BKM Mutfak Oğuzhan Koç - H1N1 Şarkısı Domuz gribi

Beni sen nasıl terkettin
Bırakıp gittin
Çok ayıp ettin eyvallah
Şimdi halsizliğin tutsun
Motorun bozulsun
Domuz gribi ol inşallah.

Beni sen nasıl terkettin
Bırakıp gittin
Çok ayıp ettin eyvallah
Şimdi halsizliğin tutsun
Motorun bozulsun
Domuz gribi ol inşallah.

38 Yorum "BKM Mutfak Oğuzhan Koç - H1N1 Şarkısı Domuz gribi"

  1. çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

    YanıtlaSil
  2. melekkkkkkkk_______4 Ocak 2010 17:11

    süüüüüppeeeeeeer şekil şarkı çok beğendim ayrıca çççççççooooook tatlısın________

    YanıtlaSil
  3. sevda doğan4 Ocak 2010 17:37

    çk gsl şarkı yhaa

    YanıtlaSil
  4. catlag sheker5 Ocak 2010 10:59

    bayılıdm yha süper olms

    YanıtlaSil
  5. ben çok sevdim çok güzel bir şarkı

    YanıtlaSil
  6. harika bişi bu ama çok günah
    domuz gribi insanları öldürür
    onunla alay etmek için oluşmamış

    YanıtlaSil
  7. acayip süper bişi. ayrıca cok tatlısınnnn...........

    YanıtlaSil
  8. oğuzhan koç6 Ocak 2010 17:28

    ayy teşekkür ederim herşey adına melek sende tatlısınnnn

    YanıtlaSil
  9. seni seviyorum ya şarkında ayrıca çoooook süper bide çok yakışıklısın oğuzhan abi seni seviyorum ya şarkın süper seni aldatanlara bu şarkı gelsin bu arda isim yaprak SENİ SEVİYORUM

    YanıtlaSil
  10. ONA UZUN BİRŞEY YAZABİLİRDİN CANIM

    YanıtlaSil
  11. süper bişey seni çokkk seviyorum ümitt

    YanıtlaSil
  12. oğuzhana aşığım ben onu
    arkadaşlar

    YanıtlaSil
  13. çok güzel keşke bir daha televizyona çısa bu şarkı

    YanıtlaSil
  14. oğuzhan koç7 Ocak 2010 18:09

    çok teşekür ederim canları yine söylüyem melekçim sende tatlısın

    YanıtlaSil
  15. fb lisin dimi fb liler öyledir

    YanıtlaSil
  16. süper bi şarkı bayıldım...

    YanıtlaSil
  17. bence çok güzel olmuş gerçekten beğendim.

    YanıtlaSil
  18. oğuzhan abi seni çokkkk seviyorum

    YanıtlaSil
  19. aşkım süperrrrrrrrrr yapmış yine

    YanıtlaSil
  20. küçük kız aleyna8 Ocak 2010 17:58

    seni dünyalar kadar seviyorum

    YanıtlaSil
  21. küçük kız aleyna8 Ocak 2010 17:59

    bi şarkıda aleyna geşsin ne olur

    YanıtlaSil
  22. bence süper şarkıı çok güzellll

    YanıtlaSil
  23. çok güzel bi şarkı keşke daha uzun olsaydı

    YanıtlaSil
  24. oğuzhan abi seni çokseviyorum

    YanıtlaSil
  25. çok güsel bi şarkı ellerine ağsına sağlık,teşekkür ederim seni çok seviyorum cnm bnm

    YanıtlaSil
  26. süper klip ama çok kısa eksik

    YanıtlaSil
  27. melisa gamze güçlü19 Ocak 2010 15:10

    süper bayıldım :D :)

    YanıtlaSil
  28. oğuzhan abimmmmmm canım beni,m sen,i çok seviyorum annneme yani fadıme koç a soyleyımde bu gün senin doğum günün olsun muahhh

    YanıtlaSil
  29. arkadaşlar lütfen oğuzhan koç diye not yazmayın:):)

    YanıtlaSil
  30. süper bir şarkı bayılıyorum

    I Love You

    YanıtlaSil
  31. oguzhan Koc ne tatli ya

    YanıtlaSil
  32. elif elzem kaya10 Şubat 2010 20:43

    Ya süper en sevdiğ*im şarkılar arasında 2. çok güzel birde o söyleyince daha güzel oluyor hayranınım
    O
    Ğ
    U
    S
    A
    N

    K
    O
    Ç

    YanıtlaSil
  33. elif elzem kaya10 Şubat 2010 20:44

    SU YA KATILIYORUM

    YanıtlaSil
  34. I LOVE YOU :) :) :) :) :)

    YanıtlaSil
  35. oğuzhan çok güzel

    YanıtlaSil
  36. canım oğusan diye yazılmaz oğuzhan diye yazılır

    YanıtlaSil
  37. neden sana noluyooooo

    YanıtlaSil
  38. tam düğünlükşarkı,eğlendirici,keyifverici ve iç açıcı tebrikler. çünkü böyle şarkılar zor bulunuyor.üstelik bkm de çok başarılısın.4 4 lük insansın...

    YanıtlaSil

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri