Duman - Ellerin Ellerime

seni gördüm göreli
şaşırdım, dolaşırım bir başıma
seni bildim bileli
kaçırdım şu aklı başımdan

elleri ellerime
gözleri gözlerime
saçları saçlarıma
karışan bir sen olsan

19 Yorum "Duman - Ellerin Ellerime"

  1. bayıLıoRe bu qrupa
    secose Duman <3<3

    YanıtlaSil
  2. OĞULCAN YOLCU15 Haziran 2009 00:19

    aşk şasrkılarının dünya çapında rock temsilci
    si

    YanıtlaSil
  3. super bı gurupppppppp

    YanıtlaSil
  4. superler yaw cok sevıyorum

    YanıtlaSil
  5. müthiş bi parça yhaa DUMANIN bide senden daha güsel die bi parçaSI wAr ARkdşlar DUMAN sevenLER DİNLMENİZİ TAVSİYE EDERİM oda SÜpER...

    YanıtlaSil
  6. forumkalp de dinlemiştim harikaydı yaa süperrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  7. harika bir şarkı bayılıyorum.sürekli dinliyorum.kulağım hep şarkı kanallarında.o başlayacak die ölüorum resmen...

    YanıtlaSil
  8. Kısa ve öz. Ama süpeerrr

    YanıtlaSil
  9. çok süper bir grub
    dumanı tercih ediyorum

    YanıtlaSil
  10. ya süüüüüüüüüüüüüüüüüüüüpppppppppppppeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  11. duman a bayılıoruum süper sarkılarrr her sarkılarının olduğu gibi bu da mükemmell :)

    YanıtlaSil
  12. seni sveiyomm dumannnnn

    YanıtlaSil
  13. Dumanı swen Ölüme ktlanır!20 Ocak 2011 18:23

    duman seni çok sewiYorum yha tam Kfadansın hea... <3 <3

    YanıtlaSil
  14. süper bence sizde dinleyin

    YanıtlaSil
  15. süper en sewdığim sarkılardan bırı mükemmel

    YanıtlaSil
  16. DİNLEYİN ÇOK GÜZEL ŞİMDİ BENİ AYDIN ÜNİVERSİTESİ DİNLEYECEK GÖRÜŞMEK ÜZERE ..DD)))9)

    YanıtlaSil
  17. o bu değil en iyisi kaan tangöze

    YanıtlaSil
  18. Kaan abi bitanesin :) konserde de vardık bi dahakini bekliyoruz istanbulda :)

    YanıtlaSil

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri