Tripkolik - Gereksizdi Yaşamım

ömrümden ömrümü aldın
yetmedi mi geriye ne kaldı
tek bi candı
o da senin olsun
gereksizdi yaşamım
ahhh sevmiştim koymadım engel
gözlerde sen varken
eller bana uzak olsun
benliğim seni özler

ömrümden ömrümü aldın
yetmedi mi geriye ne kaldı
tek bi candı
o da senin olsun
gereksizdi yaşamım
ahhh sevmiştim koymadım engel
gözlerde sen varken
eller bana uzak olsun
benliğim seni özler

bekler kapımda hasret yine
çalan zilimi acı bi nefesle
ben seni beklerken çoktan gitmişsin ellere
ahh can yaktım uğrunda ben
çektiğim cezaysa bende
yanar kalp bakmam başka gözlere bitti desen de

aşkım sığmazdı yüreğine
parçalansam da pare pare
sen yanma ben yanarım
yine senin yerine
ahh özlemiyor acıyla severim
senin uğrunda dönmesem de
yarına bakmaz oldu bu gözlerim
nerdesin yarimm

sen sev de ben sana taparım
yeter ki kalbimde yanımda ol
engel tanımaz kalbim var benim
almaz ki yüreğin
ahh sende kalan gözlerim var benim
hislerim ben sensiz neyleyim
beklerken tek sözünü sıkılmadan dinlerim

varlığın benden uzak olmasın
beni koyup yad ellere varmasın
o gözler bende saklı kalsın
nefesimi çalsın
ahh lanet ederim bu hayata ben
sana koyulur söz yeminler
kalp desen her şeyde sen varken seda neyler

ne olur desem kalır mısın
benimle sonsuza varır mısın
sevmeni istesem de ben
yarim deyip susar mısın
ahh elveda ettim şimdi bak
söyle mutlu olur musun
dünya zor sensiz ölüm
söyle sen tatlı mısın

ömrümden ömrümü aldın
yetmedi mi geriye ne kaldı
tek bi candı
o da senin olsun
gereksizdi yaşamım
ahhh sevmiştim koymadım engel
gözlerde sen varken
eller bana uzak olsun
benliğim seni özler

ömrümden ömrümü aldın
yetmedi mi geriye ne kaldı
tek bi candı
o da senin olsun
gereksizdi yaşamım
ahhh sevmiştim koymadım engel
gözlerde sen varken
eller bana uzak olsun
benliğim seni özler

46 Yorum "Tripkolik - Gereksizdi Yaşamım"

  1. çok güzel bi şarkı ama ben en çok gözlerinin yeşilini özledim olan şarkıyı beğeniyorum sonra gereksizdi yaşamım mı en snda malesef gidemem senden ama diğer şarkılarınızıda beğeniyorum...

    YanıtlaSil
  2. çokkkkkk güzel dogru dio gereksiz yaşamım

    YanıtlaSil
  3. süper bu sarkıya bayılıyorum yhaa tirikolikl sana bayıılııyoorrummn

    YanıtlaSil
  4. tam bana göre bir şarkı süper yaa bayıldım bana sevgilimi hatırlatıyor canım aşkitomu tam bizim şarkımız olmuş yaa süperr

    YanıtlaSil
  5. süpersin 'SEDA'abla ben 11 yaşındayım ve seni iyi bir hayranın olarak dinliyorum SENİ ÇOOOOK SEVİYORUM!!!!!

    YanıtlaSil
  6. şarkının sözleri anlam taşıyor süüüüüüper harika mükemmel

    YanıtlaSil
  7. ss-üü-pp-ee-rr-ss-ii-nn,S-E-D-A aa-bb-ll-aa

    YanıtlaSil
  8. yha ben tripkoliğin hastkasıyım ona bayılıyorum en sevdiğim şarkıcılar bir tripkolik iki despo ikisinide bayılıyorumm







    sevgilerimle aleyna

    YanıtlaSil
  9. çok güzel bir şarkı yha bayılıyorum bu şarkıya benim sevdiğim birisi var ama beni sevmiyor adı bahadır bahadır seni çok seviyorum artık bunu anlaaaa yeter amaaa

    tripkolim bana göre bi şarkı yapsa çok sevinirim

    YanıtlaSil
  10. tripkolik sen bizim herşeyimizsin
    tripkolik sen bizim herşeyimizsin
    tripkolik sen bizim herşeyimizsin
    tripkolik sen bizim herşeyimizsin
    tripkolik sen bizim herşeyimizsin
    tripkolik sen bizim herşeyimizsin
    tripkolik sen bizim herşeyimizsin
    tripkolik sen bizim herşeyimizsin
    tripkolik sen bizim herşeyimizsin
    tripkolik sen bizim herşeyimizsin
    tripkolik sen bizim herşeyimizsin
    tripkolik sen bizim herşeyimizsin

    YanıtlaSil
  11. bu kızın sesi çok güzel çok seviyorum sesini yaa çok güzel okuyo şarkıları ben tripkoliğin her şarkısını beyeniyorum en çokta içimdeki hasretin yine rüzgarla döndü dolaştı sevdiğim şarkısını çoook seviyorummmm

    YanıtlaSil
  12. ben besteyi biraz değiştiriyorum hayatımda görmedim ben böyle şarkı bir yerde

    YanıtlaSil
  13. seda tek kelimeyle süper

    YanıtlaSil
  14. harikasınız yha sizi çok seviyorum. şarkılarınıza bayılıyorum????

    YanıtlaSil
  15. bayılıyorummmmmmmm bu şarkıyaaa söpeerrrrrrrrrrrrrrrrr:) :DDDDDDD

    YanıtlaSil
  16. bende sizi seviyorum sarkımı cak güzel oldugunu bilmek bence çok güzel szi cook seviyorum ve öüyyorum

    YanıtlaSil
  17. yaaaaaaa ne güzel bir şarkı bayılıyom bu şarkıya bir de tiripkoliğin bir şarkısı var aynı şehirdeyken o şarkı da çok süper haerkese selamlar

    YanıtlaSil
  18. ya süper yaa seda abla sana ve senine bayılıyorum senin hayranınım süper sin yahuuu bu şarkıyı dinlerken hayattta değer verdiğim insanlar aklıma geliyorrr SENİ ÇOK SEVİYORUM SEDA ABLA :) :D :) :) : ) HEM ZATEN BENH GÖZLERRİNİN YESİLİNİ ÖZLEDİMİMİDE COKKK BEGENİYORUM TİRİPKOLİKKK SENİİ YANİ SEDAAAA ABLAYI SEVİYORUMM ASIGIM SAN SEDA ABLA HEM ZATEN BNM KUZENEMİN ADIDA SEDAA :) :) :)

    YanıtlaSil
  19. PARDON SENNİNE DEMİŞİM SESİNE BAYILIOMMMM :)
    SENİ SEVİYORUM SEDA ABLA 11 YASINDAYIM KUZENİMLE BİRLİKTE SENİN BÜYÜK HAYRANINIZ

    YanıtlaSil
  20. Sonbahar yaprakları gibi
    Savruldu ümitlerim
    Son bir kez duymak istersen
    Seni seviyorum yanıyor yüreğim

    YanıtlaSil
  21. gizemli melisa1 Ocak 2011 14:25

    bu şarkı beni anlatıyor sevgilimle ayrıldık ama hala birbirimizi seviyoruz ben ona yakın olmak için arkadaşıyla sevgili oldum ona acı çektiriyorum ama ben sevdiğim çocuğa yakın olmak için herşeyi yaparım işte bu yüzden bu şarkı beni ve aşkımı anlatıyor aşşşşşşşşşşşkımmmmmmmmmmmm muhammettttttttttttttt seniiiiiiiii ssssssseeeeeeeeeevvvvvvvvvviyoruuuuuummmmmmmmm

    YanıtlaSil
  22. süpersinnn tripkolik I LOVE YOU

    YanıtlaSil
  23. bende tripkoliği sewiyorum ve bu şarkıda güsel olmuşş ama diğer şarkıları daha çok sewiyorum pop şarkılarını :)

    YanıtlaSil
  24. serseri_aşık7 Ocak 2011 00:01

    tripkolic= son sözüm parçası süper... ayrıldığım sevgilime en iyi cevabı o şarkı verdi :)

    YanıtlaSil
  25. alakasız bir şiir olmuş

    YanıtlaSil
  26. bu şarkıya bayılıyorum seni çok seviyorum trıpkoli 1 numaralı hayranınım

    YanıtlaSil
  27. 1 numaralı hayranınım şarkılarına bayılıyorum seni seviyorum trıpkoli

    YanıtlaSil
  28. sana söz veriyorum bütun sarkılarını ezberliycem.

    çünkü bu aralar cok sıkıntıdayım oyyy efkar bastı yıne.

    senin sarkılardan birini dinleyim bari

    YanıtlaSil
  29. YHA BEN SİZE HASTAYIM ÇOK GÜZEL ŞARKILARINIZ VAR :d

    YanıtlaSil
  30. ŞARKILARINIZ SÜRER:d

    YanıtlaSil
  31. seni çok seviyorum şarkılarına bayılıyorum çok güzel şarkıların var

    YanıtlaSil
  32. çoook güzel en sevdiğim şarkıııı

    YanıtlaSil
  33. seni çok ama çok seviyorum senin şarkılarına bayılıyorum şarkılarının hepsini ezberledim seni çk seviyorumcnm benim

    YanıtlaSil
  34. ölüyorum sana!!!...

    YanıtlaSil
  35. nahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

    YanıtlaSil
  36. tripkolik kolik8 Haziran 2011 20:58

    yha size bayılıyorum bn seda yha favorimsiniz walla ozellkle bu sarkınıza bayılıyorum keske bigun senle bulusabilsem gerci zaten bi defa gordum ama tekrar gormak istiyom yha cok tatlısın:)

    YanıtlaSil
  37. ömrümden ömrümü aldın bee ben bu şarkıya bayılıom süper bi şarkı yaha

    YanıtlaSil
  38. çok şarkı yaa doğru gereksizdi yaşamam.

    YanıtlaSil
  39. gereksizdi yaşamım çok ggggggggggggggggggüüüüüüüzzeeeeeeeeeeeellll be hasretimi aldı götürdü

    YanıtlaSil
  40. çok güzel bi şarkı ama ben en çok gözlerinin yeşilini özledim olan şarkıyı beğeniyorum sonra gereksizdi yaşamım mı en snda

    YanıtlaSil
  41. tripcolik sana hastayım şarkılarını yarısını biliyorum .. seni seviyorum

    YanıtlaSil
  42. tripcolik hastayım sana yaaaaa

    YanıtlaSil
  43. tripkolik sen benimsin

    YanıtlaSil
  44. ben bu şarkıyı begenmedim hiç güzel degil

    YanıtlaSil
  45. ben tripkoliğe bayılıyorum onu dinleyince hepp ağlıyorummm selamlarımlaaaaaa

    YanıtlaSil

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri