Soner Sarıkabadayı - Sallana Sallana

Benim olan senin ama,
Senin olan benim değil,
Yani kalbinde bana bir yer yok,
Belki biraz sustum ama,
Sözlerini yuttum değil,
Bak bu yangından geriye eser yok,
Gönlüm usandı sana zar zor dayandı,
Tabi bende üzüldüm ama yandıysa yandı,
Ben burda yarına küsmüşüm,
Yürüyorum yolda sallana sallana,
Derdinle zindana düşmüşüm,
Bitti hakkında kullana kullana..

9 Yorum "Soner Sarıkabadayı - Sallana Sallana"

  1. çok güzel harika

    YanıtlaSil
  2. egesaıkabadayı27 Aralık 2010 21:15

    soner sarıkabadayı eniştem olduğu için her fırsatta görüşüyoruz eğer isterseniz onu sizinle taanıştırabilirim zaten bu akşam bize yemeğe gelicek her zamanki gibi

    YanıtlaSil
  3. bence çok güzel bir şarkı

    YanıtlaSil
  4. bencedeeeeeeeeeeeeeee

    YanıtlaSil
  5. fennaaaa bişarkı ama ege saıkabadayı bence biraz fazla sallamış :))

    YanıtlaSil
  6. bence süper bir şarkı

    YanıtlaSil
  7. harika çok güzel şarkı

    YanıtlaSil
  8. çok güzel bir şarkı ama ebru bencedeeeeeeeeeeeeeeti fazla abartmış

    YanıtlaSil

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri