Yusuf Güney - Aşka İnat

Korkuyorum sana bağlanmaktan
Bir adım bile yaklaşmaktan
Aşkın en deli haliyle ben tutmuşum elinden
İnan korkuyorum sana bağlanmaktan
Bir adım bile yaklaşmaktan
Aşkına kul köle şad olmaktan yandı heryanım
Aşk adına geldim kapına
Bırak nazı namazını gel yanıma
Aşka inat ben bir başıma
Mecburum kapıldım yoluna
Ben senin gözlerindeki gizemli bakışlarına tutuldum
Sen benim düşlerimdeki son hayalim son umudumsun
Ben aşkın en derindeki en koyu rengini seviyorum
Sen eski günlerindeki aşkı sevdayı arıyorsun
Korkuyorum sana bağlanmaktan
Bir adım bile yaklaşmaktan
Aşkın en deli haliyle ben tutmuşum elinden
İnan korkuyorum sana bağlanmaktan
Bir adım bile yaklaşmaktan
Aşkına kul köle şad olmaktan yandı heryanım

20 Yorum "Yusuf Güney - Aşka İnat"

  1. şarkı süper olmuş sözler mükemmel yusuf seni seviyoruz <3

    YanıtlaSil
  2. seni seviyoruz yusuff

    YanıtlaSil
  3. saolun arkadaşlar ben şu an askerdeyim sizi çok seviyorum yusuf güney deseydin ne güzel olurdu yusuf abı ya

    YanıtlaSil
  4. seni çok seviyorum yusufum
    Birtanemsin
    askerden çabuk dön
    özletme kendini
    hergün ağlıyorum senin için
    dayan bu gönül şarkını
    sanki bize askere gideceğini belli etmek için yazdın yusufum
    Seni çok ama çok seviyorum birtanem
    şarkı süper sen daha süpersin YUSUFUM =))

    YanıtlaSil
  5. burdan yusuf guneye seslenıorum eger bu yorumları okuyosan sunu bilmeni isterim sen benim için cok değerlisin eğer biri seni uzerse ben de onu uzerim bu yuzden dikkat et kimse seni uzmesin beni katıl etmesim

    YanıtlaSil
  6. bayılıyorum sna aşkımm14 Aralık 2010 15:12

    canım bitanem

    YanıtlaSil
  7. a$qına isyanqar bebeeqim14 Şubat 2011 22:05

    süper şarkıları var fakat ben bu siteden başka şarkılarını bulamıyorum yusuf güney e slmlar

    YanıtlaSil
  8. yusuf seni cok seviyorum cok tatlisin

    YanıtlaSil
  9. yusuf seni cok ama cok seiyorum cok yakisiklisi sarkilarina bayiliyorum en cokta unut onu kakbim off atli sarkia bayiliyorum

    YanıtlaSil
  10. koklayamadığım gülüm26 Mart 2011 20:48

    aşkımmmmmmmmm sana bayılıyorum öl desen ölürüm bitanem,yaşama sebebim,herşeyimmmm AŞŞŞŞKIMMM

    YanıtlaSil
  11. nasılsın seni çoooooooooooooooooookkkkkkkkk seviyorum sensiz olmuyor yusuf güney o klip çekiminde bir kızla çekilmişsin o kıza çookk sinir oluyorum bir daha tek olarak çekilmeni rica ediyorum yusuf tamammı

    YanıtlaSil
  12. süper bir şarkı yusuf

    YanıtlaSil
  13. çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzel bir şarkı yusuf abi

    YanıtlaSil
  14. yusuf seni seviyorum.mesajini bekliyorum

    YanıtlaSil
  15. zaten tüm şarkıları çok güzel =)

    YanıtlaSil
  16. yusuf güney deyince akan sular değil sol yanım durur

    YanıtlaSil
  17. Saol kubracım çok tessekur ederim canım

    YanıtlaSil
  18. gökmen yılmaz10 Nisan 2012 12:37

    harika bir şarkı bu dünyaanın en güzel şarkısı:Korkuyorum sana bağlanmaktan
    Bir adım bile yaklaşmaktan
    Aşkın en deli haliyle ben tutmuşum elinden
    İnan korkuyorum sana bağlanmaktan
    Bir adım bile yaklaşmaktan
    Aşkına kul köle şad olmaktan yandı heryanım
    Aşk adına geldim kapına
    Bırak nazı namazını gel yanıma
    Aşka inat ben bir başıma
    Mecburum kapıldım yoluna
    Ben senin gözlerindeki gizemli bakışlarına tutuldum
    Sen benim düşlerimdeki son hayalim son umudumsun
    Ben aşkın en derindeki en koyu rengini seviyorum
    Sen eski günlerindeki aşkı sevdayı arıyorsun
    Korkuyorum sana bağlanmaktan
    Bir adım bile yaklaşmaktan
    Aşkın en deli haliyle ben tutmuşum elinden
    İnan korkuyorum sana bağlanmaktan
    Bir adım bile yaklaşmaktan
    Aşkına kul köle şad olmaktan yandı heryanım

    YanıtlaSil
  19. gökmen yılmaz10 Nisan 2012 12:38

    alkış yusuf güney herkes seni seviyo
    helal

    YanıtlaSil
  20. gökmen yılmaz10 Nisan 2012 12:39

    alkış

    YanıtlaSil

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri