Oğuzhan Koç - Domuz gribi ol inşallah

Beni sen nasıl terkettin
Bırakıp gittin
Çok ayıp ettin eyvallah
Şimdi halsizliğin tutsun
Motorun bozulsun
Domuz gribi ol inşallah.

Beni sen nasıl terkettin
Bırakıp gittin
Çok ayıp ettin eyvallah
Şimdi halsizliğin tutsun
Motorun bozulsun
Domuz gribi ol inşallah.


616 Yorum "Oğuzhan Koç - Domuz gribi ol inşallah"

  1. teekkürler oğuzhan koçççç herşeyden çokk tşkür

    YanıtlaSil
  2. süper bi şarkı gerçekten.çok güzel.Böyle bi şarkıda Oğuzhan'dan beklenirdi.ogi koççç :)

    YanıtlaSil
  3. #...melis...#1 Ocak 2010 15:30

    süper şarkı yha

    YanıtlaSil
  4. bi tanecik aşkımın şarkısı oğzhan seni seviyorumm

    YanıtlaSil
  5. :D:D:D ya oquzhan koç aCip mkara ya nerden qelmiş aklına Şimdi halsizliğin tutsun
    Motorun bozulsun
    Domuz gribi ol inşallah
    zaaaa:D

    YanıtlaSil
  6. çok süper yaaa xDe

    YanıtlaSil
  7. oğuzhan seni seviyorum çok güzel şarkı

    YanıtlaSil
  8. müthişşşşşşşşşşşşş

    YanıtlaSil
  9. geçekten çok güzel bir şarkı

    YanıtlaSil
  10. aslı rümiş1 Ocak 2010 23:47

    çoook süper şarkı gıcık olduğum kişilere gitsin :D

    YanıtlaSil
  11. sqrrr oğzhn kç yaprda gsl olmaz mı hahah domuz gribi ol inş. utku

    YanıtlaSil
  12. oğusan abi seni çok seviyorum şarkın çok güzel olmuş her zaman dinliyorum ve çok güzel hareketler bunlar programınızda size şans diliyorum oğusan abi sana aşığım

    YanıtlaSil
  13. çok güzel şarkı

    YanıtlaSil
  14. seni seviyorum oğuzhan koç samsun termeye lütfen gel.Hayranların seni hem seviyor hem bekliyor samsun termeye

    YanıtlaSil
  15. süper domuz grb ol ayse inş

    YanıtlaSil
  16. çok güzel olmuş daa da gsl şarkılar bekliyoruz

    YanıtlaSil
  17. beni sen nasıl tek ettin bırkıp gittin çok ayıp ettin eyvallah. şimdi halsizliğin tutsun morun bozulsun domuz gribi ol inşallah

    YanıtlaSil
  18. seni seviyorum aşkımmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  19. süper olmuş ya çok da güzel seslendirmişin bayıldım süpersin

    YanıtlaSil
  20. anti motorrr2 Ocak 2010 14:52

    koptum oğz harikasın

    YanıtlaSil
  21. anti motorrr2 Ocak 2010 14:53

    harrika

    YanıtlaSil
  22. harika bi güzellik bayıldım

    YanıtlaSil
  23. çok komik olmuş ayrıca kime yazıldığı belli değil

    YanıtlaSil
  24. oğuzhan aşkım benim
    sana aşığım

    YanıtlaSil
  25. oğuzhan koç yaparda kötümü olur
    samet seni seviyorum ama niye benden ayrıldın domuz gribi ol

    YanıtlaSil
  26. bencede harika arkadasımdann intikam alırken söyledim küstük:D

    YanıtlaSil
  27. oğusan koç şarkılarına bayılıyorum çok hoş seslendiriyosun şarkıları.Ve ayrıca çok yakışıklısın bu şarkıda süper olmuş.Bayıldım ...
    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...............

    YanıtlaSil
  28. melodisini bir türlü hatırlayamıyorum yha

    YanıtlaSil
  29. ama oğuzcum gerçekten çok harikasın.lütfen böyle dedim diye kızma.bak senin bana dediğin şişi lakabını kullandım=D salı günü gelmeyi unutma=D

    YanıtlaSil
  30. didem bozkurt2 Ocak 2010 19:23

    süper bi şarkı galiba sevgilisi zeynebe sölio

    YanıtlaSil
  31. ya ama gerçekten çok güzel olmus ve ben onun en büyük hayranıyım.

    YanıtlaSil
  32. yaa ben buarda söylüyüm hadise ablanın ve hepsi 1inde en büyük hayranıyım yaa onlar ne zaman konser vercekler çok merak ettim eğer bu yazıyı okudular beni eklesinler NE OLURRRRR

    YanıtlaSil
  33. sevgilim çok güzel şarkı

    YanıtlaSil
  34. çoook güzelllll yaaa

    YanıtlaSil
  35. bkm hastası2 Ocak 2010 19:49

    oğuzhandan beklenirdi zaten böyle bi bomba süperrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  36. halsizliğin tutsun
    motorun bozulsun
    domuz gribi ol inşallah
    :DD
    tüm gıcıklara gitsin

    YanıtlaSil
  37. manyak bişe çok süper olmuş

    YanıtlaSil
  38. süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr yaaaaaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  39. çkkkkkkk

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    yaaaaaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  40. bencede yaa süper ötesi bir şarkı bencede aşkımm benimm oğuzhanımmm:D:Dbenim yaa sana katılıyorumm

    YanıtlaSil
  41. şevval sana da katılıyorum harika bir şarkıı

    YanıtlaSil
  42. yaaa süpersin oğuzhan yaa

    YanıtlaSil
  43. bence süper yaaa harikasın aşkım gerçi hergün msn de konuşsakta senle olsun burdada yorum yapiyim dedim akşam yemeğe çıkalım ok

    YanıtlaSil
  44. hiç sevmediğim arkadaşlarıma gitsin inşallah

    YanıtlaSil
  45. süper bi şarkı yaa koma hakkaten

    YanıtlaSil
  46. bencede çok güzel olmuş süper bişiy yha sözler 10 numara :D:D

    YanıtlaSil
  47. ya oguzhan koça zten bayılıyodum bu şarkıyla daha çok hayranı oldum çok güzel olmuş kaç gündür söleyip duruyorm müthiş olmuş agzına saglık:)))

    YanıtlaSil
  48. harika bir şarkı bravo çok güzel bir şarkı söz söylenemez çok hakasın Oğushan koç sizi çok güzel hareketler bunlardaizliyorum harikasınız arkadaşların ve seni seviyoruz ailemle çok komiksiniz

    YanıtlaSil
  49. valla çok güzel sözler yakıo çok thanks oğuzhan :D:D

    YanıtlaSil
  50. oğuzhan koç seni seviyorum süpersin cnm

    YanıtlaSil
  51. harika bir şarkı ama unutmayın beddua ger döner:))))

    YanıtlaSil
  52. ogüsan ölürüm uğruna
    SENİ SEVİYORUM

    YanıtlaSil
  53. oğuzhan koç sen bütün şarkıcıları geçersin seni çok seviyorum

    YanıtlaSil
  54. OGİM HARİKASIN SÜPER ŞARKI BAYILDIM SENİ SEVİYOM OGİM

    YanıtlaSil
  55. süüüpeeerrrrr :)))

    YanıtlaSil
  56. yha kndin gibi de şrkı ypmışsın çk tatlısn şarknda süper br amöter şarkısını gçmiş aişkımmmm evlen benimle:d :x

    YanıtlaSil
  57. tmm evlenirim :d:d:d

    YanıtlaSil
  58. çok guzel bi sarkı

    YanıtlaSil
  59. bu kadarda müthişşşşşşşşşşşşini görmedim:((hihi:))

    YanıtlaSil
  60. eMegiNe saqLıq oqixD vALLAHa qüzel bi sa®Kı:d

    YanıtlaSil
  61. güzel yapmış=)

    YanıtlaSil
  62. harika parça nerden buluyor yaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  63. yaw oguz... abim super mis yaw bu sarki soz music acaba sana mi ayit???? sevmedigim insanlara armagan ediyorum bi de birick askim ismailimi ykmi sewmeyenlere ona iftira atanlara gittsin :)

    YanıtlaSil
  64. hiç güzel değil bence saçma olmuş bide çok kısa

    YanıtlaSil
  65. çooooooooooooooooooooooooook korkunç bir şarkııııııııııııııııııııııııııııııı ama güzellllllllllll

    YanıtlaSil
  66. ya harika olmuş oğuzhan çok güzel bir sanatçı ve bi o kadarda mükemmel bir oyuncu........

    YanıtlaSil
  67. çoooooooookk güzel bir şarkı bayıldım bu şarkı beni kıskananlara ve beni sevmeyenlere gitsin.............

    YanıtlaSil
  68. zeynep koçak3 Ocak 2010 13:17

    oğuzhan koçum asla bana böyle şarkı yapmaz biz zaten sevgiliyiz yani şunu söylemeye çalışıyorum biz nişanlıyız yakın değil uzak değil 22 şubat 2010 da evleniyoruz mardan otel düğün salonu antalya sizi davet ediyoruz

    YanıtlaSil
  69. bebğimm süperr yaaa harika olmuş evlen benimle çok yakışıklısın aşkımm

    YanıtlaSil
  70. yaa canım çok güzel şarkı yapmışın bayıldım süper bişe ya bayıldım hergün söyle ye söyle ye ezberledim

    YanıtlaSil
  71. şarkıya da sana da bayılıyorum OĞUZHAN KOÇ...

    YanıtlaSil
  72. oğuzhan&berkay3 Ocak 2010 14:08

    çok güzel yaaaaa hiç birisi böyle güzel şarkı yapamaz ve söyleyemez yaaaaaaaaaa bide çok yakışıklı bir insan bana çekmişşşşşşşşş

    YanıtlaSil
  73. Süper ama çk kısa şarkı.Acaba söz mü bulamadı?

    YanıtlaSil
  74. zuhahah ..! xD süpermiş koPdum keşke biraz daha uzun olsaydı ama süper motorun mozulsun xD

    YanıtlaSil
  75. süper..!! :D

    YanıtlaSil
  76. Choq qüzeL oLmuş

    YanıtlaSil
  77. çok güzel çok beğendim ve çok kömük

    YanıtlaSil
  78. ay süper çok güzellllll

    YanıtlaSil
  79. bu nasıl şarkı ya,çoook komik:):):)

    YanıtlaSil
  80. oğuz abi tek kelimeyle mükemmel söylemişsin

    YanıtlaSil
  81. ya ohuzhan seni çok seviyorum bu şarkıyı yapmadan önce en çok aduket şarkısını seviyordum şimdi bu şarkını çok seviyorum :)))) twilight filiminide çok seviyorum:))))) edward (rob)ıda çok seviyorum:)))))))))))

    YanıtlaSil
  82. çok güzel şarkı bestelemiş bravo

    YanıtlaSil
  83. seninlede çok evlenir bekle

    YanıtlaSil
  84. şahsen onu çok seviyorum

    YanıtlaSil
  85. süper yaaaaaaa:X:xd

    YanıtlaSil
  86. sendede çok msn si vardır akşam yemeğinede zeynep koçak la çıkar çünkü aralarında bir ilişki var cmm zeynep varken senin yüzüne bile bakmaz oğuzhan tmmmı büşra cım sen kendine başka bir sevgili bul...

    YanıtlaSil
  87. seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnniiiiiiii çok sweviyorum canım

    YanıtlaSil
  88. Alcholick Tuna3 Ocak 2010 16:27

    bu besteyi klibe çevirse zengin olur süperrr! şarkı

    YanıtlaSil
  89. biraz isyan gibi olmamışmı

    YanıtlaSil
  90. oğuzhan abi çok güzel hareketler bunları keyifle ve eğlenceli bir şekilde izliyoruz.

    YanıtlaSil
  91. cok komık devamı gelsın lütfennnn buarada senıcoksevıyorum

    YanıtlaSil
  92. hayırdır sevmedıyın bırı galıbaaa

    YanıtlaSil
  93. bence devamının gelmesı gerekıyo

    YanıtlaSil
  94. ısmaıl busarkı benden sana hedıye aslındasen buna bıle layık deyılsın

    YanıtlaSil
  95. buarada yorum ların hepsıde kızlara aaıt neden se
    ama haklılar

    YanıtlaSil
  96. zeynep ınsallah beddua gerı donmez benım acımdan ıyı olcanı san mam

    YanıtlaSil
  97. buarada benım dayım bkm de calısıyo en kısa surede benı tanıstıracak söz verdı ınsallah

    YanıtlaSil
  98. busra senın yemege cıkcam dıye bahsettıgın oguzhan koc sa sen yemekten önce bızıyıcen heralde

    YanıtlaSil
  99. tabı yanlış anlamadıysam

    YanıtlaSil
  100. Walla Sprr.. iNSAN SÖLERKEN COŞUO NE DİİM DWM...

    YanıtlaSil
  101. sen oğuzahan koça çok hayransın demek robert pattinsonu hiç gördünmü bütün dünya onunla evlenme istiyor ve bende bence bidaha düşün hangisi daha tatlı diyee

    YanıtlaSil
  102. ewlenirim tabi yaş kaç ?

    YanıtlaSil
  103. oğuzhan sana bayılıyorumçok cüzel yazmışşın şarkıyı

    YanıtlaSil
  104. oğuzhan çok tatlısın sana aşığım o sarı öiyanı barak bana gel.oğuzhan ve şahgin size bayılıyorum çok tatlısınız sikeçlerdede çok güzel oynuyosunuz ikinizede aşığım size bayılıyorum oğuzhan özellikle sn çok tatlısın ve şahinde öyle başka hiç kimse sizin gibi yakışıklı deyil oğuzhan sana çok şaşırıyom iskelet gibi kızla sevgilisin böle balık etli birini bul yana o kız tipsiz zaten onu napcan yha sn bana gel şahin seninde başımın üstünde yerin var:) bunları kimse okuyup ciddiye almasın hepsi şaka oğuzhan bu arada şarkı süper

    YanıtlaSil
  105. oğuzhan bu arada bnimle çıksan hiç bişi demem o sarı çiyanı bırak zaten çok çirkin bir kız şahin snde çok tatlısın

    YanıtlaSil
  106. pınar yk sen manyakmısın yarası olan o şarkıyı üzerime alır ama bnim yoq bu arada ismail ykdan nefret ediyorum ayrıca ismailin şarkısı en saçma sarkı seçildi allah belanı versin şarkısı çok iğrenç allah onun belasını verir inşallah bu arada facebook la bir ilgisi yoq facebookla ilgili bir şarkı yapıyo hiçte yakışıklı deil bnce

    YanıtlaSil
  107. çıkarız tabi yawrum yeterki sen istee xD

    YanıtlaSil
  108. sen dha çoq beqlersn onlar hala yaşıomuqi de xD swn esqilerde kalmışsn

    YanıtlaSil
  109. çook güsel olmuş valla

    YanıtlaSil
  110. gerçekten çok gsel olmuşşşşşş....

    YanıtlaSil
  111. süper şarkı ezberledim bile oğuzhan abi burdan sana selamlarımı iletiyorum

    YanıtlaSil
  112. çooooook güzel olmui ailecek çok beğendik ve çook güldük

    YanıtlaSil
  113. çok guzel bi parça olmuş çok begendım

    YanıtlaSil
  114. çoooooooooooooook super bı parça

    YanıtlaSil
  115. cok güzel olmus tebrikler :) :) :) :)

    YanıtlaSil
  116. bayılsım harikasın son derece mükemmel:)

    YanıtlaSil
  117. gerçekten süper şarkı

    YanıtlaSil
  118. ZEYNEPPPP MALLAŞMA KIZIM OĞUZHAN SANAMI GESİN TABİİİİ Kİİİ DEEE BANNAAAA

    YanıtlaSil
  119. şarkı süper olmuş çok beğendim!!

    YanıtlaSil
  120. bencede güzel

    YanıtlaSil
  121. serserirapci3 Ocak 2010 22:40

    çok güzel bir şarkı nasıl yazdı bunu

    YanıtlaSil
  122. bende öle şarkı yazarım benide severmisiniz kızlar :D

    YanıtlaSil
  123. süperr ya dinleyin bea domuz gribi geçti ama

    YanıtlaSil
  124. ya çok güzel oğuzhan süpersin yhaa

    YanıtlaSil
  125. çok güzel olmuş oğuzhan abi....

    YanıtlaSil
  126. kerem__baba_rap3 Ocak 2010 23:54

    süper şarkı olmuşşş agızına sağlık oguzhannnnnnnnn

    YanıtlaSil
  127. kerem__baba_rap3 Ocak 2010 23:54

    superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  128. kerem__baba_rap3 Ocak 2010 23:58

    esmanur ne alaka şimdi bu haaaaaa

    YanıtlaSil
  129. sahibine dönmeyen hain bumerang4 Ocak 2010 02:44

    yea xD acayip bişey diyemem ama idare eder... ben rap dinlerim D=

    YanıtlaSil
  130. sahibine dönmeyen hain bumerang4 Ocak 2010 02:47

    çok güzel olduğunu söyleyemem ... ama idare eder xD ... ... ...

    YanıtlaSil
  131. bu şarkıya bayıldım klibinibekliyorum

    YanıtlaSil
  132. süpermiş öldüm bittim yani

    YanıtlaSil
  133. süpermiş çok beğendim oğuzhan sana bayılıyorum

    YanıtlaSil
  134. süper bir şarkı yyyyya suan her yerde tıklanma rekorları kırılıyor . başarılarn devamını dilerimm ....

    YanıtlaSil
  135. yine harika bi parça yapmissin aceba bu şarkı kime seni üzen birinemi

    YanıtlaSil
  136. beğendim oguz aceba birimiüzdü seni

    YanıtlaSil
  137. seni seviyorum oguz bu parçada supeeeerr

    YanıtlaSil
  138. rabia doğan4 Ocak 2010 15:08

    bana kiminle evleneceğini söle sana oğuahan koçun yerini söleyim saygılarla oğuzhan koçun yigeni...

    YanıtlaSil
  139. ya ben bu şarkıyı çok sevdim ya harika bir şarkı çok güzelde söylüyosun harikasın oğuzhan abi

    seni seviyorum oğuz abi

    YanıtlaSil
  140. oğuz han bnm soy ismim de koç seni çok seviyorum

    YanıtlaSil
  141. oğuz han bnm soy ismim de koç seni çok seviyorum aşkımmmmmmmmmmmm:))))))))))))

    YanıtlaSil
  142. çok güzel olmuş oğuzhan koç ama daha da geliştirebilirsinnnn :):):)

    YanıtlaSil
  143. COK GÜZELDE ANLAMSIZ BENCE

    YanıtlaSil
  144. Sadece mükemmel (((========

    YanıtlaSil
  145. oguzhan seni çççooooooooooooooooooooookkkkkkkk seviyorum şarkı süper olmuşşşşşşşşşşşşşşşşşş

    YanıtlaSil
  146. adı lazım degil baş harfi bennn?4 Ocak 2010 17:09

    yha süper olmuş okulda herkesin dilinde bu şarkı var yha bayılıyırum bu adama cok tatlı...

    YanıtlaSil
  147. tek kelime süper

    YanıtlaSil
  148. adı lazım degil baş harfi bennn?4 Ocak 2010 17:13

    yha süper bi şarkı ayrıca kendiside cok tatlı...

    YanıtlaSil
  149. yha süper bi şarkı yha ayrıoca kendiside cok tatlı

    YanıtlaSil
  150. ???fadime???4 Ocak 2010 17:21

    yha süğper bi şarkı ayrıca kendiside cok tatlı yha bayılıyorum ogushan koc sna..

    YanıtlaSil
  151. hihi süper bi şarqı bu şarkınıyı dinlemek lasım

    YanıtlaSil
  152. oğuzhan'a aşık kız4 Ocak 2010 17:25

    süpeeer çok beğendim zaten oğuzhan'ın yaptığı ve söylediği herşey çoooook güzel

    YanıtlaSil
  153. yaa oguz senin şarkın çook güzel ama emesenini bil miyorum emeseni yazar mısn?

    YanıtlaSil
  154. domuz gribi ooll insallah sı ıfta mzk dersinde söyliycemm

    YanıtlaSil
  155. kanka güzel olmuştadomuz gribi kötü bişey isal yapıyo

    YanıtlaSil
  156. çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  157. sen git bşkasını kandr :D bu kdrda yalan söylenmez :D

    YanıtlaSil
  158. başka şeylerde ekleyeblirdin ama süper olmus

    YanıtlaSil
  159. bu çok güzel parça herkez dinlesi

    YanıtlaSil
  160. ben hepsi grubundaki cemre gerçekten gülben abla gibi oğuzla düet yapmak isterdim cnm arkadaşım sakın yanlış anlamayın çocuklar ben geçen senelerde eren yasemin gülçin ve bn yılbaşıydı galiba şarkı söylemiştik şimdilik konser yapma gibi bi planımız yok ama martın 2sinde bostancı gösteri merkezinde olabilirz ama söz vermiyoruz...oğuzcum şarkın çok hoş

    YanıtlaSil
  161. Büşraaa bence çghb de en iyi rol yapan sensin helal olsun valla

    YanıtlaSil
  162. melike düzgün4 Ocak 2010 20:11

    oğuzhan senin ndomuz gıribi ol işallah şarkına hayranım iyi günleri

    YanıtlaSil
  163. rabia doğan4 Ocak 2010 20:47

    YA AŞKIMMMMM SENİ ÇOKK SEVİYORUMMMMMMM OĞUZHANNN

    YanıtlaSil
  164. süper yaaa bayıldık kardeşimle:):)

    YanıtlaSil
  165. ssüüüüüpppppppeeeeeeeeeerrrrrrr beni sevmiyenlere gitsin

    YanıtlaSil
  166. oğuz abi seni ben bkm çok güzel hareketlerde gördüm çok güzeldinnnnnnn yha :d şaka ben kızım zeynep sevgilin ay aşkım benim zenep çok güzel hareketlerde oynayan zeynep

    YanıtlaSil
  167. çok güzel bir parça çok tşkür..:)

    YanıtlaSil
  168. oğuzhan koç4 Ocak 2010 21:36

    teşekkür ederim arkadaşlar sizler de harikasınız evlenme tekliflerine ne yazık ki hayır diyeceğim, kabul edersiniz bi sevgilimin olması doğaldır ayrıca söz-müzik bana ait teşekkür ederim yorumlarınızı bekliyorum

    YanıtlaSil
  169. yaaa... sadece tek bi isteğim var ozi bursa arap şükrüde bi fasıl yapalım :)noolursun ve sadece unutturamaz seni hiç birşey şarkısını söylemeni istiorum... şarkın harika hoşçakal..

    YanıtlaSil
  170. süper ya bkm mutfakta süper hele testere skeci çokkkkkkk komikti

    YanıtlaSil
  171. çok güzel bir şarkı bayılıyoru ya nerden buluyorlar bu paraları çok güzelllllll

    YanıtlaSil
  172. herkeze katılıyorum burrrravoooooooooo
    şakşak

    YanıtlaSil
  173. çok güzzzel birşarkı

    YanıtlaSil
  174. çok güzel şarkılar buluyorsun oquzhan koçç:D

    YanıtlaSil
  175. süper bi şarkı yha çok tatlısın oguz abi basarılarının devamını diler seni kutlarım.

    YanıtlaSil
  176. kendin gibii çok tatlı yapmışsın bu şarkı nefret etiklerime gitsinnn :) <3 <3 <3 <3

    YanıtlaSil
  177. _oğusan and şirin_4 Ocak 2010 23:53

    oğusan koç sen bütün sarkıcılara bin cekersin walla sen bi tanesin srkılarında ve sesinede hayranım

    YanıtlaSil
  178. süper şarkı kusen beğendimm xd

    YanıtlaSil
  179. onu çok seviom çok
    tatlı
    bitane

    YanıtlaSil
  180. yani oğuzhan koç yaparda kötü mü olur bence acayip müthış bu şarkı en gıcık olduğum kişilere gitsin

    YanıtlaSil
  181. ashley tisdale5 Ocak 2010 00:24

    ben bu çocuğa bayılıyorum yhaaaa süperde şarkılar yazıyor hele hele bu şarkı ve bu skeçteki diğer yazmayı düşündüğü şarkıda süper ;-)

    YanıtlaSil
  182. oğuzhan ben sana ağşık oldum şarkıların çok güzel

    YanıtlaSil
  183. seni çokkkkkkkkkk seviyorum aşkımmmm

    YanıtlaSil
  184. oğuzhan koç5 Ocak 2010 09:52

    beni sen nası terkettin birakıp gittin çok ayıp ettin eyvallah şimdi halsızlığın tutsun motorun bozulsun DOMUZ GRİBİ OL İNŞALLAH!!!:)
    OĞUSHAN ABİ ÇOK GÜZEL ŞARKI YAPMIŞSIN. BU MESAJI OKURSAN SORUMA CEVAP VER. BU ŞARKIYI NASI UYDURDUN VEYA BİYERDENMİ BULDUN?

    YanıtlaSil
  185. OĞUZHAN ÇOK ŞEKERSİN BİTTTTTTANEM

    YanıtlaSil
  186. oğuzhan bey şarkı güzel ayrıca birşey solucem çok zayıfsınız hafiften kilo alsanız daha iyi olur ve ayrıca siz gerçek misiniz öğrenmek istiyorum valla sizle hiç sevgili olmak istemem allah korusun yani:D

    YanıtlaSil
  187. ben önce sana sonra şarkılarına aşık oldum xD

    YanıtlaSil
  188. BİZ SINIFÇA BU ŞARKIYA BAYILDIK HATTA YIKILDIK . BU ŞARKI SÜPER!!!!!!!!!!!!!!! OLMUŞ. TEBRİKLER:)

    YanıtlaSil
  189. şarkın süper olmuş senin fanlarından biriyiz
    ayrıca seni çok seviyoruz

    YanıtlaSil
  190. hande-sümeyye-büsra5 Ocak 2010 12:16

    oğuzhan shen tüm sarkıcılara bin basarshın
    bu sarkı harika:)

    YanıtlaSil
  191. şarkı sözleri güzel olmuş kulağa hoş geliyor bu şarkıyı kime yazdın bilmek istiyoruz bi yarrama yaram

    YanıtlaSil
  192. çok güzel olmuş bu şarkıyı kime yazdın merak ettim yazarsan sevinirim hadi mucuk mucuk :D:D:D:D

    YanıtlaSil
  193. çok güzel olmuş devamını dilerim

    YanıtlaSil
  194. bkm hayranı asi_melek5 Ocak 2010 13:50

    oğuzhan sana bayılıyorum.şahinide çok seviyorum her hafta sizi izliyorum.hiç kaçırmam.keşke sizle onuşma şansım olsa.sizi sevyorum.byyy:d:d

    YanıtlaSil
  195. abi helaL olsun güzel şarkı

    YanıtlaSil
  196. tek kelimeyle mükkemmel

    YanıtlaSil
  197. Gülnur & Furkan5 Ocak 2010 14:47

    Yaa aşkımsın ama bu şarkı sana pek yakışmamış ama yinede çok süper bu arada SEVGİLİM FURKAN 8/B DEN ÇOK ÖZLEDİM AYNEN SENİİN GİBİ OĞUZHAN AŞKIM SENİN GİİB ONUDA ÖZLÜYORUM VE GEZMEK İSTİYORUM BYYYYYY 2NİZDE KALBİMDESİNİZ AŞKIMSINIZ

    YanıtlaSil

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri