Soner Sarıkabadayı - Buz

Düşemem bu hale yeniden
Önüme bakamam günlerce aylarca
Gücüm yok artık oynayamam kimselere
Dert mi adın acı mı tadın bilene

Gözyaşım desen bitti, bitti
Peşinden koştum gitti, gitti
Tutmuyorum evet ağlıyorum
Senden daha fazla

Kim bakar ardına? Sen mi, ben mi?
Adın ne senin? Gül mü, diken mi?
Yana yana ben yandım
Benim adım korken
Senin adın buz mu
Söyle erimez mi ?

Gücüm yok artık, oynayamam kimselere
Dert mi adın, acı mı tadın bilene

Gözyaşım desen bitti, bitti
Peşinden koştum gitti, gitti
Tutmuyorum evet ağlıyorum
Senden daha fazla

Kim bakar ardına? Sen mi, ben mi?
Adın ne senin? Gül mü, diken mi?
Yana yana ben yandım
Benim adım korken
Senin adın buz mu
Söyle erimez mi ?

8 Yorum "Soner Sarıkabadayı - Buz"

  1. yaren küçük27 Mayıs 2010 17:40

    soner abi ben yaren çok güzel şarkı murat bozla şarkı söylemiştin çok güzel oldu

    YanıtlaSil
  2. çççoooookkkk güzel bir şarkı bayıldım. yabancı olmama rağmen çok beğedim.birtek bunu değil Soner sarıkabadayının bütün şarkı ve bestelerini çççooooookkk beğendim

    jess xdee

    YanıtlaSil
  3. kralın prensesi21 Ağustos 2010 17:37

    ay valla bölesini görmedim ben çok iğrenç iğreniyorum ben ondan hep erkekler hep yani :) D:

    YanıtlaSil
  4. kralın prensesi21 Ağustos 2010 17:38

    pis bi şarkı (L)

    YanıtlaSil
  5. gercekten cooook guzel =)

    YanıtlaSil
  6. soneri ve sarkılarını cok seviom

    YanıtlaSil
  7. kralın prensesi çok k

    ıskanç ve kendi çok pis gerizekalı mal

    YanıtlaSil

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri