Oğuzhan Koç - Gül Ki Sevgilim

Bu Sabah Yerini Kimler Almiş
Diye Düşündüm Kalktiğimda
Hiçbiri Seni Hiçbiri Beni Hiçbiri Bizi Anlamamiş
Bu Sabah Telefonu Hiç Açmadim
çaldi Durdu Aldirmadim
Hiçbişey Seni,seni Düşünmemi
Engellemez Ben Anladim
Bu Sabah

Gülki Sevgilim
Gülki Gözlerin
Solmasin Sakin Aşk çiçeğim
Gel Biraz Bana
Gel Biraz Daha
Arşa çiksin Namelerim

Bu Sabah Adini Boş Kağitlara
Yazdim Astim Duvarlara
Ben Birtek Seni
Eski Günleri
Istedim Canim Anlasana
Bu Sabah Yatağin Boş Kismini
Resimlerinle Süsledim
Gördün Halimi
Anla Derdimi
Ne Olur Dön
çok özledim
Bu Sabah

Gülki Sevgilim
Gülki Gözlerin
Solmasin Sakin Aşk çiçeğim
Gel Biraz Bana
Gel Biraz Daha
Arşa çiksin Namelerim

Hadi Gel

26 Yorum "Oğuzhan Koç - Gül Ki Sevgilim"

  1. Cok guzel olmus sendende bu beklenirdi.

    YanıtlaSil
  2. adana01güzelim18 Ocak 2010 16:53

    slmmmm lar ben almanyadan katiliyorum oguzhana süpersin demek istioyruz devam böyle BENI SEN NASIL TERKETIN BIRAKIP GITTIN COK AYIP ETIN EYVALLAH SIMDI HALSIZLIGIN TUTSUN MOTORUN BOZULSUN DOMUZ GRIBI OL INSALLAH:-)

    YanıtlaSil
  3. oguzhanın manyagıyız

    YanıtlaSil
  4. melek aleyna yılmaz20 Ocak 2010 20:12

    şu şarkyı unutmuş

    YanıtlaSil
  5. melek aleyna yılmaz20 Ocak 2010 20:13

    beni sen nasıl terk ettin
    bırakıp gittin
    çok ayıp ettin eyvallah
    şimdi halsizliğin tutsun
    motorun bozulsun
    domuz gribi ol


    İNŞALLAH

    YanıtlaSil
  6. yaren karagöllü26 Ocak 2010 17:08

    bir şarki daha vr
    domuz gribi
    beni nasıl terkettin
    bırakıp gittin
    çok ayıp ettin eyvallah
    halsizliğin tutsun
    motorun bozulsun
    ddoommuuzz ggrriibbii ooll iinnşşaallaahh

    YanıtlaSil
  7. kelile ve dimne3 Şubat 2010 23:42

    beddua okumayın yaaaaaa biri gider öteki gelir ....so you can change your lover as you change your clothes

    YanıtlaSil
  8. çok güzel şarkıları war hele domuz gribi çoook süper

    YanıtlaSil
  9. eeeeeeee neolmuş o sarkıya

    YanıtlaSil
  10. benzıyon zaten manyaga

    YanıtlaSil
  11. biz tiyatro grubundan birkac kişi senin domuz gribi ol şarkını gösteriye sunucaz ve çghb cok sewioz

    YanıtlaSil
  12. oğuzhannn beni sen nasıl terk ettin bırakığ gittin çok ayıp ettin eyvallah şimdi halsizliğin tutusn motorun bozulsun domuz gribi ol inşallah bu arada herkes motorun bozulsun un ne demek olduğunu biliyo demi

    YanıtlaSil
  13. oğuzhan sana aşığım bayılıyorum en güzelde domuz gribi ol inşallah seni seviyorum çokkk öptüm

    YanıtlaSil
  14. çok güzel şarkı
    herkese tavsiye ediyorum
    çok beyendim
    çok güzel şarkı oğuzan koç

    YanıtlaSil
  15. güüüüüüzel
    süpeeeeeeeeeeeeeeeeer

    YanıtlaSil
  16. Hepinize teşekkür ederim en çok domuz gribi ol inş şarkısını begenmişsiniz çok saolun şimdi çıkmam lazım amaa sikeçe uğraşıyom eğer birşey yazarssaız sonra cvp veririm bütün hayranlarımı kocaman sewgilerimle öpüyorum hoşçakalın diyorumm veeee çok güzel hareketler bunları sakın kaçırmayın diyorum

    YanıtlaSil
  17. aaaa oğuzhan abi ben senin enn büyyük hayranınım onlar he yalan en çok ben seni sewiyom valaaaa

    YanıtlaSil
  18. oğusan abi seni ben zeynep ten de çok seviyom bence gülkisevgilim şarkını ben çok beyendim oğuzhan abi senin sikeç tete şarkılarda başarılarının devamını diliyorum bu arada sen çok yakışıklısın bayyyyyyyyyyyyyyy

    YanıtlaSil
  19. bencede çok güzel bir şarkııı

    YanıtlaSil
  20. SüPeR bir şarkıı

    YanıtlaSil
  21. oğsan abi sen çok yakışıklısın seni çok seviyorum ve bütün şarkıların süper

    YanıtlaSil
  22. süpersin oguzgan kim tutar seni devam devam hiç bozmadan ilerle arkandayız

    YanıtlaSil
  23. oyle belli olmuyor güzelim

    YanıtlaSil
  24. seni yürekten seviyomuşuz(ben seviyorum)

    YanıtlaSil
  25. seni çok seviyoruz ÇOK GÜZEL HARAKETLER BUNLARIDA SENİN İÇİN İZLİYOZ

    YanıtlaSil
  26. hiççççççççççççç kaçırırmıyız yanii ???

    YanıtlaSil

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri