Duman - Senden Daha Güzel

Kimseyi görmedim ben
Senden daha güzel
Kimseyi tanımadım ben
Senden daha özel
Kimselere de bakmadım
Aklımdan geçer
Kimseyi tanımadım ben
Senden daha güzel

Sana nerden rastladım
Oldum derbeder
Kendimi sana sakladım
Senden daha güzel
Kimseleri de takmadım
Ölsem değişmem
Kimseyi tanımadım ben
Senden daha güzel

215 Yorum "Duman - Senden Daha Güzel"

  1. çok güzel bir site..

    YanıtlaSil
  2. dumannn seni çok seviyorum bu parç.a BOMBA olacak çünkü çok ama çok ÖZEL ve GÜZEL:D

    YanıtlaSil
  3. süperr süper=)) 2 tane albüm var sanırım 1. slow 2. hareketli (Sarkılardn yoLa cıkarsak:)

    YanıtlaSil
  4. bu şarkıyı besteleyen benım :}

    YanıtlaSil
  5. harbı güzel şarkı yanı benım dıye demıyorum :}

    YanıtlaSil
  6. yaaa müthişşş aşığım ben sana yaaa :)) ooff dumansız hayat olur mu :)) tek kelimeyle harika bekledigim gibi:)

    YanıtlaSil
  7. 5 nisan bostancı gösteri merkezi geliyor duman yeni albumü tanıtacak bizde cosacagız xDxD

    YanıtlaSil
  8. süper sarqı olmuş teq qelimeyle

    YanıtlaSil
  9. aşşşşkııımmm bekliommm.
    helal olsunnn süper bi parça
    hakkaten helal olsunn sizeeeeeeee =)

    YanıtlaSil
  10. duman'sız hayatın.... =]

    YanıtlaSil
  11. iyi şarkı bestelenmiş 10 üzerinde10 veririm

    YanıtlaSil
  12. Harikaa
    Kimseyi tanımadık biz Sizden daha güzeL (:
    Şeßo hariç xD

    YanıtlaSil
  13. dumana yakışmış bu şarkı onu çok sewiyorum sözleri süper anlayana tabikide ilk dinlediyimde 2. bölümü anlamamıştım ama nette sözlerini okudum süpermşşşş

    YanıtlaSil
  14. bu şarkıyı sevgilimden kendime yolluorum x)))
    süper bi şarkı yaaaa!:)

    YanıtlaSil
  15. ''büşraa''5 Nisan 2009 21:47

    bu şarkıyı dinlediim zaman hayaLLere daLıoRumm...beLki de gerçek oLmayan bi dünya keşfedioRummm amaaaaaaa bu şarkıdan başka bi şarkı tanımadımmm bennn


    ^^bundan daaa güzeLLL^^

    YanıtlaSil
  16. konsere gittim süperdi arkadaslarla <3

    YanıtlaSil
  17. süper süper süper bu şarkı bir numara:)))

    YanıtlaSil
  18. olmamış... hep aynı söz hep aynı ritim..

    YanıtlaSil
  19. ben 11 yaşındayım ve dumanın hayranıyım en az 6-7 şarkısını biliorum o da en az süper bi şarkısı var!senden daha güzel!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  20. bnim şarkım hayaliimmm

    YanıtlaSil
  21. inanılmaz güzeel olmus dinlerken hep sevdiim hoslandıım deli gbi yanıp bittim cocuk aklıma gelio gercekten muthiş tebrkler:)

    YanıtlaSil
  22. aşkımdan bir hafta oldu ayrılalı...bu şarkıyı dinlerken sevdigim aşkım aklıma geliyor.....bu şarkı bizi birleştirir böyle giderse...scs

    YanıtlaSil
  23. süper şarkı var mı daha iyisi .... DUMANsız hayatın ............

    YanıtlaSil
  24. sen daha iyisini yaparım diyosan yap yapamıyorsan saygı duy sanki süper bişi yapacak da konuşuyoo...

    YanıtlaSil
  25. Adamlar yapıyor ya harika olmuş :) Bende düşünüyordum kendimi nasıl analtırım diye seviglime bu iyi oldu :D

    YanıtlaSil
  26. kesinlikle katılıyorum.. dinlediğimde budur dediğim, kesinlikle işime yarayacağını düşündüğüm bi şarkısı yine dumanın..
    zaten dumandan başka ne beklenir ya güzel olacak yada güzel olacak yani şarkkı :)

    YanıtlaSil
  27. duman^^mM sizi çoq sefiorm özellikle batuyu şarkıı zatn süpherrrrrr aşıqımmmmmm dumana <3

    YanıtlaSil
  28. süper bir şarkı coşturuoo insanı özellikler sana nerden rastladım oldum derbeder kendimi sana sakladım oldum derbeder

    YanıtlaSil
  29. Mükemmel tek kelimeyle harika kimseyi tanımadım ben senden daha güzelll Duman mükemmelsin 12 yaşındayım ama dumanın 1999 çıkan albümünün şarkılarını bile ezbere biliyorum Kaan abiye çok teşekkürler ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  30. şarkının bütün sözleri 1. dakikada bitiyo bize hoş gelen müziğin ritmi sözleri üzerinde pek uğraşıldığını sanmıyorum

    YanıtlaSil
  31. Sen daha iyisini yapabilrmiydin mişi?

    YanıtlaSil
  32. bnde cok beyendim sarkıyı beyenmeyenler dinlemesn zorla dql alla alla....

    YanıtlaSil
  33. müthş olmuş, bayıldım tek kelimeyle sözler ritim harika , tebrikler, durup durup dinliyorum, her şarkısı güzel ama bu ayrı bir şey olmuş,

    ### Harikasınız ###

    YanıtlaSil
  34. DUMAN dan daha güzel

    YanıtlaSil
  35. bncede harika olmus beğnmiynlersanki dhaa iisini yapcklarda bi yerlernden konusyolar torba dolsn die

    YanıtlaSil
  36. çooooooooooook süüüüpeerrrr... bir şarkı

    YanıtlaSil
  37. sperr ya çosuorm wallaaaaaaaaaaa
    duman olasm geliooooooooooo :)

    YanıtlaSil
  38. wow!!!!
    bunlar boşuna duman diye koymamışlar grubun ismini ;)
    ne içiyosunuz siz kardeşim bu şarkıları yapmak için brawooo yine harika 2 albüm kitlendik dinliyoruz yine :)

    YanıtlaSil
  39. yaa norveçin şarkısı tek kelimeyle süperrr ötesi hadiseden de bin kat daha güzeldi hadise çok çok kötü söyledi sesi erkek gibi çıktı ve şarkıyı nefes nefese söyledi

    YanıtlaSil
  40. çok saolun arkadaşlar esprilerde sizde harikasınız şarkımızı beğenenlere çok teşekkürler aanızda beğenmeyenlerde olabilir olsun önemli deill

    YanıtlaSil
  41. abii yok böyLe bi şarkı LaR yaa herbiri birbirinden mükemmel alayına isyan iLLedE DUMAN

    YanıtlaSil
  42. Senden daha güzel Ölsem değişmem... Kralı gelsin gercekten ölsem degişmem.. süpersin duman gecenin 12 si son ses dinliyorum az sonra yönetici gelir kapıya :))))

    YanıtlaSil
  43. Rock dünyasının en bomba şarkısı. Gerçekten 10 bumara olmuş. süferrr;)

    YanıtlaSil
  44. yok böyle bi şarkı. aşk ancak bi şarkıyla bu kadar güzel anlatılır

    YanıtlaSil
  45. ya tmm ülkemizi desteklicezde adil olun biras ya ne alaka vala bnce hadise de güseldi ama norveçin sözler çok güseldi üfff sizde türkiyeyi tutuosunuz türkiye her zamana adeleti seven bir ülke ilk önce adeleti bilin sona yorum yapın ben norveçi beyendim bnce ama...

    YanıtlaSil
  46. o Derece Bi Sarkı

    YanıtlaSil
  47. Yha bn O kadar şaşırmadım Her Şarkısı coq GzZL

    YanıtlaSil
  48. aynı ritm aynı sözler ama yinede tam duman tarzı güzel bi şarkı. coşturuyo düşündürüyo kaptırıyosun kendini..

    YanıtlaSil
  49. süper bi şarkı ya bayılıorum...

    YanıtlaSil
  50. evet arkadaşlar ben kaan şarkı sözlerimizi yazıyordum ki böyle güzel bir siteye rastladım. bu kadar güzel yorumlar almak bizi cok gururlandırdı hepinizi cok seviyorum. diğer albüm için şimdiden hazırlıklarımız var onlarda bomba bekleyin.

    YanıtlaSil
  51. budur yha aşkı bir insan bu kadar güsel anlatır.çoq güsel bir şarkı resmn hrkese hitap etmiş bayıldım...

    YanıtlaSil
  52. duman giyer tumannn:)

    YanıtlaSil
  53. süpeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrr yhaaa bayıldım senden daha güseeellllllllll:D:D

    YanıtlaSil
  54. gsL bncede :D ****kimseyi tanımadım bnSéNDéN DAHA GÜZéL..!!! oooo dostum süperr... :D:D:D:D:D:

    YanıtlaSil
  55. Bu sarki beni anlatmiyorsa tu de bana :d

    SANA NERDEN RASLADIM??
    OLDUM DERBEDER :)

    harfi harfine uyuyor yasadiklarima ..

    YanıtlaSil
  56. bu şarkı tam beni anlatıyo ama değiştim

    YanıtlaSil
  57. aşk tanrısı17 Temmuz 2009 15:15

    benden size bir öneri bir sevigiliniz varsa ona bu şarkıyı söylerseniz eminim o kız veya erkeke sizindir benimkinde işe yaradı bu parçayı söylediğimden beri 19 aydır beraberiz hiç ayrılmıcağızzz a$kımmmmm xD

    YanıtlaSil
  58. duman seni ve şarkılarını çok ama çokkkk seviommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm;)

    YanıtlaSil
  59. sarkıya laf söyleyenler söz az ritim aynı ama bakın herkes nası çoşuyo süper şarkıı !! :))))

    YanıtlaSil
  60. Dumanlı hava sahası . sana erden rasladım oldum derbeder (y)

    YanıtlaSil
  61. senden daha güzel...

    YanıtlaSil
  62. BayıLıyorum dumanaaaa..Süperrrr Albüm.
    Devamını BekLiorus..

    YanıtlaSil
  63. Rock dünyasının en bomba şarkısı. Gerçekten 10 bumara olmuş. süferrr;)

    bence Furkan sen önce bi yazmayı öğren yani süfer ne o öyle 10 bumara bumara deil numara ben Duman ayrıca :D

    YanıtlaSil
  64. sen duman değilsin ayrıca

    YanıtlaSil
  65. hiçtebile çok güzel söyledi Hadise cnm Norveç güzel deildi olsun Hadise de 2.ci oldu ama ne fark eder hadise nin sesi erkek gibi çıkmadı valla normal sesi o canm bide ayrıca nefes nefese de kalmadı...!!!Haberin olsun

    YanıtlaSil
  66. yaaaa tabi cnm sensin!!!+

    YanıtlaSil
  67. teşekkür ederim arkadaşlar bende hepinizi seviyorum Beyza yada çok teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  68. allah sonunu haıyr etsin
    negüzel

    YanıtlaSil
  69. ya bu duman dehset bişe ammma bislik bişe ya adam içgiçi olsa bile adam dehset bişe çocuklar bursada dumanın 13 ağustosta konseri var yeppi

    YanıtlaSil
  70. ya bu dumanın senden daha güzel sarkısı dehset bişe bursada olanlar şanslı çünkü 13 ağustosta konseri var yeppi

    YanıtlaSil
  71. dumanı seven en çok ben hada duman için canımı verrim

    YanıtlaSil
  72. pıtırrr cemre11 Ağustos 2009 12:09

    adamın kediside güzel şarkısına yaha

    YanıtlaSil
  73. cK qzL srKıLrı yha xD dn aKsm KnsrNdeydık seBoda oRdaydı xD

    YanıtlaSil
  74. seni sewiyorum kaan abii tüm sarkılarını sewgilime armağan ediyorum

    YanıtlaSil
  75. Süper bi şarkı desemmm xD

    YanıtlaSil
  76. mqmmell ödesiii xP

    YanıtlaSil
  77. ssana nerden ratladım duman xP19 Ağustos 2009 21:28

    sana nerden rastladım be duman bazısının kendı güzel olur şarkısı kötü bazısı şşarkısı iyi olur kendisi kötü senin ikiside fevkaladenin fevkinde bu arada içerim ben bu akşam :D

    YanıtlaSil
  78. yaa ben bayılıyorum şarkılarına bu şarkıda başka bir güzell süper ötesiii söylenilecek szö bulamıyorum grup elemanları harikaaa duman zaten bir başkaaa...hepinize bayılıyorummmm:)

    YanıtlaSil
  79. seni c ok seviyor duman

    YanıtlaSil
  80. seni seviyoruz duman

    YanıtlaSil
  81. Duman!DUMAN!DUUMAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNN SENİ SEFİORUS ŞARKILARINI DA

    YanıtlaSil
  82. HaYARanın duM4N12 Eylül 2009 18:00

    duman seni çoq seviyorum kastamonu abana konserine bir daha gelirmisinnnnnn 2010 da

    YanıtlaSil
  83. Waow..!
    Cok qsL Sarkı ßéa :D

    YanıtlaSil
  84. senin hayranın18 Eylül 2009 17:35

    sana baılıtyorum lütfen yalova ya konsere gellll ne olurr sana bayılıyorum

    YanıtlaSil
  85. bayılıyorum sana dumannnnnnnnnn...!!

    YanıtlaSil
  86. tam aşkımla ikimizin sarkısı.

    YanıtlaSil
  87. angel_deffne21 Ekim 2009 23:26

    çok süper bi şarkı çok begendim çok güzelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

    YanıtlaSil
  88. ^'!_LaNeTLi_-_ÇoCUk_-_29 Ekim 2009 12:48

    manyakk bi şarkı yaaa bayılıyorum sana dumannn dumann dumann diyorum başka bişi demiyorum

    YanıtlaSil
  89. ^'!_LaNeTLi_-_ÇoCUk_-_12 Kasım 2009 20:20

    bu şarkı aşkıma

    YanıtlaSil
  90. RoCkKkKk!!!!!!...13 Kasım 2009 15:42

    k:))) sarkı gsel yrmlayan daha gsel

    YanıtlaSil
  91. iiiiiiii çok güzel

    YanıtlaSil
  92. ayyyy çok güzel bir şarkı yani

    YanıtlaSil
  93. numara 1 esmer güzeli23 Kasım 2009 02:02

    ya süpersin duman özellikle bu sarkınla

    YanıtlaSil
  94. ◘wéq0-MnZکτγℓع[fréਦ24 Kasım 2009 14:32

    dumAn bU abi

    YanıtlaSil
  95. yoq bundan güsel

    YanıtlaSil
  96. yoq bundan güzell

    YanıtlaSil
  97. 10 numara bi sarkı tam dumana yakısacak sekilde olmus

    YanıtlaSil
  98. Duman sesine hastayım sarkı süper KİMSEYİ GÖRMEDİM BEN SENDEN DAHA GÜZEL...

    YanıtlaSil
  99. DuMan lan tipsiz falansın ama sana ve şarkılarına bayılıyorum yhaaa xD

    YanıtlaSil
  100. ççok güsellllllllllll bi şarqııııııı

    YanıtlaSil
  101. bence hiçte kötü degil en guzel şarkı bu

    YanıtlaSil
  102. duman ve kurban başkasını tanımam manga felan hepsi yalan :D

    YanıtlaSil
  103. gsl değil süpeeeeeeeeeer ötesi xD

    YanıtlaSil
  104. süperrr bi şarkı yhaa!
    <3

    YanıtlaSil
  105. muhteşem ötesi 13 AŞINDAYIM ANKARADA OTURUYORUM SONAYI SEVİYORUM ONDAN BU ŞARKIYI ONA ARMAGAN EDİYORUM

    YanıtlaSil
  106. yaaa siz bu siteyi diğer sanatçıları kötülemek içinmi kullanıyonuzzzz duman iyi olabilir amaaa mangada süperr tamam mı siz bu sitede mangaya llaf atamazsınız bu dünyada tek gerçek mangaaaa

    YanıtlaSil
  107. tek gerçek mangaaaaaaa

    YanıtlaSil
  108. TaTlI KıZ DoĞa25 Aralık 2009 20:39

    bence mor ve öteside çok güzel ......

    YanıtlaSil
  109. TaTlı ŞeY......mİnİK sErÇe............25 Aralık 2009 20:41

    huaaaa bence DuMaN HArİkA SüPER.....LOWE DUMAN.....

    YanıtlaSil
  110. Didar seni çoooooooooooooook seviyorum

    YanıtlaSil
  111. ayarsiz.genç2 Ocak 2010 17:14

    Bu şarkısı süper sözlerini kim yazdı bilen var sa bana yazsın lütfen bu şarkıyı kesinkikle çok seven aşık biri yazmış ola bilir

    YanıtlaSil
  112. oooooooonnnnnn numara şarkı yyyyyyyyyyyyyaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  113. dumana bayılırımmmmmmmmmmmmmmmmmm:D:d:D

    YanıtlaSil
  114. be m onun hayranıyım . yerim ben onu

    YanıtlaSil
  115. ' -Roxellaine7 Ocak 2010 22:07

    SüüPPeRR (:

    YanıtlaSil
  116. dumana bayılıyorummm aşkım benimmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  117. çok işime yaradı

    YanıtlaSil
  118. rROCK-_-GİRL...4 Şubat 2010 16:13

    esüper bi şarkı olmuş ...METALL ŞARKIII..߀NİM FFAVORİM----------------ROCK-------------------------------------------NN---------------------------------------------ROLL------------------- --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------€MO-------------------------------------------GİRL------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    YanıtlaSil
  119. müzik manyaq kopuyom yha xD bide 10 numara soluorlar xD

    YanıtlaSil
  120. harbiden yha manyaqqqqq yhaaa :DDDD duman ztn ii söler cnm :D ama yeni müzik neden yapmıorlar yhaaa yapsalar onu dinlerdiq :DDD

    YanıtlaSil
  121. Rn@ hic de tipsiz deillerr tmm mı ama manga gsllll dinleyen vrmı xS bi tane öje süren vr mnyqq xD

    YanıtlaSil
  122. cerencim o benim de aşkım

    YanıtlaSil
  123. ayyy seni hiç sevmedimm emolardan efret eden 100.000.000 kişi bulabilirim

    YanıtlaSil
  124. WALLA ÇOK GSL BİR SÖZ

    YanıtlaSil
  125. allahm yha offfffff bayıldım şarkıyaaa duman (L) (L)

    YanıtlaSil
  126. ya valahi süpersiniz ya.yani üstünüze grup tanımıorum.ben önceden dinlerdim ama bu kadar muhteşem olduğunuzu bilmiodum.o zaman ki çocukluguma verin artık.süpersiniz abi böle devam edin:)

    YanıtlaSil
  127. ssssüüüpppeeerrr şşşuuu ses şu endam şu hareket ooofffff:D:D

    YanıtlaSil
  128. k bu madde bagımlılıgınıda bi üstünden atsa süper olcak aamma

    YanıtlaSil
  129. ya ben bunu daha ilk kez bugün duydum ve bu şarkıya resmen bağlandım sprmiş

    YanıtlaSil
  130. çoooooookkk iğ-renç

    YanıtlaSil
  131. Kaan abi seni seviyorum harbiden ya :D Yasam katiyor soyledigi sarkiya...:)ornegin..."Herseyi yak" parcasini once Sezen Aksu'dan sonra da Duman'dan dinleyin;farki goreceksiniz :)Hep boyle basarili olmanizi istiyorum..:) Siz caldikca;ben dinlerim :)
    sevgiler,saygilar,bol "Duman"li geceler ;) :D

    YanıtlaSil
  132. sarışın fıstık11 Haziran 2010 21:52

    çok güzelmi ben normalda rock dinlemem ama bu şarkıyı her gün 6-7 kez dinliyorum gerçekden sözlerin hakkını wermişsiniz tebrikler

    YanıtlaSil
  133. sarışın fıstık11 Haziran 2010 21:53

    güzel şarkı sözlerin hakkını wermişsiniz tebrikler
    ,

    YanıtlaSil
  134. yok canım siz zaten herşeye ezbere evet güzel diyosunuz lütfen güzel olan şeyleri eleştirmsini bilmelisiniz anti ?

    YanıtlaSil
  135. harbi güzel şarkı süper ...xd

    YanıtlaSil
  136. Yaa bu şarkıyı çok begendim süper olmuş tabi her zamanki gibi muhteşem şarkıları başarılarının devaminingelmesi dileğiyle

    YanıtlaSil
  137. dumanqoliq-kann tanqozee30 Haziran 2010 12:50

    noRmaLde rock cıyım ama bu şarkı güzelmişş

    YanıtlaSil
  138. bnce tmm adamın sesi qzL ama 2 kıta yazmıs melodiyle doldurmus sarkıyı o bkmdan memnun kalmadım

    YanıtlaSil
  139. wy BEee Spr ŞArKI olMUss HeLAl OLSnn =)=) ((EmO gİRls)

    YanıtlaSil
  140. Süpeerr ßisi Yaa ßuu ....byııL..öL..ßitt ynee

    YanıtlaSil
  141. abi süper bişi bu yaaa

    YanıtlaSil
  142. Kimseyi tanımadım ben Dumandan daha güzel :):):)
    bagımlısı oldum

    YanıtlaSil
  143. ya hariks bi sarkı sevgilimle benım sarkııım yanııı

    YanıtlaSil
  144. ay Harika bis arkı sevgilm ve benım sarkıım

    YanıtlaSil
  145. ewt süper kavga ederken ve araba kullanırken ii gidio deneyin :)))

    YanıtlaSil
  146. mükemmel valla bayıldımm

    YanıtlaSil
  147. Arqadaşlar şarqıyı hem şarqı sözünden baQIN hemde müziqini açın ezberlemeyi 1 kerede çözersiniz size tavsiyem :)

    YanıtlaSil
  148. Ben bu sarkıya ölürüm tağam mıııııı? :D Çohoş bi parca ay lav yu xd

    YanıtlaSil
  149. çooooK sÜpeR bİ PaRçA <3 AğZıNa SaĞlIk.....!

    YanıtlaSil
  150. KU-Ra-bi-Ye-Fener9 Aralık 2011 04:04

    Kurabiyeeee kurabiyeee feneeeeer kurabiyeee fener kurabiyeee fener kurabiye kurabi ye feneeeer

    YanıtlaSil
  151. mütişşş dumana helal olsun vallaha ben bunu okulda konser vererek çalıcam...

    YanıtlaSil
  152. mütişşşşşşşş

    YanıtlaSil
  153. süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr bayıldım..:)

    YanıtlaSil
  154. hiç güsel diil bnce

    YanıtlaSil
  155. bnce anadolu efesin reklamında kerem tunçeri daha iyi sölyo bi dinleyn kısa ama farkı grrsnz .

    YanıtlaSil
  156. 1. bölüm süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.....
    2. bölüm iyrençççççççççççççççççççç.....

    YanıtlaSil
  157. sana katılıyorum.... pampişim ....

    YanıtlaSil
  158. süper adam çok ciks parça yapmış

    YanıtlaSil
  159. bu şarkı çok güzel ben çok beyenddim :) yada
    ben hergünbunu dinleyecehim

    YanıtlaSil
  160. bu şarkı çok güzel ben çok beyenddim :) yada
    ben hergünbunu dinleyecehim bbdgwefıedr
    ü

    YanıtlaSil
  161. çook güzel bn çoook beğendim :-) :D :P

    YanıtlaSil
  162. bn çook beğendim :-) :3 :P :-( :-/

    YanıtlaSil
  163. ya adamlar king yaaa abi nasıl bi parça yaptınız yaa hep aklımdan bu şarkıyı mırıldanıyom o derece yani

    YanıtlaSil
  164. aynen ama adamlar dilde bırakan bi şarkı yapmış yaa

    YanıtlaSil
  165. sen kızmısın hadi onu geçtim ismin rabia mı?

    YanıtlaSil
  166. bence çok güzelllll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

    YanıtlaSil
  167. helal olsun sana duman helal olsun sana helal olsun sana

    YanıtlaSil
  168. damla güneş3 Mart 2012 16:20

    kimseyi senden daha güzel muck.d..

    YanıtlaSil
  169. Harika bi şarkı. Eski sewgilimi hatırladm .d

    YanıtlaSil
  170. suna edward bella7 Mart 2012 20:15

    bencede çokkk güzel bizim okul zilimizde bu :D ben çokk beğeniyorum tavsiye ederim :D helal olsun sana duman

    YanıtlaSil
  171. bu şarkı eskise bile hiç bir zaman asla güzelliğini kaybetmiycek ne güzell :)

    YanıtlaSil
  172. Kimseyi görmedim ben
    Senden daha güzel
    Kimseyi tanımadım ben
    Senden daha özel
    Kimselere de bakmadım
    Aklımdan geçer
    Kimseyi tanımadım ben
    Senden daha güzel

    Sana nerden rastladım
    Oldum derbeder
    Kendimi sana sakladım
    Senden daha güzel
    Kimseleri de takmadım
    Ölsem değişmem
    Kimseyi tanımadım ben
    Senden daha güzel

    YanıtlaSil
  173. Baya hos bi sarki cidden

    YanıtlaSil
  174. kerem tunçeri daha güzel söylemiş...D:)

    YanıtlaSil
  175. bence çok güzel ama kaç kere okunucanıda yazsaydınız daha iyi olurdu

    YanıtlaSil
  176. maskara hacıoğlu9 Nisan 2012 19:37

    bok gibi bi şarkıı yani hepinizin azınıza sıçıyım

    YanıtlaSil
  177. Kimseyi görmedim ben
    Senden daha güzel
    Kimseyi tanımadım ben
    Senden daha özel
    Kimselere de bakmadım
    Aklımdan geçer
    Kimseyi tanımadım ben
    Senden daha güzel

    Sana nerden rastladım
    Oldum derbeder
    Kendimi sana sakladım
    Senden daha güzel
    Kimseleri de takmadım
    Ölsem değişmem
    Kimseyi tanımadım ben
    Senden daha güzel

    YanıtlaSil
  178. Maku smayılbekova26 Mayıs 2012 13:35

    HARİKA

    YanıtlaSil
  179. Sıla Albayrak26 Mayıs 2012 17:36

    Kimseyi görmedim ben
    Senden daha güzel
    Kimseyi tanımadım ben
    Senden daha özel
    Kimselere de bakmadım
    Aklımdan geçer
    Kimseyi tanımadım ben
    Senden daha güzel

    Sana nerden rastladım
    Oldum derbeder
    Kendimi sana sakladım
    Senden daha güzel
    Kimseleri de takmadım
    Ölsem değişmem
    Kimseyi tanımadım ben
    Senden daha güzel

    YanıtlaSil
  180. SESİZ DOKUNUŞTUR SEVGİLİNİN BAKIŞI.
    KAR YAĞARKEN GÜNEŞ GİBİDİR GÜLÜŞÜ.
    AZGİN DALGALARDA SÜKÜNETTİR SOHBETİ.
    HELE UZAKLARDA İSE HİÇ ÇEKİLMEZ HAZRETİ..

    YanıtlaSil
  181. bence de çok güzel :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D eski sevgilimi hatırladım ama güzeldi :D :* <3 muck eski sevgilimden çeşke ayrılmasaydım diyorum valla herkese tavsiye ederim yeah :D

    YanıtlaSil
  182. aşkım bu şarkıyı bana söylüo ahmedim bitanem bende kimseyi tanımadım senden daha özelllll <3

    YanıtlaSil
  183. Eski bir sevgilim olmadığı için kimseyi hatırlamadım ben :D

    YanıtlaSil
  184. bence duman süper bir şarkı yapmış bunu ezberliycem

    YanıtlaSil
  185. bence çokgüzelllll

    YanıtlaSil
  186. duman senin şarkını çok sevdim ama bir şarkı daha çıkartsanız dünyada şarkı birincisi olcaksınız

    YanıtlaSil
  187. ayşegül cullen13 Eylül 2012 14:56

    birgün unutmak stedim seni yazdım bir sigaranın üstüne ismini sigaram bitince kurtulacaktım senden ama nereden bilebilirdim seni duman duman içime çektiğimi :D

    YanıtlaSil
  188. nedense senin gibiler bi türlü şarkı dinlemeyi bilemiyorlar acaba türk medeniyeti sizin gibiler yüzünden düşüyor adam gibi şarkınızı dinleyin kardeşim emeğine saygı duy biraz onlarında ne yani sen simdi dünyada en iyi söyleyenmisin en iyi şarkıcı senmisin o zaman seni niye tanıyamadık bidahakine yorumlarına dikkat et şarkıda gayet güzel

    YanıtlaSil
  189. sevgilim vardı ama o başka birisini sevmediği için hatırladım

    YanıtlaSil
  190. çook güzel ama orkestrası daha güzel hadi bi şarkı daha çıkar akım

    YanıtlaSil
  191. Süper Bayıldım Mükemmell

    YanıtlaSil
  192. bence dünyanın en iyi şarkısı

    YanıtlaSil

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri