubunu o kadar çok seviyorum ki bir gün hayalim sizle birlikte şarkı söyleyebilmek

    YanıtlaSil
  41. dibine kadar süper

    YanıtlaSil
  42. ya varya bu grup kadar anlamlı sözler yazan ve bunu elektro gitarla birleştiren birileri daha yok bu dünyada. çok seviyorum ruh halimi çok iyi tamamlıyor teşkkürler şarkılarınızın devamını diliyorum....

    YanıtlaSil
  43. hyr dünyanın en iyi rock qrubu linkin park duman iknci oqe...xD...

    YanıtlaSil
  44. emocu die bişi yoq gerü emo wr oqe???xD???

    YanıtlaSil
  45. harbiden baya bir süpersin duman

    YanıtlaSil
  46. oFF YHa Duman Duman Forévé Dumannnnnnnn MuHTéşémm ParçaLar <3

    YanıtlaSil
  47. ßiyi ßunu Sustursunnnnn xD Emocu ßéßé İhihihihihi xD

    YanıtlaSil
  48. sözlere anlamlı diyorum ama hiçbir sözden ders çıkarmıyoruz.. hayat çok garip inasanlar kendilerinden geçiyorlar bazen.. at gözlükleri takmış gibi bakmamalı hayata .. bu sözler her konu için geçerli.. haksızlık adaletsizlik aldatmak kandırmak yalanlar çokk mu iyi

    YanıtlaSil
  49. OOOUW....SPERR...

    YanıtlaSil
  50. yine duman ın çoook güzel şarkılarııı...

    YanıtlaSil
  51. duman yine harika bir şarkı yazmış

    YanıtlaSil
  52. rockk__dostuu25 Mart 2010 23:46

    choq gslll haikasınızzzzzz :)

    YanıtlaSil
  53. ya bitiorum ben bunlara ya.her defasında bi kere daha hayran kalıorum

    YanıtlaSil
  54. Bi Duman bi Çilekeş Arkideş yoq bu dunyada bunlardan ıyısı

    YanıtlaSil
  55. ben bu şarkıyı çok sevi yorum

    YanıtlaSil
  56. ıyyyyyyyyyy bence berbat bişi yaa bu sarkıyı beyenenler bnce sarkıdan hıç anlamıyoo......

    YanıtlaSil
  57. bu kadr kişi beğenmiş bence sen anlamıyosun

    YanıtlaSil
  58. duman gerçektennnnnnn süperrrr senin şarkıların beeeee ben senin şarkıların birbirimizi tamamlıyoruz rock müzik süperrrrrrr...................

    YanıtlaSil
  59. oğlum siz şarkıdan anlamıyosunus asıllllll bu tür şarkılarda insan kendini buluyo ayrıca zevkler ve renkler tartışılmazzzzzz

    YanıtlaSil
  60. ben yaklaşık 6 yıldır rock dinliyorum dumanı seviorum sarkıları ve tarzı çok farklı ve dinleniyor ben sizlere birda hakoyu öneririm ben bir hayfanım sahne sowunda ve türk rockerlıgında üstüne tanımam burutal ve secream vokallerde 1 numara bi deneyin derim ..:) saygılar

    YanıtlaSil
  61. mükemmmmeeeeelllll ben bu şarkıyı çok seviyorum hemde çok bence erevizyona dumanı seçmelilerdi mangayı değil

    YanıtlaSil
  62. dibine kadar hissiyat mütiş bir şölen ;)

    YanıtlaSil
  63. şu solo war ya olduruyo beni !! çok süper bunun gibi cok beqlentilerimiz war senden duman !!

    YanıtlaSil
  64. Samet sana aşığım bu yüzden sana gelsin :)

    YanıtlaSil
  65. Süper ve bu şarkı samet e gelsin yani aşkıma

    YanıtlaSil
  66. hee kimse anlamıyor sen anlıyorsun de mi sarkıdan daha güzelini yazabiliosan yazda dinleyelim yaa.

    YanıtlaSil
  67. elif aşkım bu şarkı sana gelsin <3

    YanıtlaSil
  68. bence de mangayı değilde dumanı seçmelilerdi

    YanıtlaSil
  69. Dumanin torn ahi bile olamazsin sen beyin kafasindasin bu kadar insan bilmiyo da bi sen mi bilmiyosun

    YanıtlaSil
  70. yok böyle şarkı helal be duman yine yapacağını yaptın bizi coşturdun :D <3

    YanıtlaSil

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri