Soner Sarıkabadayı - Pas

Kendisi yazdı kendisi bozdu
Kirli değilya pastı ya tozdu
Seni sevdiğim o zamanlardaki gönlüm yok artık yok

Bir kere bile arama tuz olur yarama
Canına ciğerine hükmedebiliyor
Bir yolu var ama sormadan etmeden
O senin sızına zarar verebiliyor

Aramadığım yer kalmıyor seni sabahtan yatana kadar
Sanırım hep seni sevecek kalbim son kez atana kadar
Aramadığım yer kalmıyor seni sabahtan yatana kadar
Bana göre sürer gider bu yangın ikimizi de yakana kadar..

11 Yorum "Soner Sarıkabadayı - Pas"

  1. çoooookkkkkkkk güzelllll bir şarkı
    zaten bütün şarkılarınız güzellllllllllllllllllll

    YanıtlaSil
  2. soner abi çok güzel klip

    YanıtlaSil
  3. goot okey
    soner
    sarı kebadayı

    YanıtlaSil
  4. goot
    sarikebadayi
    okeyyy

    YanıtlaSil
  5. bence de süper bi aşk şarkısı süpir

    YanıtlaSil
  6. abimi kiızım sen nesin bebekmi):),

    YanıtlaSil
  7. seni çok seviyorum lütfen cevap ver............

    YanıtlaSil
  8. senin şarkılarına hayranım...sana bayılıyorum..şarkılarını duydummu yerimde duramıyorum ve sana şunu diyorum seni çok seviyorum..

    YanıtlaSil
  9. ssseenii çççoookkk seevvvviyoooruuuuummmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  10. kokonun çok selamı var SONER

    YanıtlaSil

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri