Duman - İyi De Bana Ne

yepyeni bir insanımız var
akıl yolundan öylesine uzaklar
aralarında hoş bir uyum var
ayıp değil mi, hiç mi umursamazlar

altınlarınızı çaldılar
topraklarınızı verdiler
tarihi baştan yazdılar
iyi de bana ne

insanlığımızı ezdiler
aydınlarımızı kestiler
ülkeyi çoktan sattılar
iyi de sana ne

yepyeni bir insanımız var
düşünmeden ah, kardeşini boğazlar
laf aramızda, aslında tek bir sorun var
günah değilmiş memlekete olanlar

altınlarınızı çaldılar
topraklarınızı verdiler
tarihi baştan yazdılar

insanlığımızı ezdiler
aydınlarımızı kestiler
ülkeyi çoktan sattılar
iyi de sana ne

13 Yorum "Duman - İyi De Bana Ne"

  1. iyide bana ne sarkısı süper yha duman grubundanda böyle bi şarkı bekelenirdii zatenn sizin hayranınızm basarılrnzn dewmını dilerm...........

    YanıtlaSil
  2. harika bir parça gerçekten tebrik ederim Duman grubunu.
    Her ne kadarda faşistlerin tepkilerine maruz kalsalarda bizim kalbimizdeler

    YanıtlaSil
  3. süpper bi şarkı tebrik ediyorum duman grubunu başarılarının dewamını diliyorum her ne kadar bağnaz grupların ağır eleştirilerine mağruz kalsalarda... yaşasın özgürlükçü türkiye....

    YanıtlaSil
  4. Duman grubu Türkiye'nin tartışmasız en anlamlı sözlere sahip grubu..

    YanıtlaSil
  5. suankı dmuzu en iyi dile getiren sarkı..:)

    YanıtlaSil
  6. nasıl sana ne?

    ilginç.

    YanıtlaSil
  7. süper şarkı su anda iktidara resmen kapak olsun o değilde iyide banane anlamı bozmuyormu sanki umursamıyormus gibi?

    YanıtlaSil
  8. mukemmel bır sarkı gercekten,mevcut ıktıdarın ne oldugunu ve ne yaptıgını anlatmıs artık.Hala bırseylerı anlamayanada tek sozum var 'PES' dogrusu.

    YanıtlaSil
  9. ÇOK GÜZEL PARÇA HARBİDENN

    YanıtlaSil
  10. heralde halkın durum karşısında tepkisiz kaldığını
    anlatmak için iyi de bana ne demiş

    YanıtlaSil
  11. bu şarkı bi yabancı gruptan alıntı. araştırdım ama bulamadım henüz. yabancı parçaya bi yerde tesadüfen çalarken denk geldim cok şaşırdım tıpa tıp aynı ya. bilen ve ya farkeden varsa yazsın.

    YanıtlaSil
  12. ülküye olanların en güzl anlatımı bu olsa gerekk :)

    YanıtlaSil

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri