Oğuzhan Koç - Sebepsiz Aşk

Geçiyor Günler Çabuk
Geçiyor Yine Aklım Sende
Çırpınsam da Çok Geç Artık
Ayrılık Varmış Serde
Kurumuş Gözlerimden Akıyor Yine Gözyaşlarım
Sen Gibi Mavi Değil Ama Bende Bazen Ağlarım

Birgün Açsam da Görsen
Kalbim Senin Sevgilim
Belki Birgün Sende Sevsen
Dünyalar Benim Göreceksin

Birgün Olsun Bulabilsem
Gerçek Aşkı,Sevgiyi
Buldum da Ne Oldu Sanki
AYRILIK VAKTİ

Aşk Ağına Zamansız Düşüyorum
Ahhhh
Bir Başıma Çaresiz Eriyorum
Bile Bile

Birgün Açsam da Görsen
Kalbim Senin Sevgilim
Belki Birgün Sende Sevsen
Dünyalar Benim Göreceksin

Birgün Olsun Bulabilsem
Gerçek Aşkı,Sevgiyi
Buldum da Ne Oldu Sanki
AYRILIK VAKTİ

Birgün Açsam da Görsen
Kalbim Senin Sevgilim
Belki Birgün Sende Sevsen
Dünyalar Benim Göreceksin

Birgün Olsun Bulabilsem
Gerçek Aşkı,Sevgiyi
Buldum da Ne Oldu Sanki
AYRILIK VAKTİ



Aşk Ağına Zamansız Düşüyorum

11 Yorum "Oğuzhan Koç - Sebepsiz Aşk"

  1. oğuzhan seni çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkseviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmben seni ve gülben ergeni çok seviyorum ve siz bir birinize çoooooooooooookkkkkkkkkkkkkbenziyosunuz ve bir birinize çççççççççççççooooooooooooooooookkkkkkkkkkk yakışıyorsunuz
    SENİ
    ÇOK
    SEVİYORUM
    AŞKIM
    BİRTANEM

    YanıtlaSil
  2. NAR
    TANESİ
    NUR
    TANESİ
    OĞUZHAN
    BU
    DÜNYANIN
    BİR
    TANESİ

    YanıtlaSil
  3. evet her şarkıda kayboluyr insan

    YanıtlaSil
  4. merve güngör9 Ocak 2010 21:37

    harika süper donuz giribi ol inşeallah şarkısı daha da bi süperrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  5. ne yaptın sen saadet ya anladık tmm allah var sarkı guzel ama sende abarttın amaa yok askım fln bılmem nee nese guzel sarkı yapanın elıne koluna soylıyenın de agzına saglık :D bn danscıyım bu arada mıchael jackson dans dersı almak ısteyenler yada bale fln her turlu dans egıtımı verılır

    YanıtlaSil
  6. oğuzhan koç seni çok seviyorum şarkıların çok güzell seni zeynep ablaylada çok yakıştırıyorum:)

    YanıtlaSil
  7. ttm kızm iknizde çok uzattınız hee

    YanıtlaSil
  8. oguzhan seni çok seviyorum yaptıgın her şarkı çok güzel oluyo sanada yakışıyo şarkı söylemek ...

    YanıtlaSil
  9. DAMLA DAMLA AKSAM GÖZLERİNE GÖZLERİNDE YAŞ OLMAMA İZİN VERİRMİSİN

    YanıtlaSil

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri